Jag är hellre ledsen med dig än glad utan dig.

2010-09-08 • 10:57:03
- Hon får mig att skratta. Vi skrattar alltid ihop. Det finns nästan ingen tjej som jag skrattar så mkt mer.. Vi klickar så bra. Vi ligger på samma nivå. Lika sjuka. Lika varann på många sätt. Vi kan slappna av med varann, ha de roligt och bara vara oss själva.. Och sen le och skratta massa på resans gång också. Det är en sån avslappning. Det är liksom bara... rätt.

- Hon är så fasansfullt vacker.
Tjejer jag hänger med brukar vara antingen snygga eller jävligt köna liksom. Antingen bära på utsidan eller insidan. Här ser ni ett prakexempel på det unika - Både och. Och hon vill vara med mig?! Wow! What the fuck...

-Den fysiska kemin vi bär på. Det finns ingen tjej i hela världen som jag tycker om att krama mer. Det finns ingen tjej jag älskar att skeda mer med. Det behöver liksom inte ens vara sexuellt. Bara att vara henne nära. Bara att nosa henne i örat och pussa henne i nacken. Det är magi för mig. Jag menar.. Jag är inte känd för att vara någon "efterspels"-kille tex.. Inte någon mysare sådär.. Men med Frida så är det en ren dröm att bara få skeda, mysa och pussas i timmar. Jag vill liksom aldrig släppa taget :)

- Jag är otroligt trygg med henne. Hon dömer mig inte för fem öre. Inget skådespel behövs. Ingen press. Hon vet allt om mig. Hon vet om mina dåliga sidor och svagheter. Min djupa mörka hemligheter. Hon vet hur jag funkar. Hon vet hur trasig jag är. Men ändå dömer hon mig inte. Hon ger mig en chans. Jag kan vara mig själv med henne. Slappna av. Och det är något som jag värderar sjukt högt. Hon gillar mig precis för den jag är.. Och det mina vänner, det är ovärdeligt för mig.

- Vi har väldigt många likheter personlighetsmässigt och livsstilsmässigt. Vi lever i princip samma liv. De där destruktiva partyprissiga carefaceiga glidarlivet.. Och vi gör det med bravur något extremt. I ett jävla tempo. Så vi förstår varann. Vi ser genom varann. Vi har väldigt svårt att dölja saker för varann.



Jag säger inte att jag är kär - Jag säger bara att det finns fan inte någon annan tjej som jag mår så bra med som jag med som jag gör med dig vid din sida. En sån jävla synd och skam att du ska bo 50 mil bort...

A Part of your mind
Postat av: Jennie

Problemet med avståndet går ju att lösa.. och efter det inlägget så undrar jag om det inte vore värt att flytta 50 mil för hon verkar vara allt!!!

2010-09-08 • 23:06:00
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: camilla

Jag undrar ju bara vilken tjej som vill vara tillsammans med dig i höst och få se dig ligga med alla dessa brudar i alla avsnitt.

Hon måste ju verkligen vara den bästa som står ut med det, de hade inte jag gjort!

2010-09-09 • 09:27:14
URL: http://mittinrekaos.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0