Kaos

2010-09-17 • 09:47:31
Sorry för uteblivet bloggande de senaste 15 timmarna... Sjukt busy dygn bara!

Kaoskväll igår alltså. First things first.. Satt och drack lite med Jockiboi på Fridhemplan. Sen skulle jag möta upp 2 donnor vid tuben. Jocke står kvar utanför baren och tar en ciggjävel. När jag kmr tillbaka säger Jocke att några idioter knäat honom och puttat honom. Att han blivit av med massa grejor och sånt. Helt sjukt. Tydligen hade dom skrikit "Tylösand-fjant" eller nå sånt och Jocke hade (smart som han är) käftat emot. Det kombinerat med Jockes starka karaktär och dialekt gjorde väl att det rann över för dessa grabbar. Haha. Kanske inte kan klandra dom.. Jocke - Lär dig att hålla dig käft stängd!

Dock fick jag senare veta att han ÄVEN blev av med sitt pass i denna veva. Hans pass som är hans ENDA identifikation. SUCK! Så han kommer inte ha möjligheten att ta flyget med mig idag. Flighten 12.45 från Arlanda. Haha. Som sagt. Kaos. Han tar istället tåget i eftermiddag. Så han kommer först 22.30 ikväll. Eller kanske till och med först i morgon bitti säger han nu...?! Eller så skulle han lösa provisoriskt pass och komma i eftermiddag? Haha. Ja ni ser. Lätt kille att ha å göra med.. Men va fan. Haha. Vad fan ska jag göra i norraste Norrland helt fucking ensam hela dagen? Vad KAN man ens göra där? Haha. Jaja, något kommer man säkert på att göra! :)

Så ikväll och i morgon kväll så kommer jag och Jockiboi flippa järnet på STORA bar & nattklubb. Vid Hotell Valhal. Fråga mig inte varför jag inte kommer Luleå eller Kiruna eller så. Inte riktigt jag som bestämmer det nämligen. Det är inte jag som kontakter klubbar och frågar om jag får komma liksom. Hehe. Men vet ni vad? OM ni nu bor i Norrland... Kom till Kalix ikväll vetja?

Men jaa vilken bra idé! Då syns vi där!

A Part of your mind
Postat av: Madelene :D

Ni får komma till Gävle :D fast jag är ju inte 18 men va fan kan väl kanske se er ändå :P ni båda är grymt heta :D <3

2010-09-17 • 10:38:39
Postat av: emil

"Om ni bor i Norrland, kom till Kalix ikväll" - alltså Norrland är ju typ halva Sverige, så det är inte precis som att Kalix ligger runt hörnet bara för att man bor i Norrland. Som att säga "Bor ni i Europa, kom till Polen ikväll!".



Men jag hoppas ni träffar många groupies iaf, och slipper skoteråkande truckerkepskillar med baksnus under läppen och skinnväst, som hatar alla som kommer från fjollträsk, särskilt jävligt utstickande dokusåpasnubbar :)

2010-09-17 • 10:48:37
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: M

Ha inte för höga förväntningar på Kalix och Hotell Valhall!

2010-09-17 • 11:12:06
Postat av: Emelie

Det kan man kalla otur verkligen :)

2010-09-17 • 11:20:28
URL: http://nattstad.se/LadyE
Postat av: jessica

sen när behöver man pass för att flyga inrikes? kalix är i sverige om ni missat det=)

2010-09-17 • 12:34:37
URL: http://jesscia.blogg.se/
Postat av: Kazem

Jessica din pantade unge, sen minst FEM år tebax måste man ha pass för att flyga inrikes.

2010-09-17 • 13:34:48
URL: http://www.lolindasblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kasem och Jessica man måste ha giltigt ID för att flyga inrikes...



Dock fick jag senare veta att han ÄVEN blev av med sitt pass i denna veva. Hans pass som är hans ENDA identifikation

2010-09-17 • 13:53:03
Postat av: T

Jag är ledsen att säga det men det finns tyvärr ingenting att göra i Kalix.

2010-09-17 • 14:09:51
Postat av: jessica

kazem din illaluktande skitgris, jag har verkligen aldrig behövt visa leg. men det kanske beror på att jag är bättre än genomsnittet. förstår med andra ord att du behövt visa=)

2010-09-17 • 15:07:59
URL: http://jesscia.blogg.se/
Postat av: Kazem

Hahaha Jessica din stinkande gamla flytning, inget att skämmas för att man i vuxen ålder aldrig flugit inrikes, Jaaa bättre än gemonsnittet i pantad bondlurk är ju däremot en merit att rama in och sätta upp i sadelkammarn hey ;)

2010-09-17 • 17:34:31
URL: http://www.lolindasblogg.blogspot.com
Postat av: julia

haha den där emil, du är ju ganska pantad? Norrland är ju liksom inte allt ovanför stockholm, norrland är ju typ umeå och upp till luleå, jag vet själv eftersom jag bor i umeå.

2010-09-17 • 23:17:15
Postat av: Linda

Haha, du får jobba lite med din geografi Julia, Norrland sträcker sig bra mycket längre ner än Umeå. ;)

2010-09-18 • 10:54:22
Postat av: Elene :)

snygg blogg..:)

2010-09-20 • 16:35:57
URL: http://theelene.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0