Ida nummer 1.

2010-09-21 • 22:35:43
Rykten säger att Ida nummer 1 från första programmet blivit erbjuden Slitz-jobb? Vore ju kaxigt att kunna säga att man satt på en Slitz-modell. Kan varken bekftäfta eller dementera dessa rykten i detta nu men ska nog gå till botten med detta! Det kan ni lita på! Återkommer med mer info!

Andra rykten (flashback) säger istället att hennes fader (som tydligen ska vara en riktigt rik knös?) vart så förfärad över hennes medverkan i programmet så att han erbjöd Kanal 5 åtskilliga miljoner för att ta bort hennes medverkan. På grund av att det kunde förstöra hennes (deras?) fina familjerykte. När Kanal 5 sedan avblöjde denna förfrågan så flydde hela familjen landet till deras strandvilla i Spanien... Tills denna "storm" skulle rinna över som det så fint hette.

Rykten rykten ja. Who knows vad som är sant...

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Vad säger du om ryktena som går på flashback som handlar om dig då? Där en tjej berättar att hennes bästa kompis blivit sexuellt trakasserad av dig? Antar att du inte missat det...?

2010-09-21 • 22:38:44
Postat av: Anonym

herregud dessa rykter :P kul att läsa.

hahah slitz, kul för henne isf men vad säger hennes pappa om det?

Nemo du är bäst, älskar o läsa din blogg.

keep up the good work!

2010-09-22 • 16:44:18
Postat av: jenna

Hey...På tal om flashback, är helt beroende av den sidan. Det skvallras ju om allt och alla och det finns trådar om det allra mesta. Jag har alltid undrat om t.ex kändisar och dokusåpafolk m.m är där och läser vad som skrivs om dem? Vore jag känd skulle jag inte kunna låta bli. Jag skulle förmodligen inte gilla det som skrivs eftersom det mesta är elakt förtal, rent skitsnack eller idioti. Men jag skulle inte kunna hålla mig borta var så säker.

Men det är sällan man ser personerna man diskuterar kommentera det som skrivs. Det händer men förvånansvärt sällan.

Snälla, kan du inte skriva ett inlägg om just de trådar som handlar om Kungarna och dig på Flashback. Kommentera lite fler inlägg, rykten och påståenden. Vad du generellt tycker om det som skrivits om programmet och om dig personligen?

Jag skulle tycka det var mkt intressant att få din åsikt på det hela.

2010-09-22 • 21:06:52

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0