Inför kvällens avsnitt av Kungarna av Tylösand!

2010-09-22 • 18:25:17
Efter kvällens avsnitt kommer hälften känna "YES" och hälften av er känna "Åmäää... nääää!"

Jag tänker inte säga vad jag tänkte. Men ni får se. OJ vad nyfikna ni blev nu :)

Sen kommer serien första slagsmål att äga rum också. Den får ni inte missa.

Vet faktiskt inte om jag sätter på någon i detta avsnitt? Lite osäker där? Ja, vi får helt enkelt se :)

Så ja, som ni förstår... Även denna episode kommer bli grymt underhållande och innehållsrik. Missa icke! För det tänker då jag inte göra iaf.


A Part of your mind
Postat av: Sandra



Åh, nu vart man ju mer nyfiken! Kan knappt vänta :)



Hur har dagen varit då? :)

2010-09-22 • 18:28:22
URL: http://diamondsoul.blog.se
Postat av: RKLM

Jaja, alla vet att Rang (Biskit) kommer bli utkastad ur programmet för han vart för våldsam.

2010-09-22 • 19:20:50
Postat av: Anonym

True story. Ingen nyhet.

2010-09-22 • 21:03:34
Postat av: Anonym

Tänkte precis skriva som RKLM. Man fattade från första början att Rang skulle bli utslängd förr eller senare. Han kommer säkert drämma till Emelie, kanske förståeligt dock så jävla butter som hon är hela tiden. Tror hon kände att allt Rang sa var sant, därför hon gav honom en spottloska i ansiktet, varför annars bli så jävla provocerad?

2010-09-22 • 22:07:02
Postat av: Liza

Erica har inte alla hästar i stallet.

Maken till bitterfitta får man leta efter.



Spottar, slåss, kränker en religion o.s.v.

Rang var inte guds bästa barn, men Erica är värst.

2010-09-22 • 22:30:06
Postat av: Annika

Hur kunde du behandla rang så illa när du själv blev "mobbad" när du var yngre? Sjukt tråkigt och respektlöst.

2010-09-22 • 22:31:30
Postat av: Rebecka

Ska kolla om circus en kvart, på kanal5play ;)

2010-09-22 • 22:48:03
URL: http://missrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Liza

Nu blir jag besviken på dig Nemo.



Du hade det själv jobbigt då du var liten/yngre, sedan går du ändå i täten för drevet mot Rang. Dessutom hånar du den där killkompisen till tjejen som du ville ligga med. "Han är så jävla ful", "har ett jävla pizzaansikte", "han har finnar och är äcklig" o.s.v.



Skäms på dig!

2010-09-22 • 22:51:17
Postat av: Fiie

Mer Nemo till Sverige tack. Jag glömmer allt vad problem är när du börjar snacka, haha. Fast inte åt dig. Nej nej.

Men mer Nemo till Sverige. Det är äkta det.



2010-09-22 • 22:53:14
URL: http://guldfiia.blogg.se/
Postat av: Sandra

wow, pojkband! trodde jag inte ;)

2010-09-22 • 22:54:11
Postat av: Angelica

Tjänna, en tjej från Göteborg som nyss såg det nya avsnittet.

Måste säga att det var rätt komiskt att se din reaktion när du blir dissad första gången i programmet. Rätt pinsamt faktiskt eftersom du inte verkade ta ett nedslag bra alls. Man måste väl kunna acceptera att inte alla vill knulla med än?



Killar som du är nog inte vana vid att få kämpa lite, men det är precis vad ni behöver. Komma ner på jorden och spräcka hål på den stora bubblan av självförtroende. Hoppas att vi får se mer av dessa dissningar så att den komiska reaktionen kommer fram igen, var kul att se.



ta hand om dig förövrigt, underhållande programm.



2010-09-22 • 23:03:43
URL: http://angelicascharlins.blogg.se/
Postat av: johanna

jag är helt klart en av 'åmäää.. nääää'-gänget.

sådär säger man inte. aldrig, till någon!

det var riktigt riktigt lågt faktiskt.

jag har läst din blogg i ett år snart och jag älskar din blogg och tycker du är helt underbar, men det där var riktigt dåligt gjort av dig.



dock fattar jag inte riktigt varför dom tog james?

2010-09-22 • 23:04:42
Postat av: Jim "Den bästa" Lindeborg

Kungen ikväll, precis som vanligt ;)

2010-09-22 • 23:19:43
URL: http://jimlindeborg.blogg.se/
Postat av: helena

i kvällens program tyckte jag riktigt synd om Rang.. men jag ska nog inte utala mig, det kanske är anorlunda när man va med om det på plats, men det som visades på tv är riktigt kall o rå utfrysning.

men nemo, du va lika söt som vanligt.

2010-09-22 • 23:29:13
URL: http://fullavliv.blogg.se/
Postat av: lol

Har du problem med folk som har lite finnar i fejat elle? Haha, du hade säkert blivit krossad om du sa så till honom! YOU GET OWNED BITCH!

2010-09-22 • 23:58:58
Postat av: jenna

Hm...du skrev precis i inlägget ovan att du aldrig dömer någon?

Verkligen?

Du likställde precis att vara ful med att vara en jävla loser.

Helvete vad du sjönk i mina ögon! :(

Hur många ggr kallade du honom för så jävla ful?

Hur tror du han kände om han såg avsnittet idag? Kul att höra?

Bra att hon nobbade dig annars hade hon ångrat sig rejält när hon senare fick veta hur du snackat om en väldigt bra vän till henne.



Sedan hur du behandlat Rang orkar jag inte ens ta upp. Förhoppningsvis vet du det själv vid det här laget.



Du betedde dig riktigt illa i detta avsnitt ttycker jag.

2010-09-23 • 00:06:15
Postat av: sdvrg43t

"jävla pizzaansikte" "hur kan du tycka om honom? han är ju ful" "han hade finnar..."



jag citerar vår potentiella nobelpristagare herr nemo.

2010-09-23 • 01:21:15
Postat av: Anna

Erica är den största bitterfittan ever! Om hon inte visste det själv innan så hoppas jag att hon inser det när hon kollar på programmen. Pinsamt.



Du sjönk tyvärr i mina ögon i det här programmet. Alla vill faktiskt inte ligga med dig! Du verkar ha ett stort bekräftelsebehov. Hoppas du kom ner lite på jorden efter dissen från den sköna blondinen.

2010-09-23 • 01:26:45
Postat av: whocares

"Sköna snubben som lägrar damer varje dag" - Det var mitt första intryck, i 3dje avsnittet visar du en annan sida som troligtsvis är ett uttryck från din barndom då jag har förstått att du blivit mobbad själv, men när du är 25+? whatever, då gör man inte så. Jag vet att du fattar det, för innerst inne så känner du att det är fel, men livet är en fest right? Och i morgon är det glömt, och när du är 50 har du inte reflekterat en dag av ditt liv och då kommer ångesten.

2010-09-23 • 03:42:28
Postat av: Felix Lindqvist

Tänkte väl det. Nu kom sannigen fram om dig!

Du är ett egocentriskt jävla rövhål som går runt och fäller nedsättande kommentarer om människor du inte tycker ser tillräckligt bra ut. Du verkar helt sakna medkänsla och empati för andra människor. Hoppas du förstår.

Du behöver professionell hjälp..

2010-09-23 • 07:50:05
Postat av: jessika

asså vi tycker du är charmig helt klart, men asså varför ligger du med så många?? skulle du inte hellre vilja ha någon som älskar dig? tänk på hur många tjejer du har sårat. asså jag skulle inte tro att du ringer upp alla.. Jag blir irreterad på dig asså, även att du är charmig :/ du kommer inte kunna få ett förhållande nu när du ligger i tv och allt, ingen kommer ta dig seriöst!! to bad..

2010-09-23 • 09:20:17
Postat av: FB

Du knullar runt, mobbar ut Rang och kallar en tjejs killkompis för massa elaka saker. Det sistnämnda bara för att HON inte ville ligga med DIG, men att hennes killkompis fick strula med henne. Sedan skriver DU i DIN blogg att DU aldrig dömer någon.



Du som själv varit mobbad och utanför, hur i helvete tror du att Rang mådde då han packade väskan? Hur i helvete tror du att den där grabben (finnig, ful, äcklig, pizzaansikte m.m. som du sade) mår då han såg avsnittet?



Du är inte ett skit bättre än andra mobbare själv.



Väx upp! Fy fan!

2010-09-23 • 11:42:08
Postat av: Kungfujoe

Hahaha! Att du själv anser dig vara snygg är ju stor humor. Allt handlar om proportioner och du & dina proportioner är ruggigt osams.

2010-09-23 • 12:02:14
Postat av: malin

Du och jocke är så jävla vidriga. det är fan läskigt! erica är också dum i huvudet!!

rang är bäst! att ni kunde sitta och snacka sån skit.. ÄCKLIGT!!

2010-09-23 • 20:45:11
URL: http://tantgranmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Skäms du inte över dig själv?????!

2010-09-23 • 21:35:37
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Postat av: Davinia

Hejsan du. Får jag fråga hur fan man tänker när man söker till ett sådant tv program?

99 % av alla som ser det tycker att ni är töntiga (VÄÄLLLDIGT), omogna, nördiga wb's och allvarligt sjuka i huvet x'D Känns det bra att ses som världens nolla av typ halva sverige?

Och ja, jag vet du tror att jag är avundsjuk. HA! Årets skämt att JAG skulle vara avundsjuk på DIG!! JAG kan i alla fall gå ut utan att bli igenkännd som " Hon som knullade upp första bästa bara för att vara med i tv "

LOOOOSERS

2010-09-24 • 16:51:54
Postat av: Davinia

Haha, okej jag överreagerade nog lite, men det är faktiskt sant ;o

2010-09-24 • 16:52:58
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Rang förtjänade allt. Hoppas han inte kommer tillbaka, vilket han säkert kommer -__-'



2010-09-24 • 18:06:57
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Anonym

gulligt efter namn

t bara bort n så blir det ett bra efter nam n:D

2010-10-13 • 18:39:27

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0