En Kungarna av Tylösand-tittare taggade denna bild av mig från i helgen. Vet inte vad det är men jag gillar den lite :)

2010-09-30 • 21:42:24

A Part of your mind
Postat av: emil

Jag åker om en kvart typ, ringer när jag närmar mig. Hör av dig om ni drar nån annanstans.



Söt bild, jag vill ligga med er.

2010-09-30 • 21:48:35
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: åsa

det finns fler :)

2010-09-30 • 22:00:41
URL: http://asaviktoria.devote.se
Postat av: Anonym

har du tänkt på att du är rätt lik kapten filling ibland?

2010-09-30 • 22:13:47
Postat av: Stefan Grön

RUNAR!! :D

2010-09-30 • 22:20:40
Postat av: Hanna

Ja meeen jaaa det är ju runar haha fett lik! Men jag måste bara säga att du är så sjukt lik Bill skarsgård! Du heter till och med bill i förnamn! Ni är fanimig läskigt lika ni två. haha kolla upp det neeeemoo

2010-09-30 • 22:48:46
Postat av: Stefan Grön

Nemo, visste du att du heter Bill i förnamn (mellannamn) ??

2010-09-30 • 23:19:46
Postat av: Jess

varje gång jag hör ge mig lite mer tänker jag på dig, är väl för du jobbar bra!



2010-09-30 • 23:44:56
URL: http://calmdowndear.blogg.se/
Postat av: BELLA

gulligt :D

2010-10-01 • 00:20:02
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej Nemo!

Har kollat på serien och tyckte då att du verkade vara som en superrolig kille... Dock så tycker jag att bråket med Rang var lite väl överdrivet...ni var för taskiga mot honom, även om han nu då inte var helt oskyldig själv. :) Nog om det....

Min bild av dig var en kille som bara vill ha kul...men varför vill man det? Bara knulla med en massa olika brudar för att passa in och för att vara killen som är grymt cool eller är det för att du måste bevisa för någon att du kan få vem du vill? Att säga att Sex är skönt, underbart och härligt tycker inte jag är någon ursäkt. Det tycker väl alla! =) Oavsett om man är singel eller har ett stadigt lyckligt förhållande?

Läste ditt inlägg "What is love" och gillade verkligen det inlägget! Det är där som jag tror att den riktiga Nemo kommer fram. Som visar sin kärlek ömhet och respekt. Fint skrivet och Du växte verkligen i mina ögon! Ta hand om dig!! Kram på dig

2010-10-01 • 00:31:34
Postat av: Bella

Hej Nemo!

Har kollat på serien och tyckte då att du verkade vara som en superrolig kille... Dock så tycker jag att bråket med Rang var lite väl överdrivet...ni var för taskiga mot honom, även om han nu då inte var helt oskyldig själv. :) Nog om det....

Min bild av dig var en kille som bara vill ha kul...men varför vill man det? Bara knulla med en massa olika brudar för att passa in och för att vara killen som är grymt cool eller är det för att du måste bevisa för någon att du kan få vem du vill? Att säga att Sex är skönt, underbart och härligt tycker inte jag är någon ursäkt. Det tycker väl alla! =) Oavsett om man är singel eller har ett stadigt lyckligt förhållande?

Läste ditt inlägg "What is love" och gillade verkligen det inlägget! Det är där som jag tror att den riktiga Nemo kommer fram. Som visar sin kärlek ömhet och respekt. Fint skrivet och Du växte verkligen i mina ögon! Ta hand om dig!! Kram på dig

2010-10-01 • 00:32:14
Postat av: jenna

Du ska nog tagga ned på spriten en aning...Ser lite sliten ut för att vara 22 (?) år!!

2010-10-01 • 09:27:01
Postat av: mia

sså sjukt braa :D

2010-10-01 • 10:17:12
URL: http://skogenspartypingla.blogg.se/
Postat av: Natan

Jenna, nu tror jag Nemo kommer sluta dricka. För all framtid.

2010-10-01 • 11:51:00
Postat av: åsa

jag älskar denna bilden, och du är magiskt snygg!

(och skön, på alla sätt och vis ;)!)

2010-10-01 • 14:37:23
Postat av: Johan

bruden var ju kräkful i vilket fall som helst

2010-10-01 • 17:05:58
Postat av: Ronja

Tycker du det är snyggt med tjejer som har stora lår?

För jag spelar innebandy och får jätte stora lår utav det :(

2010-10-01 • 18:21:08
Postat av: Sarah

wow! Jag trodde att din blogg skulle vara väldigt oseriös (ledsen men det beror på intrycket man får av dig i kungarna av tylösand), men du kan ju verkligen skriva! Inte bara massa nonsens! Ändrade precis uppfattningen om dig!

2010-10-01 • 22:02:55
Postat av: Stjäten

Yo, Nemo

Jag vill tacka dig ännu en gång för att du gett oss som gillar att bli slickade i stjärten ett ansikte.

Vi är många, men ingen vågar erkänna det utan att bli kallade bögar fast vi inte är det.



Jag hoppas du fortsättar stå upp för för oss i framtiden.



/Jan banan från långt bort i stan. (Som inte vågar erkänna tyvärr ;( Tur att mina tjejkompisar gör det endå...)

2010-10-02 • 01:09:48

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0