Svaren på frågorna!

2010-09-21 • 14:04:50
Här har ni dom äntligen! Svaren på frågorna! Eftersom många frågor är identiska så svarar jag självklart bara en gång på just den frågan. Att tex svara 40 ggr på frågan hur många jag har haft sex med känns mindre nödvändligt. Sen är det förmodligen 10.000 stavfel och gramatiska fel här och där men detta inlägg var verkligen för krävande och jobbigt att skriva.. Så jag orkade inte bry mig om sånt. Jag vet att jag kunde lagt upp det så mkt snyggare och mer lättläst men jag orkar verkligen inte. Det var för mkt frågor helt enkelt. Hoppas på överseende! Hoppas svaren är till belåtelse iaf!



hur tacklade du mobbingen, hur gjorde det dig som person? känner du dig fortfarande osäker på dig själv?

Svar: Mobbing har jag svårt att kalla det men min högstadietid var ganska kantad av utanförskap. Klassen var väldigt uppdelad i killar och tjejer. Gruperingar. Jag var mitt emellan. När vi gick ut årskurs 9 så fick jag stipendium för att jag var typ den "avgörande länken mellan killarna och tjejerna" när jag i själva verket bara var den mest ensamma människan i världen. Jag kunde inte ta något parti. Så jag hamnade mitt emellan. På gott och ont. Mest ont. Jag är fortfarande osäker än idag.. Min självkänsla är sådär. Men jag känner mig iaf starkare idag än då. Jag tror att mycket motstånd gör dig starkare. Jag har ändå upplevt väldigt mycket skit i mitt liv och jag tror det har gjort mig väldigt mkt starkare som människa.


Kommer du ihåg mig och min bror? Frida (ochfrida.blogg.se) och Johan Adlertz?

Svar: Jag kommer ihåg er väl. Men jag försöker ändå förtränga Värmdömänniskor överlag. Tiden på Värmdö satte många svåra ärr hos mig. Jag tycker lika illa om Värmdö som Värmdö tycker om mig. :)


Vart köper du dina kläder?

Svar: Jag handlar mina kläder på Zara, H/M eller Stayhard.se. Just nu har jag snöat in helt på ett märke som heter Adrian Hammond. Det överlägset snyggaste märket på marknaden just nu.


Hur många har du haft sex med? och när tappade du oskulden?

Svar: Jag har väl legat med cirkus 130 stycken skulle jag tro. Då får ni ändå räkna in att jag har varit singel i princip hela mitt liv (Med några få månaders undantag då och då) plus att jag säsongat tre säsonger i Sunny Beach. Plus att jag är en extrem utelivsmänniska.


Har du borderline?

Svar: Nej, inte vad jag vet.


Hur var det bästa sexet du någonsin har haft? Med vem var det?

Svar: Oj, helvette vad svårt. Det är jävligt svårt att sätta fingret på. Första gången jag låg med en norsk tjej som heter Sissel i Stockholm var brutalt jävla bra. Så om jag ska nämna en enskild gång så är nog den gången de som dyker upp först i huvudet. Men bästa partner överlag finns det många andra namn som bör/kan nämnas. Det känns dock fel att säga namn såhär. Det finns så många namn man skulle kunna räkna upp. Många väldigt bra partners. Det handlar väldigt mkt om kemi och trygghet. Jag gillar modiga tjejer. Tjejer som är nyfikna och vill testa på saker. Bjuder på sig själva.


när tappade du oskulden?

Svar: Jag tror jag var 15-16 år eller något sånt.


Visste tjejerna du hade sex med i programmet att de blev filmade?

Svar: Yes. Det var stora lappar uppe utanför huset där dom såg vad som försigick. Plus att kamerorna överallt är väldigt uppenbara. Plus att dom fick skriva på godkännanden.


när ni tog in tjejer till huset var ni tvungna att säga åt dem att de blev filmade? i så fall gjorde du alltid de?

Svar: Eftersom vi alltid hade en kamera i nacken så var det ganska underförstått att vi var filmade under "akterna". Det framgick rätt tydligt liksom.


Antar att du har legat med en hel drös tjejer, hälften vet du väl förmodligen inte namnet på, blir det inte tråkigt efter ett tag? Känns det inte meningslöst? Har du någonsin legat med någon du varit "kär" i?

Svar: Jag kan namnet på alla tjejer jag varit med. Nedskrivet liksom :) Det känns meningslöst till och från men när man väl sen kommer till krogen. Till klubben. Och du tar den där shotten.. Ja, då är jakten igång igen. Då är det meningsfulls igen. Iaf för stunden. Jag kan nog inte påstå att jag varit riktigt kär nångång. Kanske en gång med min första riktiga tjej. Men ja, jag vet faktiskt inte.


Hur många låg du med när du jobbade i sunny beach?;)

Svar: Vilken av somrarna? :) runt 20 per sommar skulle jag gissa.


Skulle du vilja kalla dig sexmissbrukare?

Svar: På fyllan, ja. Är sällan kåt nykter. Periodarnymfoman kanske? :)


vad jobbar du med?
hur regaerar dina vänner och föräldrar på att du är med i programet?
Har du någongång varit kär?
har du alltid hållt på som du gör, jag menar ligga med massa tjejer och hur länge kommer du att fortsätta med den "livstilen"?
vad vill du arbeta med?

Svar: Jag jobbar inte just nu. Just nu glider jag mest. Vännerna var samtliga positiva. Familjen var det lite si och så.. Men dom accepterar ändå mina val i livet. Den livsstilen? Om jag ska gissa? Tills jag är 25 år kanske. Högst 30. Ingen aning asså. Mitt drömyrke är radiopratare.


Vem tycker du är snyggast; Kissie eller Blondinbella?

Svar: Kissie. Men ingen av dom attraherar mig speciellt mkt.


Har du/har du haft något slags talfel som yngre? Ta inte frågan på fel sätt, absolut inget illa menat - du pratar lite annorlunda bara :)

Svar: Nej. Men jag är väl medveten om att jag pratar lite för snabbt och otydligt. Just därför kanske mitt
drömyrke blir svårt att hålla på med :/


Vad gillar du mest - blondiner eller brunetter?
Svar: Jag gillar vackra tjejer! :)


Vem av tjejerna i Kungarna av Tylösand skulle du helst ha sex med? :)

Svar: Ingen av tjejerna attraherar mig särskilt mkt utseendemässigt. Skönast insida skulle jag säga att blondinerna har.


Hur gör man för att träffa dig? Eller få kontakt med dig?

Svar: Adda mig på Facebook eller skicka ett mail på [email protected] :)


Vem av dina vänner skulle du helst byta liv med. varför? Utveckla.

Svar: Oj, jävligt svårt. Emma tror jag. Hon har allt väldigt uppstyrt. Bra förhållande. Fin lägenhet. Bra jobb. Sen har hon både en fantastisk utsida och insida. Ja, hennes liv är jag faktiskt lite avis på. Det kan jag inte förneka.


Vad är viktigast...snygg pussy eller snygga bröst? puss<3

Svar: Haha. Fittan ser man väl ganska sällan ändå så? Brösten säger jag!


Hur många av tjejerna som du hade sex med i huset var gamla ragg?

Svar: Får inte svara på detta för då får ni ett hum om hur många jag sätter på under hela serien. Så jag väljer att svara på denna fråga efter seriens slut istället.


Har du någonsin vart kär påriktigt?
Har du blivit sårad påriktigt?

Svar: Njaa...


Hur många ggr har du haft en könsjukdom? :)

Svar: Klamydia en gång. Kondylom en gång. Båda är borta sedan läääänge dock :) Testar mig numera väldigt mkt mer regelbundet.


Ska du tillbaka till sunny beach, och "den glade vikingen" nästa sommar? :)

Svar: Det har jag väldigt svårt att tro. Det beror helt på omständigheterna. Men man ska aldrig säga aldrig. Börjar dock bli lite för gammal känner jag. Skulle hellre prova på typ Magaluff.

 

hur många tittare hade ni det andra avsnittet?

Svar: 30.000 färre än det första. Dock slog vi rekord på Kanal5play med över en halv miljon tittare. Det ni! Vår generation ser på internet-tv ;-)

 

fick du pengar för att delta i programmet? :)

Svar: Får jag inte uttala mig om.

 

Hur många har du legat med nu efter att programmet börjat sändas?

Svar: Nej, jag ligger inte runt med massa groupies och sånt nu om det är de du syftar på. Bara varit med "gamla" ragg efter programmet. Jag är inte så stor slyna som programmet gärna framställer mig som. Jag gillar bara sex, sprit och brudar liksom :)


Varför är du så jävla snygg? ;)

Svar: Haha. Det var du som sa det där! Jag tycker inte att jag är snygg. Men tusen tack!


Hur många tjejer låg du med under inspelningsperioden?

Vem vann racet om att vara "maskinen". Du eller james?

Svar: Jag kan inte säga hur många men jag utklassade iaf den där så kallade maskinen ;)


Blir du bara glad när det kommer fram folk till dig eller tycker du det är jobbigt? :)

Svar: Jag blir helt fantastiskt glad och smickrad om ni kommer fram :) Bara ni är snälla ;)


Hur tycker du en tjej ska vara, enligt dig? :)

Svar: Ärlig. Öppen. Modig. Glad. Rolig. Smart. Social. Unik. Haha. Många krav. Men faktum är att jag är rätt ytlig... Så SNYGG är nog prio 1.. Ja, nu var jag lite hemskt men så ere faktiskt :)


Kan vi bli tillsammans om ett par år när du klarar av ett förhållande? :)

Svar: Självklart! We keep in contact ;-)


Hur gammal var ditt yngsta ligg?

Svar: 5 år yngre än mig.

 

Jag får lite gay-vibbar av dig. Skulle du kunna tänka dig att vara med en kille?
Eller har du någon sexuell erfarenhet med en kille?

Svar: Jag är inte gay. Men jag älskar homosexuella. Alltid så jävla glada, trevliga och sympatiska. Skulle jag tända på killar så skulle jag blir gay direkt. Inte ens bi. :) Men jag tror också någonstans att alla människor innerst inne är bi. För jag tror inte en människa blir kär i ett kön - utan i just en människa. Sen handlar det bara om man finner dom här känslorna och attraktionerna någon gång under livets gång.

 

hur ser din dröm tjej ut?! :)

Svar: Utseendemässigt är jag svag för små och blonda tjejer. Helst norska. Haha :) Men jaa... Jag gillar hyfsat smala tjejer. Tycker det är snyggt. Inte för smala självklart.. Måste ju finnas former men, ja..

 

Hade du inte legat med ida innan programet, jobbade sunny eller? Haha raggade upp

Svar: Vilken va Idorna? :)

 

känner du dig starkare, "svagare" eller detsamma nu som innan första programmet? Gud va luddigt det blev men jag tror du fattar ;)

Svar: Jag känner mig rätt stark. Trots mkt kritik så mår jag helt okay. Klart man har svackor och mår sämre ibland men överlag var nog detta program ett bra text. Medans många var helt knäckta efter inspelningen så drog jag direkt när till Sunny Beach och festade vidare. Det säger väl en hel del om vem som är hardcore och inte ;-)

 

Är du en sån kille som kör upp ett finger i rumpan på tjejen när ni har sex eller är du en sån som suger på bröstvårtorna som om det skulle komma öl ur dom?

Svar: Suga bröstvårtor gillar jag! Men jag föredrar nog att få ett finger i röven själv istället för att pilla någon annan. Inte många tjejer som gillar analsex nu these days... Tyvärr. Men ett finger i röven kan alltid vara nice! Särskilt under ett blowjob. Riktigt jävla skönt :)

 

skulle du kunna ligga med en 91a?

Svar: Haha. Ja. Men FAN inte äldre än så! :)

 

Hej Nemo :)

När du går ut i Sthlm var brukar du gå då?
Hur gick det till när kanal5 valde ut er till programmet?
Tycker du inte att det är jobbigt när dryga människor kommer fram på stan och klankar ner på din medvärkan i programmet eller är det mest positiv respons?
Vad är det mest skamliga förslag du fått av en tjej efter programmet började?

Tack på förhand :)

 

Svar: Jag brukar hålla mig på Nype eller Magenta. Förkrök brukar bli Nivå22 eller Söderhof. Stekigt, jag vet. Det var auditions som vanligt för dom flesta av oss. Jag själv blev headhuntad av Mr.Schulman himself. Det är mest positivt.. Stor majoritet faktiskt. Men självklart är några neggiga och då är det bara att blunda och tänka på alla som är sköna istället :) Jag har fått massa skamliga förslag. Folk mailar och sms:ar dagligen där dom tar mig för givet verkligen. Typ "Kom till Bromma så knullar vi". Dom frågar inte ens. Dom befaller liksom. Folk tar mig inte längre som en människa. Snarare som en slags sexmaskin.. Vilket är sådär halvkul kanske.

 

Är 22 år och bara legat med 6st brudar, tänkte därför fråga hur du "gör" för att få ligga så mycket? Jag ser helt ok ut, men är totalt handikappad när de gäller att vara social med tjejer. Har du några tips till mig för att komma igång?

Svar: Var glad. Fråga mycket. Lyssna mycket. Stick ur från mängden. Gör det oväntade. Tro på dig själv. Var lagom full. Tvivla inte på din sociala förmåga.. För det syns så väl på dig. Om inget av detta funkar - Ta en sommar i Sunny Beach. Där är det garanterad pussy i massor.. Sen när det kmr hem därifrån så är du ett renodlat fullblodsproffs ;-)

 

Du är för jävla härlig Nemo! :D<3
Men vad gick du för gymnasielinje?

Svar: TACK! Jag gick först ett år Värmdö Estet musik sång. Sen bytte jag till Värmdö Tekniska Media text.

 

Har du NÅGRA gränser? ;)

Svar: Njaa... :)

 

Har du någonsin legat med flera samtidigt?

Svar: Det är väl ungefär samma fråga som om jag haft trekant eller fyrkant? Och ja, det har jag haft.

 

Har du någon gång undrat över om du själv duger för andra eller om det bara är sex som gäller för dom med?
har d alltid varit den här frammot killen som inte skäms gör precis vad han känner för och vill eller har du varit blyg så ?

 

Svar: Jag vet faktiskt inte. Jag tror jag ligger så mkt för att jag vill ha bekfräftelse. Alla människor behöver det ibland. Få veta att man räcker till. Duger. Det är en jävla kick att bevisa att man kan få någon liksom. Jag har inte alltid varit såhär. Jag hade en rätt sen pitch asså... Asså när jag gick ut Gymnasiet så hade jag typ varit med 10 tjejer. Idag är det de tiodubbla liksom... Så jag var sen ute i gamet :)

 

* vad tycker om deltagarna i kungar av tylösand? hehe:)
* Vilken är din favorit när det gäller sexställningar?
* Hur gammal är du?
* Är alla deltagarna med på en andra säsong?
* Vad heter du mer än Nemo? Hur fick du det namnet?
* Vad tycker du om för godis?
* Varför gjorde du och din tjej slut?
* Hur många tjejer har du haft? RIKTIGA.

 

Svar: Jag tycker alla har sin charm. Nästan iaf. Eller ja.. Ni vet nog svaret på denna fråga. Om inte så kommer ni förstå i nästa episode av programmet. Av tjejerna gillar jag de blonda mest. Men över huvudtaget gillar jag Jockiboi mest. Vi är jävligt tajta såhär efter programmet. Jag gillar när tjejen rider. Det är nog favoriten. Eller skeden. Jag är 23 år. Säsong 2 kan jag inte uttala mig om ännu. Jag heter Bill Nemo Hinke Hedén. Jag älskar Apelsinkrokant. Vi var aldrig tillsammans men vi hade våra skäl att inte fortsätta. Läs tidigare i bloggen så förstår du. Riktiga flickvänner? Oj. Svårt. 2-3 kanske?

 

Vad har du fått för respons på din kuk-tatuering? Vad sa t.ex dina föräldrar om den?
Ångrar du inte att du gjorde den? Tycker du inte att det var ett ganska barnsligt motiv?
Tänker du inte t.ex att du kanske får barn en dag och din son/dotter frågar dig..."pappa vad står det där?"

 

Svar: Bra respons. Folk skrattar. Mina föräldrar tycker inte spec mkt. Nej, jag ångrar inte det. Jag ångrar inte mkt i mitt liv. Varför ska man göra det? Livet är för kort för det. Lev i nuet. Lev för dagen. Ha kul. Må bra. Varför ska man hålla på å tänka så jävla mkt? Hellre ett jävligt kul och galet liv och dör när man är 40 bast... än att ligga där som 70 åring å tänka "vafaaan gjorde jag inte mer med mitt liv fööör?!"

 

Hur resonerade dina föräldrar när de gav dig namnet Nemo?
Har du blivit retat i skolan för det?

Svar: Alla mina syskon börjar på bokstaven N och vi har alla väldigt ovanliga namn. Så det var väl förmodligen något med det som dom tänkte på. Jag har inte blivit retad för det eftersom den där fattiga jävla fiskfilmen kom först när jag gått ut grundskolan... Tur det.

Tjena Nemo. blir du nojjig över att du har fått nån könssjukdom dagen efter du har haft sex? även fast du har kört med protection eller inte.

Svar: Nojig? Nej.

och var det inte rätt jobbigt att ha en kamera efter sig nästan hela tiden när ni spelade in programmet? kunde du/ni vara er själva då?

Svar: Det var lite "jobbigt" och speciellt i typ 1-2 dagar.. å sen blev man van. Gick faktiskt mkt fortare än vad jag hade vågat tro att bli van med kameran :)

Jag tycker du ska ta dig tid att besöka skellefteå och festa loss här,
Nu till frågan, var du dig själv till 110% eller spelade du över lite bara för att du fick chansen och det var tv :)

Svar: Vi kommer dit vi blir bokade! Så tala med er lokalkrog vettja ;) Jag var mig själv till 150% under HELA inspleningen!

Läser/svarar du alla mail du får på facebook etc?
Vad är den högsta resp. lägsta åldersskillnaden på tjejer du haft sex med?
Är du så galen i sängen som du påstår?
Om man vill träffa dig, hur går man till väga?

Svar: Jag svarar på i princip alla mail. Alla snälla iaf. Jag har legat med 2 stycken tjejer som är 7 år äldre än mig... Samt 2 tjejer som är 5 år yngre än mig. Jag har aldrig påstått att jag är galen i sängen. Tror nog snarare TV framställt mig som vildare än vad jag i själva verket är i sängen. Jag är inte våldsam i sängen tkr jag :) Du kan ju prova att skicka ett facebook-mail eller vanligt mail så kanske du får träffa mig? :)

Varför pratar du så fort? Det låter som du snubblar på orden p.g.a att det går så fort. Kan vara svårt att höra vad du säger emellanåt.

Svar: Jag vet inte. Inget jag är stolt över. Faktiskt jävligt jobbigt. Arbetsskada från alla säljjobb jag haft tror jag...

Nu när du blivit kompis med en till Emil Jakobsson på facebook (trots att jag sa åt dig att ta bort honom) vem av oss är din favorit?

Svar: Du kommer ALLTID vara min favorit-Emil! <3

tjena nemo! först vill ja bara säga att ja tycker du e riktigt skön o lätt en av dom mest underhållande tv-personligheterna på länge!
vem av storbloggarna skulle du helst ligga me? (tänker då på: kissie, paow, dessie, blondinbella, kenza, foki)
va tycker du även om dom utseende o personlighets messit?
vem i huset la till mest tillgjord roll framför kameran?
din favoritställning? de mest avtändande du vart me om att ett ligg gör?
de e riktigt jävla kul o se den här serien o du bidrar nog mest till nöjet samtidigt som du verkar jävligt skön o ändå snäll de e braaaa tv de här:D puss

Svar: Tusen tack där! Oj. Svårt. Jag läser ju inte dom andra så jag vet inte. Paow är väl egentligen den enda jag har koll på eftersom vi börjat snacka lite på senaste. Hon är ju väldigt söt men lite ung kanske. Kenza är ju riktigt snygg. Vem är foki? Vem är dessie? Kissie är ju en docka. Palla knulla plast liksom. Känner dom inte så jag kan inte bedöma som personlighetsmässigt. Men Paow är en väldigt trevlig liten flicka. Framför kameran tror jag nog att Emelie var mest tillgjord. Jag gillar alla ställningar! Avtändande när en tjej inte luktar gott....

 

Hejsan, varför säger du skägg så ofta och vart kommer det ifrån?

Svar: Skägg är världens bästa ord kort och gott. Jag älskar det ordet. Prova att säg det några ggr så förstår du förhoppningsvis.

 

* Är du min pappa?
* Ljög du i ditt tatueringsinlägg ang den latinska textens betydelse? Som jag minns det visste du om vad den betydde redan innan ;)
* Var det du som dödade fågelungen?
* Är det för att jag är brunett som du inte vill ligga med mig?

Svar: Hej syster. Nej, jag är din bror. Jag minns faktiskt inte om jag ljög där. Du minns säkert bättre? Jag har för mig att jag gjorde fel text... hehe.. NEJ jag dödade inte fågeljäveln! VARENDA gång jag har frågestund så frågar ni det. Va fan! Nej Niki. Du är den enda över huvudtaget som inte vill ligga med mig :)

Gillar du blondiner eller brunetter mest?

Svar: Jag gillar alla tjejer som är söta och snälla :)

Hur brukar du ragga?
och har du några tvångstankar? XD

Svar: Jag är glad, social, trevlig men samtidigt kan jag va lite kaxig och smådryg. Självsäker. Försöker sticka ut. Och ja.. Jag har massa tvångstankar. Men jag orkar inte rabbla dom nu. Tror dock alla människor har det och andra sidan...

 

-Hur gammal är ditt äldsta resp. yngsta ligg?
-Har du funderat på att vidareutbilda dig? I så fall till vad?
-Hur går det med musiken? Sugen på att spela in eller producera mer låtar i framtiden?

Svar: 16 och 28 år. Jag vill(e) blev gympalärare. Dock tveksam till det nu. Ja, varför inte? Musik är ett brinnande intresse. Önskar så att jag hade mer tallang inom området.. :/

 

När ni tattuerade er i Kungarna av Tylösand, var det gratis då? Sponsrade programmet er med sprit, även när ni var ute på krogen?

Svar: Vi hade ALLT gratis under hela månaden. Gjorde inte av med en krona under inspelningstiden.

 

om du nu skriver att du har detsvårt att gå ihop ekonomisk och du har inga pengar osv. hur kan du då betala räkningar osv? fick ni något för att vara med i programmet?

Svar: Vilka räkningar menar du? Jag har egentligen bara en telefonräkning. Pengar löser sig alltid. Gör lite smågigg här och där nu. Jag får inte uttala mig om ersättning angående programmet eller så. Fråga Kanal 5.

 

är det vanligt att tjejer du raggar på, dissar dig?

Svar: Det händer självklart.

När ska vi ses? :)

Svar: När kan du?

-Jahapp måste man va blondin för att få ligga med dig? ;)
-Bor du hemma eller har du eget?
-Favoritpizza?
-Sjukaste sexupplevelsen?
-Vad är det mest avtändande en tjej kan göra/gjort i sängen?
-Tjänar du pengar på bloggen?
-Du har någon gång skrivit att du är hatad på Värmdö, varför?
- Favvoställning?
- Vart går din gräns för hur lång en tjej ska va?

Svar: Nej, som sagt. Ingen speciell favorithårfärg. Jag bor hemma hos mamma just nu. Jag gillar Vesuvio. Tråkigt, ja. Oj.. Många skumma upplevelser. Bajs på kuken under analsex är ju en av dom minst roliga kanske. Sen alla gruppsex och sånt är ju rätt sjuka. Tjejer som är tråkiga och plattfiskar i sängen är sjukt avtändande. Typ när en tjej säger "Vi kör bara missionären" typ. Vad fan tror hon då? Jag tjänar inga pengar på bloggen.. Än. Jag är hatad på Värmdö eftersom jag alltid varit rätt känd där. Och om man är känd är man hatad.. Så funkar det i Sverige. Det visste du väl? Inte sticka ut. Ajabajja! Finns inga gränser på hur lång eller kort en tjej får vara :)

 

-Vad är ditt längsta förhållande?
-Vilken sexställning föreslår du?
-Har du ADHD, damp eller borderline?
-Skulle du kunna ha sex med en kille?
-Vilket är ditt bästa minne från barndomen?

 

Svar: Mitt längsta är typ 3 månader. Jag har inga såna sjukdomar.. Fan va folk frågar det. Haha. Vet inte om jag skulle kunna ha sex med en kille... Skulle KANSKE eventuellt kunna tänka mig att bli avsugen av en kille.. Men då ska det till något jääääääääääävligt speciellt och jag tvekar på det starkt. Haha. Är inte gay eller bi alltså. Men kanske borde man prova? Mitt bästa barndomsminne? Hmm.. Finns inte så många. Eller de va ju väldigt häftigt att träffa kändisar med pappa under barndomen. Såna grejor glömmer man ju sent.

 

Vad jobbade du med i sunny beach? Och hur var det? Antar att det ballade ur ganska mkt där nere också?

Svar: Jag sålde biljetter till konserter, pub crawls och beachfester etc. På Den Glade Viking. Det ballade ur något fruktansvärt. Typ 10 ggr värre än vad ni fått se i Tylösand...

 

Vill du ligga med mig? Jag är en 16årig tjej från Stockholm & skitsnygg.

Hur ska jag göra för att få dig?

Svar: Prova att maila mig på facebook eller min hotmail! :)

 

Vart jobbar du ? om man skulle vilja komma förbi och säga hej :)

Svar: Jobbar icke nu :)

 

hur mycket har du gjort med en kille sexuellt?
Eller ja..
Kram, puss, hångel, runk, sugit av, blivit avsugen, analsex osv?

Svar: Hånglat med typ 30 killar säkert. Dock har det inte blivit så mkt mer än så... Förutom pussa på pung och sånt mys. :)

 

Vad tycker du om ditt eget utseende?

Svar: Bortsett från dålig hy? För stort huvud? Brist på muskler? Ja, förutom det så är jag väl skitsnygg typ.

 

Jag tycker din tjejsmak hittills har varit ganska trashiga brudar med slitet, blekt hår och sillisar. Är det bara wt-brudar du tänder på?

Svar: Jag har egentligen ingen speciell stil av tjejer jag tänder på. Det är en slump att de blivit sillisblondiner hittils bara... Så som sagt. Tänder inte på någon särskild stil.

 

Var drar du den undre samt övre gränsen för hur gammal en tjej ska vara för att du ska kunna ligga med henne?

Svar: Jag tycker inte riktigt det beror på det. Tycker snarare det beror på attraktionen. Om jag skulle hitta en 40årig brud som var smooooking! Då skulle jag ju inte dissa henne för att hon var 40 år liksom. Varför det? Helt ologiskt!

 

Kommer du ifrån Dalarna? Du och jag verkar ha en vän gemensamt på facebook och han är ifrån Mora.. Have fun/Sälen

Svar: Tror du inte vi skulle ha mer än en gemensam vän om jag var från Dalarna? Låter de på min dialekt som är därifrån? Nej du, jag är 100% pure STOCKHOLM!

 

Hur mycket skulle en tjej få väga som mest för att du skulle kunna ligga med henne?

Vilka könssjukdomar har du haft?

Vilket ställe är det konstigaste du haft sex på?

Vad har du för stjärntecken?

Vad röstar du på i riksdagsvalet?

 

Svar: Oj. Jävligt svår fråga. Jag har svårt för stora tjejer. Bittra sanningen. Jag har haft klamydia en gång och kondylom en gång. Men det var lääääääääänge sen nu. Jag har haft sex i bastu, balkong, bio, bio, garage, pool and the list goes on. Jag är ett Lejon som röstade på MP i valet :)

 

Hur gör du för att få tjejer så lätt?

Svar: Jag är Nemo!

 

1. vem är den yngsta du haft sex med?
2. snyggaste kändis tjejen/killen?
3. Såg du camp rock 2 i helgen, alla som är något gjorde det!?
4. vad är din favoritfärg?
5. kan du tattuera in mitt namn?
6. vem är tjejen på dina senaste bilder? hon du pussas med.
7. jockiboi säger att han runkar varje dag kl 22.00 gör du det också?
8. har du någonsin runkat med folk i rummet?
9. vad är din favoriträtt?
10. miley cyrus eller hannah montana?

Svar: Hemligt. Oj, jag har svårt för det där med utseende på kändisar. Men Jude Law är väl jävligt snygg i The Holiday? Haha. Jävligt kul att jag svara en kille tycker jag. Men faktum är att det är enklare att bedömma snygga killkändisar än tjejkändisar. Jag skulle ALDRIG se nån sån där jävla disney-film. Jag gaddar in ditt namn om du bjuder på den? Tjejen är Frida men det är över. Jag runkar inte i närheten av lika mkt som Jockiboi. Sen filmar jag det inte heller. Jag har runkat in public ja. Jag gillar Tacos väldigt mkt. Miley!

 

till skillnad från andra tänker jag gå mot strömmen och INTE fråga dumma sexfrågor..

1) Är du en djup person? alltså gällande känslor och tankar. Brukar du tänka riktigt deep shit tankar när du sitter för dig själv t.ex, och verkligen börja filosofera om allt och ingenting?

2) Har du någonsin älskat en kvinna, på riktigt?

3) Vilken typ var du i högstadiet & gymnasiet? Tönt, cool, den mittimellan?

4) Skulle någon slå till dig på käften på krogen, låt oss säga pga att den personen sett ett avsnitt av Kungarna av Tylösand och fått fördomar osv, skulle du då slå tillbaka och starta bråk, gå därifrån eller försöka lugna ner personen som slog dig?

5) Utnyttjar du tjejer som kontaktar dig endast pga programmet? Eller rättare sagt: utnyttjar du ditt kändisskap för att få ligg?

6) Vill du stadga dig med fru, villa, volvo, barn och hela köret? Isåfall, inom hur många år?

7) Tror du på livslång kärlek?

8) Hund eller katt?

9) Stor familj vs. liten familj?

 

Svar: Jag är nog en väldigt djup människa. Tänker mkt. En riktig tänkar och en känslokille rakt igenom. Jag har nog aldrig älskat en flickvän till mig, Nej. Inte på riktigt. Jag var inte tönt men jag var heller inte cool. Mitt emellan skulle jag säga. Förmodligen skulle jag bara gå därifrån. Jag hatar att slåss. Eller så skulle jag ba vakten slänga ut han. Nej, det har jag inte gjort.. Ännu. Jag har inte legat med någon ny tjej sedan programmet. Jag tänker inte träffa massa randomtjejer som bara vill ligga med mig pga programmet. Det ska till något väldigt särskilt isf. Jag vill absolut ha allt det där! om 10 år? Jag tror tyvärr inte på det. Hund! Stor familj!

 

hur kändes det att växa upp med kultureliten? och hur är rikard wolff????

Svar: Haha. FANTASTISKT! :D Han är grym! Och bög! Och gillar lammkött! :)

 

Är ditt svarta hår naturligt?

Svar: Mitt hår är mörkbrunt och det är INTE naturligt :) Är mörkblond egentligen..

 

om en snygg tjej kom fram till dig och frågade om ni skulle ha sex, skulle du banga?

Svar: Om hon var riktigt snygg? Nej, då skulle jag inte banga. Varför liksom?

 

förstår inte riktigt varför tjejer faller för dig? du är inte så snygg, ingen macho-typ som din ärkefiende Maskinen, du är inte så krallig, sen så har du säkert inte en stor kuk. så vad handlar det om? eller blir bara tjejerna allmänt kåta på dig på fyllan? :D

Svar: Jag förstår faktsikt inte heller varför tjejerna faller för mig :) Tydligen har jag en förmånga att få tjejer att känna sig som "dom är den enda i hela världen för mig"... Det har jag fått höra iaf :)

 

1. Skulle du kunna runka och suga av en annan kille?
2 Skulle du kunna knulla en kille?
3. Kan du inte filma i smyg när du knullar någon, och sedan lägga in videon på bloggen ;)

Svar: Suck. Nej, jag är inte Jockiboi. Och bögfrågorna har jag redan fått 100 ggr.

 

Jag har en fråga, även fast frågestunden kanske är avslutad - varför är du så jävla härlig? :) och hur blev du antagen till programmet?

Svar: TACK! Född härlig! :) Calle Schulman ringde mig! Han fick ett tips från min bästa vän Oscar Gayen Valentin Westerlund :)

 

vad gick du för linje på gymnasiet?
vad är dina framtidsdrömmar?
vill du ha barn?
tränar du något eller lever du bara på öl? ;)
vilken är din favoritmat?
hur många dagar i veckan drack ni i programmet?

 

Svar: Jag vill bli radiopratare! Jag vill ha många barn! Jag gymmar i perioder. Spelar även Innebandy då och då. Öl är bara extraträning! ;) Vi drack alla dagar under programmet förutom en dag...

 

hur lång är du:)?

Svar: Jag är 191 cm :)

 

kan du ha sex med någon från nätet?

Svara: Omöjligt att svara på :) Beror på mkt!

 

 

Hoppas svaren är till belåtelse! Kom ihåg att jag stressade som en galning med dessa svar så om något är oklart, otydligt eller fel så får ni ha överseende!


A Part of your mind
Postat av: Leo

Inga svar på mina frågor :( bra vän.

2010-09-21 • 14:45:04
Postat av: sena frågor!

Attans! jag missade frågestunden.

Det jag undrar över är:



1. Hur många tjejer har du haft sex med???

2. Är du bög/bi???????

3. Vilka könssjukdomar har du haft==????????????



Snällasnällasnälla jag vill verkligen veta++111

2010-09-21 • 15:24:04
Postat av: anna

Hur stor kuk har du :D? kan du inte lägga in en bild på den bara (Y)(A)

2010-09-21 • 15:38:58
Postat av: Jannike

Du vet väl att kondylom är inget du blir av med, du kan bränna bort vårtorna men viruset finns alltid kvar och vårtorna kan komma tillbaka. Likadant med herpes.

2010-09-21 • 15:45:55
Postat av: Anonym

hahha får man fråga vad som hände den där enda dagen som ni inte drack ? ;)

2010-09-21 • 17:28:15
Postat av: Liza

Jag undrar lite över en fråga du besvarade.



skulle du kunna ligga med en 91a?

Svar: Haha. Ja. Men FAN inte äldre än så! :)



Inte ligga med någon äldre än en 91'a?

Inte äldre än 18-19-åringar för dig alltså?

2010-09-21 • 20:08:25
Postat av: Mia

Känns säkert väldigt bra för tjejerna du haft sex med när du inte ens vet att man inte blir av med Kondylom till 100%.. Det kan komma tillbaka, behöver inte alltid ge symptom heller.

2010-09-21 • 21:01:59
URL: http://duvetmia.se
Postat av: Lollo

omg.. nu har jag suttit och läst igenom alla svaren, det tog minst 30 min haha! Ett tips till nästa gång du ska svara på frågor: Dela upp svaren i delar, typ detta kunde du delta upp i 3-4 inlägg :) + lägg in lite bilder emellan, blir roligare då och inte bara massa text!Annars.. gillar din blogg riktigt mycket! Ha det bra / Lollo

2010-09-21 • 22:08:44
Postat av: Sandra

Tycker lätt att du ska åka till magaluf, så grymt party och otroligt sköna

Människor :) funderar på att åka dit själv nästa sommar och jobba! ;)

2010-09-21 • 22:53:28
Postat av: N

För gammal för sunny beach och planer på att åka till Magaluf? Alltså hold your horses... Megaluf är för 17-åringar. På riktigt. Mina klasskompisar åkte dit när vi gick i gymnasiet och var 16-17 år.

Nejfan, vill du vidga vyerna på partysommarfronten så åk till Ibiza :D

2010-09-21 • 23:30:27
Postat av: Anonym

Kondylom är som herpes, man har viruset för livet.

Du verkar inte speciellt påläst....

2010-09-22 • 01:47:04
Postat av: Johanna

Hej där.

Hmm.. Undrar tamejtusan om jag sett dej..

Din syster Nelly är kompis med min syster Amanda (dom hade sin födelsedagsfest tillsammans).



Hjo, nu ere såhär att jag känner igen mej, i det du skriver.

Dock som jag var för flera år sedan.



Från att jag var typ 12, tills att jag var 21 så festade jag gärnet, alkohol, droger och en jävla massa sex med en jävla massa människor.

Hade världens tur då jag ALDRIG fått en könssjukdom trots att jag typ använde kondom med 2 pers utav alla (har ungefär samma sexantal som du, iaf enligt de du skrivit här).

Jag vet nu i efterhand att jag sökte bekräftelse plus att jag tyvärr är för kåt, typ hela tiden.

Var väldigt impulsiv, spontanast i världen typ.

Så sjukt social att kompisarna ibland tyckte det blev för mycket då jag kände "allt och alla".

Pratar mycket, snabbt och jävligt svängigt.



Levde ett liv som var mörkt, ensamt och jävligt dekadent.

Skar mej, brände mej, söp, knarkade och slogs.

Har precis som du haft få seriösa förhållanden, men massvis med sexuella förhållanden.



Instämmer även på att man blir kär i personer och inte kön. (Andra skulle kalla mej bisexuell, jag ser mej bara som sexuell).



Nu ser mitt liv TOKIGT annorlunda ut än det liv jag levt och som du är mitt i nu.



Jag är en 26årig tvåbarnsmamma, har haft samma kille i 5 år OCH är självklart trogen då det är viktigt för mej från min och min partners sida.

Jag är drogfri sen mer än 5 år tillbaka, dricker nästan aldrig då jag inte kan hantera alkoholen, rökfri och skadar mej själv inte längre.

Sex genom bekräftelse behövs inte längre då jag får så mycket bekräftelse från mina barn, dock har jag fortfarande en rätt osund kåthet som jag måste tygla då barnen tar mycket tid och orken efter en heldag är rätt liten, men men..



Vet inte alls om du bryr dej om hur framtiden ser ut för dej, eller om du har några som helst tankar, men vill bara att du ska veta att hur stökigt, kaosigt eller ösigt liv du har nu.. så kan ALLT hända.

Du kan bli radiopratare när livet lugnat ner sej lite, är det din dröm så tycker jag du ska satsa på det!



Well.. Fridens liljor..

2010-09-22 • 10:13:22
URL: http://salkert.se
Postat av: Valentin

RFSU: Behandling

Det går ännu inte att behandla bort kondylomviruset men det går att behandla vårtorna. Kondylominfektionen läker ut av sig själv efter några år

2010-09-22 • 10:55:34
Postat av: JC

Shit vad bra jobbat av dig! Intressant läsning som vanligt med ärliga svar <3...missade dock att fråga något :(

2010-09-22 • 19:30:33
Postat av: Cathy P

All CRED till dig Nemo för att du är så ärlig! GRYMT! Gillar framför allt dina svar om killsex. Skönt att höra en ung kille som inte är LIVrädd för bögar!

Du är den enda anledningen till att jag ser programmet!



Puss på dig!

2010-09-22 • 20:28:23
URL: http://cathyp.blogg.se/
Postat av: jenna

Precis läst igenom alla frågor och svar. Kul läsning :) Jag fick svar på samtliga frågor jag ställde vilket var roligt för när andra bloggare haft sina frågestunder blir mina frågor ofta ignorerade känns det som. Lite tråkigt.



Hoppas du snart har en ny frågestund, det var intressant att höra dina svar på särskilt en del frågor.

Jag håller med dig, Jude Law är vansinnigt snygg i The Holiday! God damn! Hade ont i magen efteråt av ren och skär ångest för att jag aldrig kommer hitta en så charmant karl. Nåja...:)



Jag har dock kommit på några fler frågor, det verkar andra också ha gjort. Hoppas du kan ta dig tid att svara på även dem i bloggen framöver:

1. Visste du verkligen inte att kondylomviruset aldrig går bort utan ligger latent och kan smitta? Blev du upplyst om det här bland kommentarerna eller har du försökt förtränga det?



2. Hur var Alex Schulman privat, utanför media och kameran? Jag har alltid haft ett positivt intryck av honom. Han verkar underhållande, rolig att diskutera med, lite knepig och annorlunda på ett bra sätt...Har intressanta åsiker och idéer, jag tror det skulle vara väldigt kul att tillhöra hans vänskapskrets.

Hur var din bild? Positiv/negativ? Ingetdera?



3. Eftersom du inte verkar helt främmande för tanken att ha sex med en kille, vilken svensk kändis skulle du helst ha sex med om du var tvungen att välja?

(Jag håller för övrigt med den person som skrev här att det är trevligt med killar som inte har bögfobi och är öppna för möjligheter)



4. Du svarade på min fråga om Borderline, att du inte hade det...trodde du. Jag frågade av den anledningen att jag tycker du har ganska många av de egenskaper som ingår under diagnosen Borderline. Alltså, jag har fått det intrycket av saker du skrivit på bloggen och från tv, när du skriver hur du känner, upplever dig själv m.m

Det var alltså inte taget helt ur luften från min sida.

(och inget elakt menat)

Så nu är min fråga om du vet vad Borderline är? Om du inte riktigt vet kriterierna så är det svårt att svara nej på frågan. Och du lät ju inte helt säker i ditt svar.

Orkar du så googla gärna, kolla kriterierna och svara på om du känner igen dig?



5. Du säger att du aldrig varit kär eller älskat en tjej. Intressant. Om det stämmer?

Rannsaka dig själv, vad tror du att det beror på?

Har du svårigheter att känna känslor för andra överhuvudtaget? är du rädd för att bli förälskad eller komma nära någon?

När man ändå är 22 år och har legat med 130 tjejer och säkerligen träffat många, många fler så borde ju rimligen någon av dem fångat ditt intresse och fått det att pirra och sedan lett till förälskelse?



6. Ska du göra något aktivt för att bli radiopratare som du drömmer om? Eller tror du att det förblir bara en dröm?



7. Har du gått på Aftonbladets och Expressens skrämselpropaganda angående Sd? Har de lyckats lura i dig som så många andra att de är rasister?



8. Du är bra med Jockeboi nu men vad var ditt första intryck av honom?



9. Vad föredrar du, äkta bröst eller silikonbröst?



10. Är det någon av tjejerna som kontaktat dig efter programmet genom facebook, bloggen osv. som fångat ditt intresse?

Om ja, vågar du säga vem/vilka? ;)



11. Har redan frågat detta alldeles nyss under ett annat inlägg men har du läst igenom alla trådarna om Kungarna på Flashback? Vad tycker du generellt om vad folk skriver i så fall?

Om både programmet och dig personligen?

Blev du upprörd, ledsen eller sårad på ngt sätt av vad som skrevs? Flashback är ju inte direkt känt för att vara ett snällt forum om man säger så ;)



Nej nu är jag klar.

Vore kul om du ville svara på våra extra frågor eller om du helt enkelt håller en ny frågestund snart. det är kul när man får vara lite delaktig i bloggar. Eller när den som skriver bloggen kommenterar vad läsarna skriver, ger oss lite uppmärksamhet helt enkelt. Det saknar jag med många bloggar. Det blir mer personligt när bloggaren i fråga visar att han/hon faktiskt läser kommentarerna och har åsikter om vad vi skriver. Många bloggare verkar inte alls bry sig om att läsa kommentarerna ens. Vad är det för stil? Kommentarerna är väl nästan hela grejen med en blogg. Hur kul skulle det vara att skriva om ingen skrev någon respons på det man plitat ned. Jag skulle i alla fall tröttna då.



Fan vad jag skriver långt...haha...Ska bara avsluta med att säga att jag gillar din blogg eftersom du erkänner dina läsares existens, verkar läsa vad vi skriver osv.

Det är bra, fortsätt med det ;)

2010-09-22 • 21:53:07
Postat av: jenna

Sorry...glömde fråga en sak angående flashback. Har du ngt användarnamn där? Har du kanske t.o.m skrivit något i smyg under Kungarna-trådarna? ;)

2010-09-22 • 21:58:04
Postat av: Anonym

Hur många ggr har du haft en könsjukdom? :)



Svar: Klamydia en gång. Kondylom en gång. Båda är borta sedan läääänge dock :) Testar mig numera väldigt mkt mer regelbundet.



kondylom kan man aldrig bli av med,

2010-09-23 • 09:38:46
Postat av: lisa

Helvete vilken spårad frågestund!

Maddafacka, hur många gånger måste folk fråga om du vill slicka dom i röven eller suga av dom?

Häng på fettoAmirs blogg om ni bara tänker på sånt...



Dude, du e härligt "extrem" (i mellanmjölkslandet) men dina läsare är helt fucked up! ;)

2010-09-23 • 14:10:26
Postat av: lisa

Jenna du är skadad förihelvete!

Fan han kan väl gå till en psykolog om han känner att han har intimitetsproblem, "rannsaka dig själv, varför har du svårt att bli kär?".

Fast det är nog du som borde boka en tid till dig själv, besatta tokiga jänta!

2010-09-23 • 14:13:55

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0