Kontraster på underhållning.

2010-09-21 • 23:09:52
Gjorde en jävligt märklig grej ikväll. Var på någon jävla medium-föreställning. Övernaturligt prat och sånt. No offence mot dom som tror på det. Jag respekterar det fullt och helt. Men när det blir sådär uppenbart rakt framför näsan på en. Prat om tal med de döda. Känslor. Minnen. Uppväxter. Tragedier. Jag pallar det inte. Inte i en publik liksom. Ska jag prata om sånt där så ska det vara på tu man hand med någon eller här i bloggen. Jag pallar inte sitta som någon slags zombie bland hundratals andra och lyssna på en självgod gubbe som babblar om allt sånt här. Jag stack efter typ 30 minuter. God tanke iaf J.

Då fick jag en roligare inbjudan på annat håll av J. Bingo Rimérs releaseparty av sin debutbok. Jag vet inte om det är någon självbiografi eller vad det är? Faktiskt inte så insatt. Vad jag dock vet är att det kommer vara sjukt glassigt, massa babes överallt och att det kommer hållas på Sthlms typ glassigaste ställe - Hells Kitchen! Sådärja! Ser fram emot det! :)

A Part of your mind
Postat av: fia

ragga lugnt ;)

2010-09-22 • 00:20:18
URL: http://menlillagumman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul :D där får du nog mycket ragg ;) du lär ju kunna välja och vraka som du vill nu.

Härligt Nemo det vrkar gå bra för dig nu hoppas du mår bra!

2010-09-22 • 16:46:23
Postat av: Loviza

nice blogg! Ska börja läsa den! :)

2010-09-23 • 22:25:57
URL: http://cheerblond.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0