Ett inlägg om roliga människor.

2010-09-08 • 11:03:28
Har umgåtts en del med Emil på sistone. Eller en del.. Två gånger typ. Men med tanke på att vi umgås typ 2 ggr per år i vanliga fall så känns det här som en del.. Eller ja, faktum är att det känns som.. Ja, lite för mkt. Det känns som att han bara utnyttjar mig för brudar, rikedom och kändisskap så nu får det faktiskt vara slut med detta. Nog. Två gånger var två gånger för mkt. Du hade rätt Emil. Nu när serien börjar är du inte värd ett piss för mig längre. Ta din ganska roliga blogg och kamma ditt rakade hår. CUZ I´m leaving you! Ps. Han är inte helt värdelöst. När han skriver om mig i sin blogg så blir jag faktiskt lite glad. Som här! Hehehehe...

Förresten. Såg ni premiären av "Lite Sällskap" i förrgår? Filip och Fredrik alltså. Man slutar aldrig förvånas... Hur fan lyckas dom? Varenda jävla gång?! Var hittar dom alla karaktärer? Filip och Fredrik är fanimig fullblodsproffs. Genier. Såna talanger. Inte undra på att dom är bäst i Sverige på att göra vad dom gör. Det är fan inte ofta man känner redan i första pausen i premiäravsnittet att det är en blivande succé... Men så var det med detta! Herregud vilken skön serie!


Slaskar upp två bilder på två av mina gadds:



A Part of your mind
Postat av: emil

Men vi skulle ju ligga med varandra, du lovade :(

2010-09-08 • 14:19:45
URL: http://emil.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0