Hur tänker ni?

2010-09-22 • 11:40:32


Detta skriver jag verkligen inte för att låta divig, självgod eller sådär.. Men jag får typ 30-40 st EXAKT såna här mail om dagen. Typ "Jag vill ligga med dig" eller "Knulla mig" eller liknande. Bara dom simpla meningarna. Nu ska jag förklara en sak för er. Jag vet att jag ligger mkt i programmet. Jag vet att jag framställs som den stora sexgalningen. Casanovan. Vilket jag till viss del köper. Jag ligger mkt. Jag festar mkt. Jag gillar att ragga brudar. Jag är en casanova till viss mån. Och ja, folk skulle nog kalla mig lite player. Men OM ni nu vill ha mig, träffa mig, lära känna mig eller vad fan ni nu vill ha mig till - Skriv INTE såhär.

För detta är nog det ocharmigaste som finns. Jag vill inte bli tagen som ett sexobjekt. Som ett djur. Som en maskin. Jag får liksom mail där folk skriver "Kom till Nacka och knulla mig". Inget "hej". Inget "Läget?". Ingenting. Vad tror ni liksom? Att jag ska bli sjukt tacksam och ba "Åhh? Really? Får jag? FAN VA NICE! JAG KOMMER PÅ STÖRT!!!" ??? Att jag är nån slags gratishora som gör allt bara för att stoppa in den i något? Kom tillbaka till verkligheten tjejer. Bättre kan ni. Haha. Som sagt... Försöker inte verka poppis eller dryg eller så. Men såna här mail - Det går FETBORT för mig.

Ni kan väl iaf försöka kombinera sexsnacket med lite annat snack också?

Haha.. Tack på förhand!

A Part of your mind
Postat av: Nille

jag vill ligga med dig!

2010-09-22 • 11:55:05
Postat av: Josefin

Den här då, jag vill absolut inte ligga med dig?



För det vill jag verkligen inte.

2010-09-22 • 11:55:43
URL: http://thewarpig.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha så jävla rätt.

nemo, hoppas du kommer till helsingborg! :)

2010-09-22 • 11:57:18
Postat av: Madelene

helt rätt ;) <3

2010-09-22 • 12:00:23
Postat av: lollo

Haha, dessa tjejer tänker inte alls. Jag menar.. det finns nog inte en enda tjej som skulle vilja ligga med en kille som skriver "Knulla mig" till henne, det är otroligt oattraherande så varför skulle en kille vilja det? Dryga brudar, ni gör så man skäms! Puss på dig Nemo, du är så söt :)

2010-09-22 • 12:37:01
Postat av: Olivia

Hej Nemo!

Hur är läget?

Ska vi knulla?;)

2010-09-22 • 13:13:59
Postat av: fia

hahahahahh men ni är ju exakt likadana ;)

2010-09-22 • 13:17:24
URL: http://menlillagumman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, charmigt!



Well, jag hookade min sambo precis så för 5 år sen, körde ner handen i brallan, och tog ordagrant "saken i egna händer" och bad honom följa med hem till mej.

Stackarn som var rätt blyg vågade väl inte säga nej så han hängde på och är fast hos mej än. :D

2010-09-22 • 13:25:07
URL: http://salkert.se
Postat av: helena

haha riktigt sköna kommentarer i detta inlägget ;)

stå på dig!

2010-09-22 • 14:53:23
URL: http://fullavliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

word!

2010-09-22 • 14:59:46
URL: http://asaviktoria.devote.se
Postat av: Anonym

men herregud det är ju så du beter dig! Kolla bara kungarna av tylösand.. Du beter dig så sjukt billigt och självklart behandlar folk dig då därefter. Fattar du inte de själv eller är du verkligen så jävla dumi huvudet?!

2010-09-22 • 16:22:49
Postat av: Marissa

fy vad osexigt, håller med.

Förstå vilka sunkiga brudar som sitter och skickar dessa mail.

Jag ser iaf inte dig som ett sexobjekt jag tycker du verkar vara en snäll, rolig sympatisk människa och det verkar många som läser din blogg tycka, det syns på komentarerna så bara sexmail lär du väl inte få?

Jag tror väldigt många tjejer fått en liten crush på dig och tror dom kan ligga med dig hur lätt som helst och tror säkert dom ger det du vill ha genom att skriav såhär som tjejen i mailet.

Jag skulle nog känna mig väldigt smutsig om jag fick sådana kommentarer. Du har en väldig position nu att välja vem du vill, hoppas du tar hand om dig väl Nemo du verkar så genom go.

kramar

2010-09-22 • 16:52:57
Postat av: Jessica

Otroligt ocharmigt och osexigt att vräka ur sig nåt sånt, sorgligt nog tror många att sånt funkar. Speciellt eftersom du framstår som sådan i "Kungarna av Tylösand".



Härligt att du fortfarande är nere på jorden och inte utnyttjar detta. Du verkar vara en otroligt härlig människa, som rakt igenom är go och mysig. Handlar nog bara om vilken sorts människa det är som kan plocka fram det..



Skulle vara trevligt att se hur du är på riktigt så att säga..

Sköt om dig och ha det fint.

2010-09-22 • 17:03:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Vic

De är kändiskåta helt enkelt. Gör vad som helst för att knulla en kändis. Pinsamt beteende.

2010-09-22 • 17:10:34
Postat av: isabelle

hahaha skön!

2010-09-22 • 17:41:21
URL: http://isabelleauru.blogg.se/
Postat av: S

Bara jag som skulle åka hem till bruden om hon var het? Ett ligg är ett ligg?

2010-09-22 • 17:58:46
Postat av: cissi

Du tycker inte det är konstigt att folk fått den uppfattningen då? :P

2010-09-22 • 18:10:36
URL: http://cilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

go nemo !!

2010-09-22 • 18:45:19
Postat av: Emilie

HAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHA

JAG DÖR!!!!! Tycker faktist synd om dig att tjejer ens kan skriva något sådant till dig! haha Kärlek till dig, vet kanppt vem du är men du värmde mitt hjärta för stunden =)

2010-09-22 • 18:55:35
URL: http://missfrog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men var du inte en gratis manshora????? eller är det bara jag som fått den uppfattningen?!

2010-09-22 • 18:58:22
Postat av: Julia

När man såg första trailern till kungarna till första avsnittet då så kunde jag inte fatta hur tjejer ville ligga med dig (ta ej illa upp men jag kände så:) Sen när man har kollat på avsnitten och bortser att du är lite "player" och läst din blogg så är du otroligt charmig för att du är du och du skriver otroligt bra och intressant faktiskt. Du har även blivit snyggare och har otroligt fina ögon. Men vi kommer alltid bara vara vänner om vi träffas någon gång ;)

2010-09-22 • 19:40:15
Postat av: Rebecca

Hahaaha, asså all respekt till dig!

Just den där meningen "Ni kan väl iaf försöka kombinera sexsnacket med lite annat snack också?"

får jag använda till killar heeela tiden och att se dig skriva det gav mig hopp om det manliga könet! HAHA :D

2010-09-22 • 19:56:55
Postat av: Anonym

Jag tror...att de inte är så allvarliga faktiskt ;)

Många skämtar/driver nog med dig.



De som verkligen vill träffa dig, komma i kontakt med dig och så småningom lära käna dig. De som är seriöst intresserade skriver inte sådär och förstör sin chans.

Det fattar alla. Så med andra ord, de som skriver så är knappast seriösa och har ingen större längtan att göra detta till verklighet.



Och att många ser dig som lösaktig och lätt att få i säng har du dig själv att skylla. Du ger oss det intrycket. Om det betyder mkt för dig att folk inte ser dig som en hora som ligger med allt och alla så skulle du kanske tänkt på det innan du knullade första bästa i tv.



Jag brukar tycka om det du skriver och kunna förstå hur du tänker, relatera till hur du känner.

Men den här gången förstår jag inte alls varför du är förvånad och besviken?

Som man bäddar får man ligga du vet.

2010-09-22 • 20:58:34
Postat av: Josefine

Hej! Det du skriver är så solklart så det finns inte! Det är ocharmigt att skriva så, men tyvärr så finns det många "bimbosar" som gör allt för ett ligg. Iaf, mycket trevlig blogg du har! :)

Kolla gärna min med!

Ha en super bra kväll och hoppas ditt mående är på topp! :D

Kram på dig Nemo

2010-09-22 • 21:10:54
URL: http://josefinesekarlsson.blogg.se/
Postat av: elin r.

Så solklart sant, så! Ta hand om dig, Nemo. : )

2010-09-22 • 21:19:12
Postat av: Per

Det känns som du först förklarar varför dom skriver det, sen så lackar du, fastän du förstår varför de skrivet det?

2010-09-22 • 21:55:30
Postat av: emma

Jag förstår att folk får den uppfattningen om dig, för det är ju så du framstår i programmet...Men bra för dig att du visar här att du har en gräns :)

2010-09-22 • 22:22:56
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag gillar ditt inlägg! super mycket + till dig, och jag kan helt klart förstå dig :)

Kram

2010-09-22 • 22:26:24
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: malin

haha, måste vara jobbigt att vara kille ;) nä, men bra skrivigt faktiskt! :)

2010-09-22 • 23:16:05
URL: http://malinpetterzzon.blogg.se/
Postat av: ...

haha, är ju bara billiga småflickor som skriver sådär. en fin tjej som har klass skulle aldrig sjunka så lågt.

2010-09-23 • 00:00:42
Postat av: empe

Haha gy vad alla rövslickar här.. Men fan vilken jävla tönt du är som skriver nå sånt när du är exakta motsatsen i tv? antagligen börjar alla kåta fjortisar skriva sånt till just dig då?



Du knullar ju allt med två ben? (nästan) ingen annan som knullar i tv och du är uppe i 4 gånger och är alltid på jakt efter mus.. haha...



Du ÄR ett sexobjekt, ett djur, en maskin.

Tyvärr. Du har redan gjort bort dig i tv och nu kommer ingen vilja ha ett förhållande med dig eftersom du är ingen keeper, bara en

tugga-och-spotta-kille.



Jag skulle aldrig nånsin tro att du skulle skriva något sånt här och typ hata att brudar ville ligga med dig så ett big WTF.



Skyll dig själv!



2010-09-23 • 00:13:23
Postat av: Carro

Folk är ju fan seriöst helt dumma i huvudet, totalt IQ-befriade. Jag skäms för mänskligheten ibland.

2010-09-23 • 01:56:50
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

Empe: Men åh - suck på dig. WHAT SO EVER. Jag tycker att kungarna av tylösand är ett wild and crazy program, det galnaste jag sett osv - men hur fan beskriver du Nemo egentligen? Jag blir rätt irriterad. Whatever om han har sex i tv - han är fortfarande en MÄNNISKA - inte ett DJUR eller MASKIN. Skärp dig för fan.

2010-09-23 • 02:00:14
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Robin

Fan vad du snackar skit Nemo med denna text du skrev nu, hoppas alla inser vilken låg idiotisk människa du är. Leker ball bakom datorn och kameran, tyckte kungarna var ett rätt skönt program men du förstör det för mig med din kaxiga attityd och ditt sätt att se på livet och din syn på tjejer, i senaste programmet fick jag nog.



Jag vågar stå för det jag säger, jag hoppas vi träffas ute utan dina blogg kompisar som skyddar dig, bög jävel.

2010-09-23 • 03:29:36
Postat av: Anonym

herregud, fattar du inte att folk bara driver med dig? du är patetisk. och den största tönt jag nånsin har sett.

2010-09-23 • 09:38:42
Postat av: Anonym

Bara tråkigt med brudar som skriver, "hej", "läget", gäller att vara mer kreativ. Visst du vill inte se dig som ett sexobjekt.



Dock tkr har jag sett på 2 avsnitt nu att du klankar ner på dudes som tar dina tjejer. Du äger inte brudarna precis, sen försök du desperat vinna dom tbx genom att ställa dem mot väggen. Snacka skit om den liraren som fick hångla med en brud, men du inte. Kall alfa skulle jag kalla dig.

2010-09-23 • 11:01:25
Postat av: Sara

Du borde vara glad att du får sånna kommentarer. förstår inte ens hur tjejer kan vilja ligga med dig och jag tror inte dem är seriösa när dem skriver till dig. Du är sjukt omogen och det är pinsamt att se hur du beter dig ärligt talat. Jag sitter och skämms även om det inte är jag i tv rutan. Och dem som tycker du är "cool, en alfa osv" är ju lika omogna som du. Väx up för fan! Att du inte skämms? Du ser på kvinnor som sexobjekt. Tycker du ska bete dig som en vuxen människa i stället för en liten fjortis som aldrig fått ligga. Vem fan vill ha dig när du knullat så många brudar? USCH USCH USCH! Undra hur många könsjukdomar du haft.

2010-09-23 • 11:48:25
Postat av: julia

haha patetiskt att skriva sådär till nån annan. Du har rätt i du skriver. :)

2010-09-23 • 17:12:57
URL: http://detarjulia.devote.se
Postat av: Malin

Jag vill inte bara ligga med dig jag vill så mycket mer<3

2010-09-23 • 19:05:26
Postat av: Maria

Fan vad pinsam du är Nemo, du skriver att du inte vill bli behandlad som ett sexobjekt men själv behandlar du alla tjejer du möter PRECIS SÅ? Ta bara gårdagens avsnitt som exempel, hur jävla desperat får man vara? Sen att du blev så jävla bitter för att du inte lyckades få tjejen (som dessutom var oskuld??) att du klankar ner på hennes pojkvän/killkompis! SÅ JÄVLA LÅÅÅGT.

2010-09-23 • 20:20:57
Postat av: Anonym

Hej



Jag tror faktiskt att de är sånt du får räkna med nu när du är "b - kändis". Du visste vilket program du medverkade i och du visste att allt skulle visas.



Jämför dig med tex någon ifrån Idol. Från att ha varit igen alls till att ha tusentals 14 åringar som luktar kiss och hubbabubba så o skrika deras namn och gråta av att bara se dem. sen har vi dig då o då menar ja så som man uppfattar dig i tv - rätt så vulgär, ansvarslös,och knullar allt som rör sig ( om de är blont dvs ) klart som fan folk vill knulla dig. De tycker väll de är coolt att knulla någon som knullat i tv.



Sen kan väll jag förstå att de är drygt att få såna kommentarer men förvånad tycker jag inte att du skall vara.

2010-09-23 • 20:44:26
Postat av: Emma

Totalt ändrat min uppfattning om dig efter att ha läst din blogg. Keep it up! :-)

2010-09-23 • 21:48:51
Postat av: ella

Jag antar att anledningen tjejer skriver så till dig är för att du verkar väldigt billig och lite som en sexgalning, det är ju den uppfattningen man har fått iallafall, sen hur du är bakom tv kameran är ju en annan sak. Men som sagt, du får skylla dig själv tycker jag :P

2010-09-23 • 22:18:24
Postat av: Emma

HAHAHA seriöst, du får väl fan skylla dig själv! Om du nu inte hade haft sex hade du inte fått dessa kommentaren, klipp dig och skaffa dig ett jobb. Idiot!!!!

2010-09-23 • 22:48:11
Postat av: Lisa

Vad glad för att nån vill ligga mig dig efter de har sett dig på tv!

2010-09-23 • 22:53:39
Postat av: hihi

hahahah det är ju jag :))))

2010-09-23 • 22:54:24
URL: http://fettmetjockt.blogg.se/
Postat av: Iuh

Om du inte vill bli behandlad som sexobjekt kanske du ska SLUTA behandla andra som det? Tycker den bild som visas av dig i TV är skabbig...

2010-09-23 • 23:07:16
Postat av: Josefine Mårtensson

Haha, du kan ju iallafall räkna med säkra kort fall det inte skulle gå som du vill en kväll! (;

Annars, du är sjukt lik han i The O.C!!

Du vet han..... vafan heter han... han krokade typ i brunt hår haha.. Men han är ganska söt faktiskt..

men ja..

2010-09-24 • 00:43:07
URL: http://martensssonjosefine.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha vadå jag tycker faktiskt att det är en rätt skön raggningsreplik. Rak & ärlig liksom :P

2010-09-24 • 01:08:39
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/
Postat av: Anna

inte så konstigt kanske..

2010-09-24 • 01:30:41
URL: http://scenbloggen.com/annahadarzon
Postat av: Killen som blir anmäld jämt

Angenämt problem...för mig är det tvärtom. Skickar jag en invit om att "busa" och med glimten i ögat blir jag oftast anmäld på olika communties...blir avstängd för jag gett en sexuell invit. Tjejerna anmäler det som sexuellt trakasseri...vilket är märkligt. Det gäller båda yngre kvinnor men även som 50-60 åriga kvinnor...hopplöst.



Du kan ju mer än gärna styra ihop mig med nån av alla dina så hjälper du en broder i nöd...

2010-09-24 • 19:23:21
Postat av: sanna

haha hej what up? don't fuck me.

sncka om i landsproblem, du vill att tjejer ska skcika sexmail och du vill köra över dom och gå vidare men Dom får inte gå rakt på sak. Haha lycka till med sexsnacket

2010-09-25 • 03:59:33
Postat av: Niclas

skicka dem till mig då?

2010-10-10 • 03:02:00

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0