Saker ni kan behöva veta om mig:

2010-09-13 • 23:28:15
- 1996 (eller om det var 1997?) så var jag med i Småstjärnorna. Agneta Sjödin var den sexiga hosten och jag lyckades slänga av mig peruken i sändning. Det tog dom även med i TV och det blev väldigt uppskattat. Så ja, redan då var jag en pajas som syndes och hördes i princip överallt. Sen gjorde ju mitt namn att jag blev ännu kändare av detta. 1.700.000 miljoner skrattade åt mig då. Lite färre som skrattar åt mig idag.. Men ja, lite av samma grej ändå kanske. Haha. Jag försöker lösa så jag kan lägga upp klippet i min blogg. Jobbar på det men det är ett jävla projekt att få in ett VHS-band på datorn.. Först ska jag dessutom hitta bandet också. Haha :)

- Jag har jobbat 3 somrar i Sunny Beach. 2007 var jag turist där nere men blev så förälskad i ställen så att jag stannade 08, 09 och 2010... Men nu är det slut med det. Sunny Beach är för mig ett avslutat kapitel. Men jag förnekar inte att jag Sunny Beach har en väldigt speciell plats i mitt hjärta. Kompisarna som jag gjort där nere är vänner för livet. Liksom alla brudar man träffat där nere. Wow. Minnen för livet!

- Jag har 5 syskon.
Japp, big family. Information om dom tänker jag dock inte gå ut med. Aldrig. Men vi är väääldigt många och har alltid varit lite utav en ganska speciell familj. Jag älskar dom villkorslöst. Just därför har jag en stor blå blomma tatuerad över mitt högra ben med alla mina syskons namn i.

- Hammarby IF är laget i mitt hjärta. Jag är född på Södermalm så jag hade inget egentligt val faktiskt. Jag har tex loggan tatuerad in på höger sida av ryggen.. Jag missar sällan en hemmamatch med Bajen. Trots att dom är sämst så älskar jag dom väldigt mycket! :) Det är glädje. Det är smärta. Det är passion.

- Jag har 9 tatueringar runt om på kroppen. Texter, porträtt, symboler, loggor och skit. Jag filar på ett inlägg där jag kommer lägga ut bilder och information på samtliga av mina tatueringar så håll till godo! Det blir ett mäktigt inlägg ;-)

- Jag hyser en väldigt stor passion för sång och skrivande. Skrivande som ni säkert redan förstått men även för sång. Jag har sjungit i hela mitt liv. Jag gick ett år på musikgymnasium med sångintikning men jag gick även på Stockholms gosskör som liten. Jag var även medlem i ett pojkband med några vänner. Vi spelade runt på skolor och såna där smågrejor. Faktiskt lokalt ganska omtykta bland småflickorna. Ja, pojkband är lite av min hemliga favorigenre när det kommer till musik. Ingen lögn!

- Jag spelade Fotboll och Innebandy i Värmdö IF i 11 år.
Jag var faktiskt ganska duktig när det begav sig.. Men sen kommer man till en viss ålder då man måste välja. Antingen satsa helt fullt ut på sin sport eller typ lägga av helt... Och välja sprit och brudar istället. Gissa vad jag valde?

- Jag är otroligt svag för komplimanger. En otrolig sucker för hyllningar. Det går säkert hand i hand med en otrolig osäkerhet samt ett nästan maniskt bekräftelsebehov... Men detta är inget jag sticker under stol med. Vi har alla våra hjärnspöken och varför skam man inte kunna vara öppen med dom? Jag älskar komplimanger lika mycket som jag hatar kritik. Sen är jag en usel förlorare.. Sen har jag sjukt svårt att ha fel.. Och jag är väldigt lättretad.. And the list goes on :)

- Ja, jag fick sparken från ett dagis för något år sedan för att jag bloggade om sex. Detta var väldigt uppblåst medialt i Sverige just eftersom chefen i fråga gjorde ett ganska märkligt uppenbart tjänstefel. Hon lovade mig en fast anställning och en betalad utbildning.. Men lät mig istället gå för att jag bloggade om mitt privat liv.. Dvs en del sex och alkohol. Detta i samma veva som jag var otroligt populär, omtyckt och uppskattad på förskolan. Så ja, ni förstår att det blev ett jävla liv.

- Jag fick indraget Gym-kort på World Class på Värmdö. Varför? För att jag skrev i min blogg att jag onanerat i solariumet. Så en av deras chefer drog in mig på ett kontor när jag var där för att sola och ställde mig mot vägen. Lagom pinsamt för mig va? Ni kan ju tänka er ungefär. Haha. "Hört att du skrivit i din blogg att du runkar i våra solarium.. Stämmer det?" Hahaha.. Vad jag gjorde? Förnekade. Om jag verkligen runkade i solariumet? Ja, upprepade gånger. Fattar dock inte livet angående det! Torra jävla World Class. Massvis med människor jag pratat med har båda runkat i solarium och haft sex i det.. Bara man torkar och tvättar efter sig är det väl ingen biggie...? Eller?




Sådärja. Nu har ni fått er lite nödvändlig information!


A Part of your mind
Postat av: SandraKnutsson

"Bara man torkar och tvättar efter sig är det väl ingen biggie...?" hahaha, jag måste bara säga att du är stört skön alltså! x'D, jag diggar dig!

2010-09-13 • 23:58:47
URL: http://sandraknutsson.blogg.se/
Postat av: Sean

Nämn någon du VET har haft sex i solariumet på World Class Värmdö! Skulle va jäkligt kul att veta.

2010-09-13 • 23:59:02
Postat av: Granli

NiceNice ;D haha

2010-09-14 • 05:46:47
URL: http://www.granlis.com
Postat av: Valentin

Det strider mot bro-coden att out:a folk på det viser Sean....

2010-09-14 • 08:42:02
Postat av: Sean

Ja men nån han inte gillar kanske gjort de... Man kan ju alltid hoppas på att få veta något.

2010-09-14 • 08:58:15
Postat av: jenna

Eftersom du är svag ör komplimanger så here goes:

Din blogg är riktigt intressant. Efter att ha läst så många ytliga och totalt hjärndöda bloggar där personerna mest vill visa sina nyinköpta klädesplagg och handväskor så är detta en skön kontrast. Jag gillar verkligen att du verkar vara så öppen och ärlig med vem du är. Att du vågar erkänna dina svagheter och brister och stå för dem och har attityden att ni får ta mig som jag är eller skit i det. Att du inte verkar försöka anpassa dig till vad normen säger. Inget Pk här inte ;)

Jag kommer fortsätta läsa din blogg, den är mkt underhållande!

2010-09-14 • 10:03:46
Postat av: Niki

Jag tyckte det här inlägget var jättefint <3

2010-09-14 • 10:41:39
Postat av: sabina

Asså du är sjukt jävla snygg :O

2010-09-14 • 12:33:24
Postat av: Wadson

Blir så jävla glad att läsa att du är Bajare, skönt att veta att folk inte sviker så fort resultaten går nedåt. Såg dig på TV, och gillade din personlighet som fan, riktigt skön kille. Sen när jag nu läste att du var Bajare så höjdes du några snäpp till i mina ögon, underbart.



Hare gött, syns på Söderstadion.

2010-09-14 • 16:55:45
Postat av: Vickan

Småstjärnorna... det var inte som Beatles, eller? :P

2010-09-14 • 17:29:51
Postat av: BINA

Haha, intressant fakta! :D Du verkar vara en riktigt sjuk människa, på ett bra sätt alltså! ;)

2010-09-15 • 11:48:15
URL: http://olasdottir.blogg.se/
Postat av: malin lima

haha go go you



du verkar vara skön!

2010-09-15 • 19:42:15
URL: http://malinlima.blogg.se/
Postat av: denise

alltså .. du är ju sjukt fin! haha helt galet.

2010-09-16 • 21:45:59
URL: http://deeniseandersson.devote.se
Postat av: Kottis

Exakt som Wadson skrev, Kollar på KaT och tycker att du och Rang är dem bästa där, sen att du håller på Hammarby som jag gör ju bara att du höjde dig själv med sådär 25 snäpp. DET ÄR VI SOM ÄR HAMMARBY!



pz

2010-09-16 • 23:19:26
Postat av: Paparazzibecka

Gillar ditt sätt att skriva på.

Tummen upp för en bloggande kille. Dock synd att man missade dig i Halmstad trotts att jag bor där. :p

2010-09-18 • 14:52:36
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Hahaha! Jag kommer ihåg det avsnittet av Småstjärnorna, du och några andra var Beatles eller hur? Tyckte du såg bekant ut :P

2010-10-03 • 15:16:18
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0