Taget från kanal5.se: (OBS. Liiiite berusad när jag svarade på frågorna)

2010-09-30 • 12:32:55
Hur får han alla tjejerna? Tylösand-Nemo svarar på era frågor.
Chatten med Nemo Hedén från Kungarna av Tylösand fick nästan servrarna att krascha. Trots det kom det in en bra bit över 2000 frågor om allt från tatueringarna, tjejerna och festerna till liggrummet och allt vi inte fick se i programmet. Här är ett urval:

Kikki! Hahah av alla ord i världen, ditt ord blev "skägg". haha varför? =)
Just det, en fråga till bara: hur va Motala? ;)
nemo Skägg är världens bästa ord! Prova den!

Motala var grymt. BRA SEX löste jag där ;)
x Du värkar ha mycket sex i programmet, använder du skydd? ;)
nemo SJÄLVKLART
Gustav Vad dricker du helst på fyllan?
nemo Öl faktsikt :)
Ina Jag älskar verkligen dig, men what's up med slicket du hade i Båstad? hahah puss!
nemo Stekarstad = stekarfrissör :)
Sally Är du nöjd med serien?
nemo SJUKT NÖJD
Stephanie Nemo du är fruktansvärt charmig, jag förstår hur du får brudarna på fall. Men är du inte redo att satsa på ett förhållande??? :)
nemo Ring mig!
Tobbe Har du kvar tatueringen? Sjukt king!
nemo Jag skulle aldrig radera en tatuering :)
Dullerqueef Om vi pratar ur world of warcraft perspektiv, vad väljer du då; Night elf eller Blood elf?
nemo hahahahahahhaa tv-spel? prova fest å sex istället :)
klara vem är den coolaste tjejen i huset?
nemo Ingen :) eller jo...CAMI :D
Titti Hur har ni råd med all sprit ? Får ni den för att ni är med i programmet eller hur funkar det ?
nemo Dom bjuder på allt :)
BenjaminKahrimanovic Har du några tips för att bli av med oskulden? Vill bara ha det gjort.
nemo TRO PÅ DIG SJÄLV! Du är bäst! :)
Johanna Vilken är din största fetisch? Antar att du har en del! Undrar även om du har någon speciell sexfantasi?
nemo Tro det eller ej.. Men jag gillar både fingrar och tunga i röven. NEJ jag är inte bög men jag ÄLSKAR det där. Och ni som dömer ut mig nu HAR INTE PROVAT DET! :D
Webmaster Stort tack till Nemo och alla ni 2148 som ställt frågor, men nu hinner vi inte med fler. Smygtitta på nästa avsnitt av Kungarna av Tylösand på http://www.kanal5play.se/program/play/kungarna-preview-105!
MissLi Ni är helvilda verkligen. men jag måste bara få veta: är jocke fortfarande tsm med sin tjej efter otroheten?
nemo hahahaha NEJ :D
Jacob Skulle du tycka att jag var ute om jag köpte ett par gröna chinos nu?
nemo NEJ! fett rätt :)
Morgan af Havdell Vem är den äldsta brud satt på?
nemo Jag har satt på 2 tjejer födda 1980....
Svensson Nemo undrar om du tänkt på om du kommer få det svårt i framtiden med att skaffa ett "riktigt" jobb?
nemo Jag vill aldrig ha ett "riktigt" jobb...
Martin Hur kom du med till programmet?
nemo Calle Schulman ringde mig!
Isabelle vilka ställningar tycker du bäst om?:) måste också få säga att du ser grymt bra utm och lätt den snyggaste av alla i huset! :D
nemo Jag gillar att bli riden :)

TACK :D
Monica Varför har du sex med så många?
nemo FÖR.
ATT.
SEX.
ÄR.
SKÖNT.
Elin! vad tycker du om tylösand och halmstad? :)
nemo Jag älskar dom mkt mer än vad dom älskar mig :D
Rosen Vad har du för raggningsknep? GE MIG TIPS NU.
nemo JAG HAR INGA TIPS! Var dig själv :) har du gåvan så har du den ;)
N Nemo!
Ångrar du nåt?
Vad säger familj/vänner när de ser programmet?
nemo Dom säger att det är mitt liv, mina beslut. Ingen i min familj eller vänskapskrets dömer mig. Varför skulle dom? Så skön som jag är?
Linda Vilken var din första tattuering?
nemo Haha. En fattig not på vänster axel. Helt ologiskt och ogenomtänkt. Jag var fuuuuuuuuuuulllllllllllllll
Alina Har du någon gång ångrat att du va med?
nemo Nej. Faktiskt inte. Fastän pressen gärna vill framställa att man ska ångra sig :)
Andreas H Alltså detta är ingen fråga men jag ville bara säga att jag diggar dig hårt Nemo, killen du är grymt skön och har så skön stil! Keep up the good work mannen!
nemo Tusen tack mannen! Uppskattar det verkligen. Hoppas allt är gott! :) Fred å kärlek
vonen haha en sjukt fråga men hur får du ligga så mycket, några tips ;) ? haha
nemo Jag vet faktiskt inte. Jag undrar faktiskt själv hur jag får ligga så mkt. På riktigt :)
olivia tja snygging! hur gammal var du när du förlorade din oskuld? /blev full första gången?
nemo 15 på båda :)
Madeleine Hur lång är din kuk?
nemo 21 cm.
Petra Hej Nemo!
Hur var/Är de i huset??
nemo Fantastiskt mestadels men också sjukt krävande och jobbigt. Men överlag var det en grym upplevelse :)
helena är det nått du ångrar du gjort i huset?
nemo Vi kanske var lite väl hårda mot Rang. Sen ångrar jag väl 1-2 tjejer typ... Men dom flesta av tjejerna är jag nöjda över och kan stå för :)
H vad skulle du göra på en första dejt ? ifall du skulle ha en sån istället för att ligga direkt ;)
nemo Haha. Jag dejtar väldigt sällan. Men jag brukar gilla att skämma bort tjejer. Komplimanger och bjuda mkt. Sen är det klart man ligga på första dejten.. Men då ska de till något ganska speciellt såklart.
sofia du verkar grymt bra i sängen :)
nemo Jag ÄR bra i sängen ;)
Apejävlen vad är ditt bästa raggningstips ?
nemo Var social, glad, trevlig. Stick ut. Fånga intresse. Tro på dig själv.
Mattias Tjena Nemo.
Jag hittade ett videoklipp där du, jockeboi och Mattiaz Skandalen Björling festar tsm och antingen du eller jockeboi hånglar med Mattiaz. Är du bisexuell?
nemo Stämmer att jag hånglat med killar och även Mattiaz men jag är inte Bi. Jag tkr hångel är jävligt lindrigt och soft bara. Mer än hångel med killar kan jag dock inte göra.


A Part of your mind
Postat av: Anonym

Du måste seriöst ha något talfel. man hör inte ett ord av vad du säger i tv!

2010-09-30 • 12:42:20
Postat av: ida

använder du skydd? SJÄLVKLART!

Haha, det måste vara dagens lögn nemo :D Vem använder aldrig skydd av Nemo? :D

2010-09-30 • 17:00:16
URL: http://finest.se/vilkenbrud
Postat av: morgaaaaan

haha alltså så har du testat att ha sex med en kille ? :)

2010-09-30 • 18:03:32
URL: http://morgans.nu
Postat av: WHo

Du har 18 cm, inte 21cm (har du iaf skrivit förut).



Gillar att du skriver att du inte har några tips till tre-fyra stycken, sen drar in ett tips på slutet ändå (;

2010-09-30 • 18:33:24
Postat av: Anonym

Haha du är ju så tillgjord så man knappt vet vad man ska tro om dig... Skaffa lite självförtroende eller var den nörd du är. Finns inget värre än gamla nördar som spelar coola.. Och du! Varför du får ligga så mycket? Du raggar upp de FULLASTE BRUDARNA såklart. När man är fyllekåt ligger man ju med vem som helst haha.. Fattar du inte det själv eller vill du bara inte erkänna det när andra ser? Så du kan ta med dig din uppblåsta stolthet och komma ner på jorden. Alla tjejer ångrar säkert dig precis som de 1-2 du ångrade i huset /)

2010-10-01 • 17:31:21
Postat av: julia

men..man hånglar inte med killar om man inte är lite bi..samma sak som atty man ite har sex med killar om man inte tänder på det..xD

2010-10-01 • 22:13:38
Postat av: S

.. tänk vad härlig världen vore om alla bara slutade klaga och lät folk göra som dem känner för. Alla kan inte tycka att samma saker är rätt/fel, men orka älta. Sluta bry sig om andras liv och istället kocentrera sig på sitt eget kanske?



Keep it up!

2010-10-02 • 10:51:18
Postat av: Fred

Man behöver ju inte va Bi för att man hånglar med killar? Bra blåst du Julia! Du utan namn, om du sett programmet så inser du att han inte raggar på dem fulaste brudarna. Du skulle aldrig ha en chans på dem han får med sig hem. Som S skriver, varför ska folk klaga? Allt handlar om avund/svartsjuka. Bara tyst och håll det för dig själv. Finns ingen anledning att skriva det här?

2010-10-02 • 11:10:11
Postat av: Felicia

ojojoj. tunga/pill i röven är ju skit skönt ;) håller med dig om det! fast du har väl aldrig haft sex med en kille så du vet ju inte hur skönt analsex är :P har själv kommit flera ggr under analsex, sjukt nice!

2010-10-02 • 15:26:46
URL: http://entredjedel.blogg.se/
Postat av: fia

haha , vissa av svaren är ju störtsköna :D

2010-10-06 • 16:05:01
URL: http://tegni.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0