Kvällens aktivitet!

2010-09-24 • 12:10:39
Sitter på tåget från Göteborg på väg hem till Jockiboi. Sjuk kväll igår. Ska berätta om den mer ingående senare idag... Över 20.000 bloggläsare igår. Skapligt va?
Vet ni vad som händer ikväll då? JO! Party såklart. Dum fråga kanske? Vart vi ska festa? På Klubb Hugo i Motala! Så jag rekomenderar SAMTLIGA Östergötländningar att komma dit! Annars blir jag ledsen i ögat. Tydligen en galet bra klubb! Ses vi där?
Fred!


A Part of your mind
Postat av: Anonym

Jag tycker i alla fall att du kunde ge bra svar igår, jag säger inte att du gav rätt svar, men du svarade i alla fall som om du var redo för en diskution. Din vän däremot, Jockiboi, skämde ju ut er båda; "Tala svenska".. Usch vad jag skämdes å dina vägar.



Lycka till

2010-09-24 • 12:15:11
Postat av: Caroline

Vem var tjejen som satt bredvid dig igår på Debatt? Kände igen henne men kunde inte placera. Vem du?

2010-09-24 • 12:34:37
URL: http://younevaknow.blogg.se/
Postat av: Sandra

inte östgötar då?! ;)

2010-09-24 • 12:35:52
URL: http://gonewiththemadness.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAHA HUGOS I MOTALA.



Ha inte för höga krav bara!



2010-09-24 • 12:53:24
URL: http://sarahart.blogg.se/
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Är du lång eller är jocki kort? :P

2010-09-24 • 12:56:59
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e 2a på blogglistan just nu..



2010-09-24 • 13:26:29
Postat av: Anonym

SÅ HÄR



KAN NI PROVA PÅ SAKER



GRATIS!!!!



GRATIS VARUPROVER



'



http://psychedelique.blogg.se



http://psychedelique.blogg.se



http://psychedelique.blogg.se

2010-09-24 • 13:52:43
Postat av: Anonym

Hej

Jag är ett år äldre än dig men som jag fattar de som så festar du en hel del och glöm inte bort att leva också hahah. då menar jag man kan ha kul utan att dricka sprit. man behöver inte supa varje helg. Hahah, jag låter som en gammal tant, muhahah. Jag må ha fel men jag vill inte ligga på prakbänken när man äldre. Jag har aldrig haft nå problem med alkoholen men har haft en styvfar som har gjort en hel del när han har haft för mycket i sig. Ingen vacker syn när han får blakout. Jag säger de bara han kommer dö av spriten eller så dör han av att han röker. Om han dör av spriten så är det nått organ i hans kropp som slutar att göra de den ska göra vad jag tror. Hans pappa dog av att han rökte cig om dagarna och de slutade att han fick lungcancer och dog. Mamman fick kol av allt rökande. Så jag röker inte som tur skulle inte vilja sitta inne om dagarna som hon fick i sina sista år. De va hemskt de. Men men alla gör som de själv vill. Muahahha, va sjuk ja är som skriver detta men men. Måste bara säga en rolig sak hah som jag kom på han är ju pappan till min syster och de är så här för några år sen så va hon och ute och gick på stan med sin kille. De går igenom en park och gissa vem som ligger helt full på en prakbänk mitt på dagen. Jo de var hennes pappa och hennes kille hade aldrig sätt han förut men nu fick han de denna dagen och de var hans första syn på hennes pappa. hahahhahahahahhahahahah, säger jag bara. Skulle kunna skriva mer men men nu får det vara. haha, skrev nått roligt iaf.

2010-09-24 • 14:06:09
Postat av: Chantelle Ingrossi.

Ha inte förstora förhoppningar på det stället!

2010-09-24 • 14:23:44
URL: http://minguldfisk.blogg.se/
Postat av: FB

"fia" verkar itne ha kommentarat ännu. Otippat.

Det kommer väl. En kommentar om sex, kuk och ligga.

2010-09-24 • 14:40:05
Postat av: FAAKIE

snygg snygg snygg! när besöker du kristianstad?

2010-09-24 • 15:05:49
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Anonym

undra varför du hade över 20 000 läsare igår, det är nog INTE för att du länkade din blogg på Paows blogg..nej nej! pinsamma nolla!

2010-09-24 • 15:30:18
Postat av: sara

måste bara säga att jag tycker pogrammet är rkt kul ! haha , helt sjuka :d

måste också säga att FYFAN VA JOCKEBOI SER UPP TILL DIG?! hahahahaha! kollade på debatten igår.. och han kollade på dig såfort han skulle säga något och kolla om du höll med. vilken tönt ! :D

PEACE! :*

hoes before bro´s!

2010-09-24 • 15:34:55
Postat av: Malin

Vad härligt hoppas du får det kul ikväll!! :)

2010-09-24 • 15:35:33
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/
Postat av: Hej "Hej"

Du som skrev ett långt inlägg om din pappa eller vafan det var för slumpmässiga knapptryck du lyckades åstadkomma, vad var så roligt?



Hur som helst, undrar också vem hon till höger är.



2010-09-24 • 16:08:24
Postat av: Anonym

HAHAHA! "FB" håller med där

2010-09-24 • 16:11:09
Postat av: Anonym

alltså.. visst ska man leva livet när man verkligen kan och får chansen. definitivt! men det finns väl ändå gränser? :/ ta tag i ditt liv istället. gör något vettigt utav det, samtidigt som du har kul och njuter!

2010-09-24 • 16:42:57
Postat av: Amanda

Jag förstår inte varför folk plötsligt blir moralpoliser och säger att Nemo och de andra ska "ta tag i sina liv" och allt möjligt trams. Dubbelmoral anyone? Så som det ser ut i serien, ser det typ ut ÖVERALLT under sommaren. Åk till Magaluf, Sunny Beach eller Ayia Napa så får ni se. Man skulle egentligen kunna stänga in vem som helst i ett hus med gratis sprit så skulle det sluta på samma sätt. Skillnaden är att vissa vågar ställa upp i en serie och visa det, medan andra gör det bakom stängda dörrar eftersom man inte är som charmigast i dessa lägen. Vem har inte spytt, ramlat, slagits eller haft sex på fyllan när man är närmar sig 23-24 år? Helt plötsligt är det ofattbart vad det här gänget gör i serien, när sanningen är att de flesta unga människorna gör det här då och då - flera gånger i veckan. Och om man inte vill titta på det, tycker det är pinsamt eller något dylikt - ja, då finns det faktiskt någonting som kallas fjärrkontrol som man kan använda som hjälpmedel när man byter kanal.

2010-09-24 • 17:16:43
Postat av: Von Braun

Vi gratulerar! Vi gratulerar!

2010-09-24 • 17:26:32
URL: http://petitmort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar din blogg lite som den var förut. När du hade max 9 kommentarer per inlägg osv. Men men, kul att det går bra för dig nu =)

2010-09-24 • 17:50:50
Postat av: Julia

Jag är en "wannabe" gossip girl (helst Blair) med en liten hint av japaneese high school girl. Kortfattat: inte som alla andra. Jag hör inte hemma i den vanliga "genre", jag är INTE platina blond med hårförlängning, jag äger INGEN biker jacka eller jeansleggings, och för att vara helt ärlig börjar jag tröttna på de små väskorna som ALLA har och nu vågar ha för att det har blivit inne. Jag följer inte trender-jag skapar nya egna. xoxo Julia

2010-09-24 • 17:55:04
URL: http://www.staggnist.blogspot.com
Postat av: sanna

använder du aldrig kondom eller? :O

2010-09-24 • 17:56:02
Postat av: Anonym

skäms du inte?

har aldrig skämts så mycket för andra människor än när ni VUXNA människor säger så elaka saker till Rang....

fyfan vad PINSAMT.

det spelar ingen roll hur mycket man stör sig på en människa, man beter sig inte så.

2010-09-24 • 18:06:00
Postat av: Lena

Asså förlåt, men du är så jävla snygg! ;D

2010-09-24 • 19:39:21
Postat av: Är du en pedofil Nemo?

Är det sant att du är en pedofil och försöker få tjejerna i säng genom och dricka dom så pass fulla? Går rykten om det

2010-09-24 • 19:56:03
Postat av: Är du en pedofil Nemo?

Är det sant att du är en pedofil och försöker få tjejerna i säng genom och dricka dom så pass fulla? Går rykten om det

2010-09-24 • 19:56:22
Postat av: Anonym

Pedofil var att ta i.. man är väl inte pedofil bara för att man gillar att dricka och ha sex eller?!? Tjejerna har ett ansvar själva för sitt drickande!

2010-09-24 • 20:44:08
Postat av: Gigam8

Det märks att du hänger mycket med Jockeboi, du börjar få fett skön klädstil! ;D

2010-09-24 • 21:22:28
Postat av: Sara

Vad är det för tatoo du har på bröstet?

Ser riktigt snygg ut!

2010-09-24 • 22:39:56
Postat av: maria

Ditt lilla äckliga as. Tror din skalle redan börjat skrumpna av spriten. Såg Debatt, vet du att du ligger på en tolvårings nivå när du pratar? Surt för dej och stackars din familj.

2010-09-24 • 22:55:22
Postat av: Hampus

Åk till Umeå och festa så syns vi där! :D

2010-09-24 • 23:43:10
URL: http://lajjaa.blogg.se/
Postat av: emelie

en somersby för mkt.

2010-09-24 • 23:43:59
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: hahah

vrf inte åka till linköping ist, motala är största hålan med 1 krog hahahahaha

2010-09-25 • 08:05:05

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0