Nu är det på riktigt.

2010-09-08 • 12:35:59
Jag tror inte jag inser själv hur mycket skit som faktiskt kommer uppstå kring mig och de andra deltagarna närmsta tiden. Det kommer ju skapas rykten så det står härliga till. Jag måste fan förbereda mig på det värsta rent mentalt nu. Jag måste lära mig att inte ta åt mig. Att folk kommer ljuga, krydda och måla upp såna sjuka saker om en. Jag är inte så jävla bra på att inte ta åt mig men känner ändå att jag blivit bättre med tiden... Och jag hoppas det kan fortsätta på den vägen! För nu kör vi ju. Time to be strong and just enjoy!

För är det någon gång som jag inte ska ta åt mig av vad folk säger, ljuger, skriver, tycker, tänker och viskar om mig - Ja, då är det fan nu. Nu ska jag istället fokusera på allt det positiva med detta! :)



Haake, Dennis, Frida och jag - Sista dagarna i Sunny...


A Part of your mind
Postat av: Haake.

Är detta Sunny? Ser mer ut som våran roadtrip och helsingborg =)

2010-09-08 • 18:21:41
Postat av: josefin

blir det viking den 1 & 2 e oktober för dig?

2010-09-09 • 19:36:45
URL: http://jossemede.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0