Vem fan är denna Jackie?

2010-09-10 • 13:59:21
Okej. Någon länkade till DENNA sida såg jag nu när jag gick igenom kommentarerna på senaste inläggen. Jag gick in och först visste jag inte vem människan var.. Jag följde ju inte Paradise Hotell så. Men efter lite påläsning och runtfrågning så inser jag att detta är bruden som låg med typ alla i den såpan. Och nu går hon ut med att vi är... Too much? Okej... Dubbelmoral? Slänga sten i glashus? Jag vet inte jag... Jag skulle nog inte döma ut människor som jag har gjort i princip samma sak som. Lite mer vett har man väl i huvudet. Är denna brud allmänt pantad eller är hon bara ute efter tjaffs? Jag har som sagt inte sett serien så jag vet inte... Kan någon ge mig lite info tack? Jag är inte ute efter att bråka eller så med henne.. Men jag förstår bara inte hur en sån människa kan ge sådan kritik. Känns väldigt konstigt. Visst.. Hon säger ju inget direkt elakt eller så. Men man vet ju vad hon vill säga. Man förstår ju vad hon tänker.. Enda skälet att hon inte säger något negativt och spyr skit över oss är ju för att hon ska vara med i SVT Debatt angående det hela - Och därför inte får ha en egentligen åsikt angående programmet...ännu...




A Part of your mind
Postat av: Tess

Hon är allmänt pantat bara som ja fattat d, följde man PH när hon va me så vet man att hon är inte ett dugg bättre än nån av er i serien. Avundsjuka gissar jag på :P Ingen att bry sig om alltså.



2010-09-10 • 14:12:48
Postat av: Fanny

Hon är en pantad bimbo. Förmodligen bara bitter över att hennes 15 min of fame är över :)

2010-09-10 • 14:23:58
Postat av: Anonym

haha jag håller med till 100% hon låg med allt

2010-09-10 • 14:26:57
Postat av: Allt om sex och lite mer!

hon var nog lite värre än er.

2010-09-10 • 14:39:36
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nemo, ENDA anledningen är att hon vill att du ska bli upprörd så du länkar till henne :) eftersom du har många läsare på din blogg nu så vill hon ha länkning av dig :) så enkelt är det. Nu går alla dina läsare in på hennes blogg och vips så har hon ännu fler läsare på sin.



Det värsta du kan göra mot henne är att totalignorera och ALDRIG länka till henne.

2010-09-10 • 14:44:32
Postat av: Carro

Fel - Jackie låg inte med alla i Paradise Hotel! Hon var inte en av dem som låg runt.

2010-09-11 • 11:32:34
Postat av: Emelie

Jackie låg med två, carro.

Så jo, hon var 1/2 som gjorde det

2010-09-11 • 16:10:27
Postat av: x

Lite lustigt att du inte vet vem Jackie är om du tänker dig en "showbiz"-karriär på basis av en dålig dokusåpa. Hon är ju den som "lyckats" med hästlängder "bäst" av senaste 5 årens såpadeltagare.

2010-09-12 • 00:39:39
Postat av: erica

fattar inte att folk orkar bry sig om den tragiska människan... hon får ju bara mer uppmärksamhet, precis som hon vill.

2010-09-12 • 00:59:03
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: Isabelle

B-kändis typ:P

2010-09-12 • 01:05:48
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0