Gästblogg!

2010-09-23 • 18:19:56




Chacha! Nu sitter jag och Nemo här på tåget påväg till Götreborg för att medverka i Debatt. Jag är tydligen en av dom få som ska debatera för det. Så missa inte det kl 22 ikväll på SVT 1. Och ikväll ska vi ut och supa, och bli jääääääääätttteeefulla. Eller inte jag för jag är bara ett barn :( jag är inte ens byxmndig. Men Nemo ska nog gå in i dimman ikväll, hoppas ni tjejer är öppna och extra förberedda!

// Paow.se klicka på annonserna!




A Part of your mind
Postat av: Anonym

åhhhhhhh bilder:) nice!

2010-09-23 • 18:21:24
Postat av: Sandra

JAG SKA UT! :) Lätt!

2010-09-23 • 18:29:26
Postat av: Alice

Haha, du kan ju inte vara full under debatten :D1111

2010-09-23 • 18:51:21
Postat av: julia

snälla börja aldrig umgås med Paow på fritiden, fan inte värt det. Då kommer du bli e såndär dryg bloggare :(

2010-09-23 • 19:04:58
URL: http://detarjulia.devote.se
Postat av: livvie

du har säkert klamydia o allt vad man kan ha, du sätter fan på allt och alla

2010-09-23 • 19:18:38
URL: http://livvie.blogg.se/
Postat av: qily

hahhaha ha så kul



http://www.qily.blogg.se

2010-09-23 • 19:23:48
URL: http://qily.blogg.se/
Postat av: Sarah

fett skön du är juee! ;D



Måste bara fråga, känns det inte lite skummt att knulla inför typ hela sverige? / Scyst om du svarade! :)

2010-09-23 • 19:25:49
Postat av: maddi

asså är det inte lite pinsamt att lixom ha skämt ut sig så mycket på tv? :P

2010-09-23 • 19:40:01
URL: http://mmaddu.blogg.se/
Postat av: kellebasi

åh sjukt att se dig i jacuzzin, din kropp! sickt. så jävla söt och ligger där och sjunger o allt ;) xoxo kellebasi

2010-09-23 • 19:57:57
URL: http://kellebasi.blogg.se/
Postat av: tina

nice blogg:D

kolla gärna in min med :P

2010-09-23 • 20:19:17
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Din blogg är riktigt rolig att läsa. Du skriver dina ord precis som det låter när du pratar. Sen skriver du om intressanta saker att läsa om också. det är en sån här blogg man vill läsa!!

2010-09-23 • 20:22:45
Postat av: e

hahahahaha att du ska vara 87a är fan ett jävla skämt!? antog att du var 90a/91a.. tycker synd om alla småtjejer som verkar tro att du är riktigt nice och vill ligga med dej därför, och som du typ tackar och tar emot för. kan typ sätta pengar på att du blir "dissad" av de i din egen ålder om du någonsin flirtat med någon sådan! jag kan inte rå för det men jag blev typ irriterad när jag såg dej på tv faktiskt, brukar inte bry mej annars. du skämmer ut din ålder.

2010-09-23 • 20:31:44
Postat av: natalie

du är klockren i programmet juu :D du och jockiboi alltså ni passat :D

2010-09-23 • 20:33:21
URL: http://jagheternatalie.blogg.se/
Postat av: Natalie

aaw du är så söt! =)

Hoppas ni har de jätte kul ikväll, jag ska kolla! :D

2010-09-23 • 20:44:05
URL: http://lavendelmos.bubbleroom.se
Postat av: W

Så sjuuuuukt SÖÖÖÖÖÖÖT!

2010-09-23 • 20:51:28
Postat av: ida,

Åå Neeeemo ! Du är helt klart skönast (å snyggast) i kungarna av tylösand !



PUSSPUSS ;D

2010-09-23 • 21:38:06
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: Lina

måste bara säga att du är gudomligt söt !.

skulle fan göra allt för att känna en sån kille som dig :)!

2010-09-23 • 21:56:57
URL: http://babyinheaven.blogg.se/
Postat av: felice

du är såååååååå snygg!:$

2010-09-23 • 22:04:24
URL: http://felicehomuth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du sköter dig jätte bra just nu

2010-09-23 • 22:22:10
URL: http://snyggastvinner.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHHAAHA MEN PALLA DEM JÄVLA "beroende experterna". LEV LIVET FÖR FAN !!!

Tror dem helt jävla seriöst att ni kommer bli alkoholister bara för att ni var med i kungarna...?

Alltså faaan, pallar inte dem som klagar.

OCH PALLA POLISANMÄLA???

2010-09-23 • 22:28:02
URL: http://me
Postat av: Alexandra

Hej Nemo! måste bara säga att du är den gulligaste o sötaste killen jag sett på länge haha! :) Om du någon gång kommer ner till skåne för du fan höra av dig! hade varit fett att träffa dig! :)

2010-09-23 • 22:29:11
Postat av: Anonym

Jag måste säga att Nemo Och Jocke är dom mest patetiska människor. jag sett i mitt liv

2010-09-23 • 22:34:36
Postat av: Ida

Tycker att du gör bra ifrån dig på debatt... Dels för att det du säger är vettigt! Men oxå för att du vågar sitta rakryggad och se så oberörd ut utav deras påhopp. För övrigt är du otroligt gullig och charmar mig varje gång ett program sänds.

2010-09-23 • 22:41:34
Postat av: Matilda

Och du.. dem som säger att du kommer få problem med jobbet o skämmas över detta när du blir äldra.

Byt namn då, jag TROR inte cheferna kommer leta reda på om du har bytat namn eller ej. Om du inte säger typ Hej jag heter Nemo, var med i kungarna av tylösand men heter nu namn.

2010-09-23 • 22:42:16
URL: http://meliassons.blogg.se/
Postat av: Bella

trevligt :)

2010-09-23 • 22:45:17
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Anonym

"men heter nu namn" hihi.

(ja jag vet att Matilda menade att det var ett annat namn där, inte att han skulle byta till namn. Men det vore roligt om han bytte till namn)

2010-09-23 • 22:47:37
Postat av: robbah

SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



http://elskap.fortumkampanj.se/vanessa-(1).aspx

2010-09-23 • 22:48:48
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: elin

Gud vilken idiot som intervjuade er på eftersnacket. Helft efterbliven. Skönt att ni står på er. Du och Jocke är så braaa!!!!! Och Jackie kan va tyst, klart hon inte kommer nånstans. Ni däremot har personlighet och kommer bli mediakaraktärer. Grattis till en bra debatt!

2010-09-23 • 22:49:13
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Helt seriöst, dom idioterna som satt och debattera där med dig och jocke var ju bara exempel på människor som blev födda i onödan. Människor som bara ska se det negativa i allt! Gubbarna som satt där och var imot, dom var ju bara det för att sen kunna komma hem till kärringen, få ett klapp på axeln och lite beröm för att han var "duktig". Ungdommarna som satt där var ungdommar med föräldrar som inte låtit sina barn gå utanför dörren. Jag menar, så som ni festar, festar väl dom flesta "ungdommar." Man super sig full, man har kul, sen går allt åt helvete. Vem har inte vart med om det? Det är bra att ni står för er sak! att människor alltid ska leta fel, det är fan otroligt! Någon sån här debatt blev det väl inte när dom sände tex BB, baren, paradise hotel, a you name it!

Skulle ha vart med i den där debatten jag! haha,

2010-09-23 • 22:49:22
URL: http://alrt.blogg.se/
Postat av: Mici

Kollade precis på Debatt, och jag tyckte ni skötte er bra. Jag har självklart sett Kungarna, och tycker att det är sanslöst roligt! Jag fattar ju, till skillnad från vissa andra, att ni faktiskt inte hålelr på sådär hela tiden. De klipper liksom ner hundratals timmar till några stackars avsnitt där de fokuserar på alla intriger, bråk och allt sex. Vilket funkar för en onsdagskväll klockan 22 tycker jag iaf.

Och om föräldrar nu är så oroliga för att deras barn ska ta skada av att se ert program - stäng av tv:n då för fan! Det är väl ändå föräldrarna som bestämmer, iaf när barnen är hemma...?



Jag såg Big Brother när jag var yngre, och jag tog inte skada. Är lika gammal som dig nu och tror inte jag kommer börja supa skallen av mig bara för att jag sett några avsnitt av Kungarna av Tylösand heller.



Dessutom såg jag det med mina morföräldrar, och även om de sa "jag är glad att det inte är du under täcket där" så tyckte de också att det var underhållande - så det så!

Så keep it up Nemo!

2010-09-23 • 22:53:36
URL: http://micinic.blogg.se/
Postat av: Robin

Det är synd att ni tyvärr inte använder era hjärnor till att tänka med. Det är nästan ännu värre att det finns folk som skriver att du verkar smart och att du står på dig när andra klagade på er i Debatt. NI SÅG SÅ JÄVLA OSÄKRA UT. Det va så tydligt, kanske mest hos jocke, att han inte visste vad han skulle säga utan titta på dig för att få någon att hålla med. Tyvärr är det redan försent att ni medverkat i det skabbigaste programmet i svensk historia. Jag hoppas dock ni lärt er nått och kommer växa upp till lite vettigare personer. För just nu har ni bara skämt ut er. Tråkigt.

2010-09-23 • 22:55:40
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Haha kuuuul :D

2010-09-23 • 22:57:40
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: sara

fyfan va jocke skämmde ut sig. var ju trevligt att någon av er två tog diskussionen seriöst iaf.

2010-09-23 • 23:00:07
Postat av: robin

Sedan vill jag bara tillägga att ALLA här som skriver positivt om dig antagligen är yngre än dig och man är väldigt OMOGEN i den åldern. Verkar som att i dagens samhälle tar det längre tid för alla att växa upp. Folk bor hemma och lever på föräldrarna, skaffar inga jobb, ligger hemma å skriker å beter sig som svin och ska bara ha och ha saker (iphone och massa skit). Att leva livet innebär inte att man ska supa och knulla och få äckliga vårtor och klamydia i underlivet. Det finns så jävla mycket mer livskvalité än så här i livet. Det är sorgligt att folk tror att livet består i att supa. Ni blir bara skabbiga av de...Ryck upp er för fan och hitta nått vettigare i livet än drogen alkohol. Och det finns så många andra som håller med mig. Och ni kommer att förstå när era hjärnor har utvecklats lite.

2010-09-23 • 23:01:45
Postat av: [email protected]

Skit i alla moraltanter de fattar inte att det finns en off knapp på deras tv, så man kan väl lugnt sagt säga att det är dem som är lite tröga. Sitta och döma ut dej, Jocke och Kanal5 sen säga att det är dålig tv som påverkar ungdomar negativt. Då skulle jag villa anmäla melodifestivalen det är riktig förnedrings tv, man dör ju fan inombords när man ser på skiten.



Ni var goa

2010-09-23 • 23:10:33
Postat av: Anna

Vafan känns som att hjärn kärringen o henne polare bara borde skaffa ett liv. hur fan orkar man sitta o va så Jääääävla bitter hela tiden !?

Du o jocke va fan grymma, så jävla skööna, ni ser ut som att ni äger hela världen o alla andra är idioter, vilket iofs va sant i de där jävla programmet ! Ne ni va underbara helt enkelt :D

2010-09-23 • 23:11:17
Postat av: Josefina

Ställ inte upp i tv nästa gång.

Skaffa ett jobb och försök snäll inte vara en c-kändis så hårt.

2010-09-23 • 23:13:27
Postat av: Anonym

tjabbaa !! ;) aldrig sett dig förut, men läser nästan alltid paows blogg, så jag såg dig där. tittade även på programmet ikväll, har inte tittat på kungarna av tylösand.. så ärligt talat har jag ingen åsikt om er. måste bara säga att du dock var otroligt söt! haha, känner mig snäll nu ;)

Postat av: I

Sjuk debatt. eller ni sa inte så mycket. Läs om vad jag tyckte om er på min blogg. Sverige är ett fritt land och alla får tycka tänka och göra vad de vill

2010-09-23 • 23:21:21
URL: http://littlebitofeverything.blogg.se/
Postat av: helena

rörig debatt.. läs vad jag tyckte minst lika rörigt

2010-09-23 • 23:57:09
URL: http://fullavliv.blogg.se/
Postat av: Matilda

och va ville hon kärringen? avundsjuk på att tjejer inte blir slickade i tv-rutan eller vad?

2010-09-24 • 00:07:58
URL: http://meliassons.blogg.se/
Postat av: becka

jag skäms när jag ser dig. brr...

2010-09-24 • 00:10:37
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

paow du är så fin :)

2010-09-24 • 00:14:33
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Äckel nemo

Din jävla vidriga mobbare som är sååå ful...att du måste dricka tjejerna full och va med dig och ha sex med dig...Du liknar fan en afrikan/alban med dom feta läpparna. Du såg ut komiskt ut i debatten kunde inte diskutera hade dåliga ursäkter. Rätt åt dig att du får svårare och få jobb. Den tjejen som nobbba dig på teve var smart, du är inte så himla snygg. Bara en fråga är du bög? Du ser ut som en och beteer dig som en. Har du sugit av jockes kuk??? hahaha för tjejer kan du inte få utan och dricka dom fulla och tvinga dom göra äckliga saker din äckliga pedofil jävel. Jag hoppas tjejernas bröder slår ner dig!

2010-09-24 • 00:20:32
Postat av: Anonym

Din jävla vidriga mobbare som är sååå ful...att du måste dricka tjejerna full först för och va med dig och ha sex med dig.Du liknar fan en afrikan/alban med dom feta läpparna. Du såg väldig komiskt ut på tv, på debatten kunde du inte ens diskutera hade så dåliga ursäkter till allt. Rätt åt dig om du får svårare och få jobb. Den tjejen som nobbba dig på teve var smart, du är inte så himla snygg. Bara en fråga är du bög? Du ser ut som en och beteer dig som en bög. Har du sugit av jockes kuk??? hahaha för tjejer kan du inte få utan och dricka dom fulla och tvinga dom göra äckliga saker din äckliga pedofil jävel. Jag hoppas tjejernas bröder slår ner dig!



2010-09-24 • 00:20:32

2010-09-24 • 00:23:29
Postat av: äckliga nemo

Din jävla vidriga mobbare som är sååå ful...att du måste dricka tjejerna full först för och va med dig och ha sex med dig.Du liknar fan kossans mamma eller en afrikan/alban med dom feta läpparna. Du såg väldig komiskt ut på tv, på debatten kunde du inte ens diskutera hade så dåliga ursäkter till allt. Rätt åt dig om du får svårare och få jobb. Den tjejen som nobbba dig på teve var smart, du är inte så himla snygg. Bara en fråga är du bög? Du ser ut som en och beteer dig som en bög. Har du sugit av jockes kuk??? hahaha för tjejer kan du inte få utan och dricka dom fulla och tvinga dom göra äckliga saker din äckliga pedofil jävel. Jag hoppas tjejernas bröder slår ner dig

2010-09-24 • 00:24:25
Postat av: Anonym

Fattar du inte folk skrattar bakom ryggen på dig? Dom tycker du är rolig i cirka tre månader sen är du ingenting då kommer folk dra sig undan dig. Vem vill va med äcklig vidrig människa som dig o din pojkvän jocke?

2010-09-24 • 00:26:08
Postat av: Anonym

Fattar du inte att folk skrattar bakom ryggen på dig? Dom tycker kanske att du är rolig i cirka tre månader sen är du ingenting då kommer folk dra sig undan dig. Vem vill va med äcklig vidrig människa som dig o din pojkvän jocke? som har dålig rykte. Nästa gång du ska tvinga dig på en tjej så gör det snyggt utan och dricka henne full! Den blondinen som du försökte få var inte så full att du blev snygg i hennes ögon. När man blir full har man den tendensen och tycka att människor är snyggare än vad dom egentligen är som du. Med dina äckliga kossiga läppar och kyckligröda ansikte.

2010-09-24 • 00:28:34
Postat av: Anonym

Fattar du inte att folk skrattar bakom ryggen på dig? Dom tycker kanske att du är rolig i cirka tre månader sen är du ingenting då kommer folk dra sig undan dig. Vem vill va med äcklig vidrig människa som dig o din pojkvän jocke? som har dålig rykte. Nästa gång du ska tvinga dig på en tjej så gör det snyggt utan och dricka henne full! Den blondinen som du försökte få var inte så full att du blev snygg i hennes ögon. När man blir full har man den tendensen och tycka att människor är snyggare än vad dom egentligen är som du. Med dina äckliga kossiga läppar och kyckligröda ansikte.

2010-09-24 • 00:28:34
Postat av: Anonym

Paow är bäst :)

2010-09-24 • 00:29:58
Postat av: Anonym

Tyckte det var jätte kul och se hur du och din kompis jocke skämde ut er, ni kollade hela tiden på varandra haha. Så boooring :)

2010-09-24 • 00:30:47
Postat av: Anonym

Undra om Nemo är hemlig pedofil bög?

2010-09-24 • 00:31:39
Postat av: Fredde

Undra om Nemo är en hemlig pedofil bög? Som super ner stackars tjejer. Paow är under 18 år och han umgås med henne.

2010-09-24 • 00:33:16
Postat av: Robin

Sedan vill jag bara tillägga att ALLA här som skriver positivt om dig antagligen är yngre än dig och man är väldigt OMOGEN i den åldern. Verkar som att i dagens samhälle tar det längre tid för alla att växa upp. Folk bor hemma och lever på föräldrarna, skaffar inga jobb, ligger hemma å skriker å beter sig som svin och ska bara ha och ha saker (iphone och massa skit). Att leva livet innebär inte att man ska supa och knulla och få äckliga vårtor och klamydia i underlivet. Det finns så jävla mycket mer livskvalité än så här i livet. Det är sorgligt att folk tror att livet består i att supa. Ni blir bara skabbiga av de...Ryck upp er för fan och hitta nått vettigare i livet än drogen alkohol. Och det finns så många andra som håller med mig. Och ni kommer att förstå när era hjärnor har utvecklats lite.

2010-09-24 • 00:33:56
Postat av: Robin

Sedan vill jag bara tillägga att ALLA här som skriver positivt om dig antagligen är yngre än dig och man är väldigt OMOGEN i den åldern. Verkar som att i dagens samhälle tar det längre tid för alla att växa upp. Folk bor hemma och lever på föräldrarna, skaffar inga jobb, ligger hemma å skriker å beter sig som svin och ska bara ha och ha saker (iphone och massa skit). Att leva livet innebär inte att man ska supa och knulla och få äckliga vårtor och klamydia i underlivet. Det finns så jävla mycket mer livskvalité än så här i livet. Det är sorgligt att folk tror att livet består i att supa. Ni blir bara skabbiga av de...Ryck upp er för fan och hitta nått vettigare i livet än drogen alkohol. Och det finns så många andra som håller med mig. Och ni kommer att förstå när era hjärnor har utvecklats lite.

2010-09-24 • 00:33:56
Postat av: Eve

Sedan vill jag bara tillägga att ALLA här som skriver positivt om dig antagligen är yngre än dig och man är väldigt OMOGEN i den åldern. Verkar som att i dagens samhälle tar det längre tid för alla att växa upp. Folk bor hemma och lever på föräldrarna, skaffar inga jobb, ligger hemma å skriker å beter sig som svin och ska bara ha och ha saker (iphone och massa skit). Att leva livet innebär inte att man ska supa och knulla och få äckliga vårtor och klamydia i underlivet. Det finns så jävla mycket mer livskvalité än så här i livet. Det är sorgligt att folk tror att livet består i att supa. Ni blir bara skabbiga av de...Ryck upp er för fan och hitta nått vettigare i livet än drogen alkohol. Och det finns så många andra som håller med mig. Och ni kommer att förstå när era hjärnor har utvecklats lite.

2010-09-24 • 00:34:18
Postat av: David

Och du.. dem som säger att du kommer få problem med jobbet o skämmas över detta när du blir äldra.

Byt namn då, jag TROR inte cheferna kommer leta reda på om du har bytat namn eller ej. Om du inte säger typ Hej jag heter Nemo, var med i kungarna av tylösand men heter nu namn.

2010-09-24 • 00:35:21
Postat av: Leo

fyfan va jocke skämmde ut sig. var ju trevligt att någon av er två tog diskussionen seriöst iaf.

2010-09-24 • 00:35:47
Postat av: Leo

fyfan va jocke skämmde ut sig. var ju trevligt att någon av er två tog diskussionen seriöst iaf.

2010-09-24 • 00:35:47
Postat av: Jackie

hahahahaha att du ska vara 87a är fan ett jävla skämt!? antog att du var 90a/91a.. tycker synd om alla småtjejer som verkar tro att du är riktigt nice och vill ligga med dej därför, och som du typ tackar och tar emot för. kan typ sätta pengar på att du blir "dissad" av de i din egen ålder om du någonsin flirtat med någon sådan! jag kan inte rå för det men jag blev typ irriterad när jag såg dej på tv faktiskt, brukar inte bry mej annars. du skämmer ut din ålder.

2010-09-24 • 00:36:22
Postat av: Petra

asså är det inte lite pinsamt att lixom ha skämt ut sig så mycket på tv? :P

2010-09-24 • 00:37:43
Postat av: Anonym

asså är det inte lite pinsamt att lixom ha skämt ut sig så mycket på tv? :P



2010-09-24 • 00:38:58
Postat av: Anonym

Gud vilken idiot som intervjuade er på eftersnacket. Helft efterbliven. Skönt att ni står på er. Du och Jocke är så braaa!!!!! Och Jackie kan va tyst, klart hon inte kommer nånstans. Ni däremot har personlighet och kommer bli mediakaraktärer. Grattis till en bra debatt!

2010-09-24 • 00:51:05
Postat av: Carro

Hahaha..många kommentarer och många olika åsikter.. själv tycker jag att programmet är sjuk underhållande..garvar varje gång jag ser det och klart man festar och har kul sålänge man är ung..vuxen och torr hinner man bli sedan ;)kom till napa nästa sommar och ha festa loss, ta med dig jockiboi och rang också.. SJUKA underhållande grabbar.. haha helt störda men jag gillart! :) GO GO GO!!

2010-09-24 • 01:25:23
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Haha, du blir allt populärare :P

2010-09-24 • 08:54:14
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: W

VAFAN, sluta kopiera andras kommentarer. IDIOTER! Och nej, alla som gillar Nemo är inte yngre än honom. Jag är lika gammal och FAN vad jag gillar honom. Vet du varför? För att han innerst inne verkar vara en väldigt djup och omtänksam person. Jag tycker inte sämre om honom för att han kör det racet han kör nu. Det är hans liv. Hans val.

2010-09-24 • 09:06:17
Postat av: linda - ung o levande efter trauma.

jag tycker att jockiboi och nemo bara var pinsamma. dem är just som små barn som inte vill ta åt sig sanningen eller goda råd från lite klokare människor när dem slog ifrån sig fakta och ren sanning av vilka skador som faktiskt uppstår vid överintag av alkohol.



Visst and fine, detta varade "bara" 1 mån med konstant fylla, (om man inte räknar med alla andra dagar innan programmet o efter programmets slut) men hur många är det av dagens ungdomar som faktiskt vet att det räcker med 1 mån för att faktiskt få bestående hjärnskador? jag arbetar själv inom vården och det är läskigt att se vilka hjärnskador som folk har ådragit sig pgr av alkohol, inte minst vilket beroende folk tampas med för att kroppen plötsligt vant sig vid att få sitt rus, sin dos av vodka och lime. när jag säger skador pratar jag bla om alkoholdemens. Tänk att vara 30 år och dement på grund av alkoholskador efter "bara" 1 måns party, eller allvarliga och livshotande leverskador?



jag tycker det är synd att många väljer att slå ifrån sig goda råd och kallar dem som vill upplysa ungdomar om alkoholens baksida för moralkärringar som inte fått kuk på länge. (citat av paow)

Det är trots allt dessa "moralkärringar" som får vårda och se live med egna ögon och övervakning på diverse sjukavd- hur människor förstört sina liv på grund av att dem inte själva sett hur hjärnan och den resterande kroppen innifrån, reagerar på den där goda partydrinken varje dag i en månads tid.



det låter fake, det låter påhittat och det låter sannerligen överdrivet att det roliga festandet kan ge så många biverkningar, en sån rutten avsmak och sådana bestående men, men sanningen är som så att skador kan uppstå även efter kortvarigt intag vilket också blir allt vanligare.



Det är också synd att jockiboi inte kunde hantera disskusionen som den 24 (?) åring han faktiskt är. han säger att "moralkärringarna" ska låta honom leva som han vill, men tyvärr är det faktiskt vårdpersonalen som får ta hand om hans hårda levrne den dagen det brakat åt helvete, det är också samhället som får se över hans framtidssituation om det vill sig illa, därav tycker jag att moralkärringarna som han kallar dem, har lite mer att säga till om än vad han vill höra.



Pinsamt är bara förnamnet och när blev "lagom är bäst" bortglömt?

2010-09-24 • 09:42:10
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nice! Varför har du inte skrivit nått om Kalix besöket? :D haha.

2010-09-24 • 10:52:28
URL: http://jannny.blogg.se/
Postat av: ?

Var/är din pappa alkoholist? Är du inte rädd att kind off gå i hans fotspår?

2010-09-24 • 11:35:32
Postat av: Anonym

SÅÅ FUL DU ÄR

2010-09-24 • 12:23:35
Postat av: Anonym

SÅÅ FUL DU ÄR

2010-09-24 • 12:23:42
Postat av: ????

jag dör av skratt när ni säger att ni ska bli nästa filip och fredrik. fattar du inte att ni är för dumma för det, gubben? jockiboi är farligt nära förståndshandikapp.



en bra sak sas under debatten, och det var att programmet går ut på lyteskomik. folk får känna sig överlägsna er. kungarna av white trash.

2010-09-24 • 12:40:39
Postat av: Jacke

Varför ställer man upp i en debbat när man knappt kan fatta vad de handlar om?

2010-09-24 • 14:00:38
Postat av: N

Snyggt att spamma med hat-kommentarer och använda flera olika namn till exakt likadana inlägg...

Sen att använda "Du liknar fan en afrikan/alban med dom feta läpparna." och "Bara en fråga är du bög? Du ser ut som en och beteer dig som en." som skällsord... Hm. Ja, I rest my case lixom.

2010-09-24 • 16:10:30
URL: http://niki.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0