Kontakt?

2010-09-13 • 17:48:13
Rykten säger att många säger på olika sidor/forum att dom känt igen mig på stan. Men att dom varit rädda och nervösa för att komma fram. Många säger att dom skymtar mig här och var på stan. Var inte rädda! Finns inget mer smickrande och underbart än när ni kommer fram och är trevliga. Tar en bild, ställer frågor och är allmänt söta. Love it! Means alot. Så om ni funderar på att göra det någon gång när ni ser mig - TVEKA INTE!

Vill ni kanske kontakta mig av någon anledning?
Kanske har ni någon förfrågan eller undran av något slag? I såna fall finner ni min facebooksida HÄR och min mailadress är: [email protected]

Har faktiskt fått mig en egen fan-sida på facebook också. Hur geeky det än låter.
Den finner ni HÄR!


Just so you know :)



Puss på er

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Puss på dig :)

Du är min nya tvfavorit !!

2010-09-13 • 18:09:51
Postat av: Emma

Tro mig, om jag nånsin kommer se dig, kommer jag inte tveka en sekund...! O.O

2010-09-13 • 22:28:10

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0