God Morgon Fredag!

2010-09-10 • 11:01:05
6500 bloggläsare igår. Tusen tack alla ni. Hoppas ni gillar bloggen och att ni stannar kvar. Fick några sms här på morgonkvisten och... Ja, jag har läst Metro idag. Det var ju en stor dubbelsidig artikel om programmet, främst mig, med en tjusig bild därtill. Hur jag tog det? Faktum är att jag tog de inte särskilt hårt. Jag trodde det skulle vara mycket värre faktiskt.

Egentligen skulle gubben som skrev artikeln ringa mig igår sa vår presschef men han ville väl inte göra det. Han ville väl istället skriva sin egen version av det. Så som att jag går på "upprepade levertester för att jag är så orolig".. Inte att jag var på ETT helkroppstest för bara 2 veckor sedan och ALLT i min kropp såg helt perfekt ut. Jag kollade hjärta, lungor, värden, lever, njure, blodtryck, puls, könssjukdomar - YOU NAME IT. Och exakt allt var precis som det ska. Glömde du skriva det i artikeln käre du? To bad.

Så att den här gubben helt plötsligt inte vågar ringa och bestämmer sig att köra sitt eget race med endast sina egna åsikter... Ja, det får stå för honom. Jag tycker artikeln var helt okay och är inte arg över något som står i den. Det mesta är ju faktiskt sant så. (Läs; det mesta).

Detta kommer fortsätta. Folk kommer snoka och ha sig för det är väl så livet är som offentlig människa. Men men.. Det får dom gärna göra. Det som gubben skrev har jag ju nämnt i min blogg tidigare så det var inte precis hemlisar. Sen att han vinklade det lite som han ville, ja, det är väl smällar man får ta i guess :)

Och ja, tom min mamma gillade artikeln och med hennes otroligt pålästa och visa inre så kan man väl inte ha fel? :) Höhö! Hon vill väl bara ha igång en diskussion i guess... Jag citerar min moder: - Men jag tycker iof nästan alla TV-program är äckliga så...




Tusen tack för alla kommentarer igår förresten!
Kul att ni verkade gilla min insats i programmet!

A Part of your mind
Postat av: P

Bara av att veta att jag kan få dig i säng hur lätt som helst, gör dig så motbjudande.

2010-09-10 • 12:03:19
Postat av: Anonym

SNYGG!

2010-09-10 • 12:30:41
Postat av: Anonym

Vad bra att du är en officiell människa - för det är ju inte vi andra. Kanske letar du efter ordet "offentlig"? Kul att du också tror att du nu är nån kändis, för de flesta motsvarar det ordet någon som är känd för många och inte bara 14-isar som råkat kolla på när du har sex i tv. Man blir bara äcklad av att veta hur många du legat med, vilken sunkig person du blivit. Minns att jag gillade dig i högstadiet men nu när man ser hur du beter dig är man glad att man aldrig gjorde något.

2010-09-10 • 14:12:26
Postat av: Emma - Vägen Till Drömmarna

Ja jag kommer definitivt stanna kvar på denna bloggen! :D Bra uppdateringar!! :)

2010-09-10 • 14:31:54
URL: http://singingash.blogg.se/
Postat av: Jenna

På tal om din mor...Kan du inte skriva ett inlägg om hur dina föräldrar ser på serien och din medverkan och framförallt dina tjejäventyr. Mina föräldrar skulle vara förskräckta och förskjuta mig. Hur är dte med dina?

2010-09-10 • 16:39:21
Postat av: johanna

attans, den artikeln hade jag velat läsa

hittar inte den på internet heller. synd.

2010-09-10 • 18:59:56
Postat av: i have been rocking since 1990

Vad är det för jävla svamp frilla du har egentligen?

2010-09-11 • 16:14:56
URL: http://jenniferahl.devote.se
Postat av: Malls

Vågar man fråga om denna bild är tagen i högdalen? :)

2010-09-12 • 20:39:02

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0