Framtiden...?

2010-09-10 • 15:36:17
Erbjudanden börjar ramla in från Sveriges alla hörn. Mingel, bargrejor, öppningar och skit. Och igår när jag gick på stan blev jag igenkänd väääldigt många ggr. Folk ville prata, ta bilder och var allmänt trevliga. Jag vet att jag är "känd" för kanske det töntigaste man kan vara känd för but still! Detta är sjukt roligt! Folk var liksom bara trevliga och snälla! Inga va dryga eller elak.. Inte än iaf. Kommer väl på krogen kan jag tänka mig när folk är fulla och vågar säga mer saker ;) Haha.

Men jag gillar detta som fan. Det är overkligt och väldigt roligt.. Men är samtidigt väldigt väl medveten om att det inte kommer hålla i sig forever. Vad man ska göra åt det? Det bästa man kan för att det SKA hålla i sig länge. Jag filar på många idéer. Jag ser mig själv inom denna bransh. Inom show bizz. Jag ser mig inte själv med ett vanligt jobb.. Det har jag aldrig gjort. Jag är inte menad för ett boring vanligt 9 to 5 jobb och jag vet inte hur många ggr jag har fått höra det från utomstående.

Jag vill hålla på med TV, Radio och media. Underhållning på något sätt. Jag tycker och känner att jag hör hemma i denna bransch. Men nu ska jag först och främst bara njuta av dessa kommande veckor. Rida på denna underbara våg och bara ha roligt - För roligt kommer det bli. Och ni ska med på färden mina härliga vänner!


A Part of your mind
Postat av: Natan

Vad är det där för t-shirt?? EY½! Är det min? GNAWUWU!

2010-09-10 • 21:16:57
Postat av: Charles

Klart det börjar ramla in erbjudanden. Du kommer få åka på barturné till Säffle i ett halvår och sedan är det Robinson Robban varning på er när alla skiter i er. Jag knullar och super också, men föredrar stil och klass.

2010-09-10 • 22:58:51
Postat av: Nemo

Fan. Är de sant? Du har rätt! Tänk om man kunde ligga med klass. Det hade varit något

minsann!

2010-09-11 • 02:22:20
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: robbah

robban hänger ju på golfen, det är klass!

2010-09-11 • 14:18:29
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0