Det är mycket nu.

2010-09-23 • 14:08:32

Duschar, tvättar, städar, ringer samtal, packar... Det är mycket nu. Sjukt stressad.

Tänkte på en sak.. Hur är den generella uppfattning av gårdagens "dramatik"? Vill ni ha tillbaka Rang till programmet eller stör ni er lika mkt på han som jag och Jockiboi gjorde under inspelningen? Jag kan tänka mig att ni gillar honom eftersom han gör bra TV.. Men sen måste ni ändå ha i åtanke att vi levde med honom dygnet runt. Det ni ser kanske är roligt. Den dosen av Rang. Men ta det gånger 25.000. Tänk den tanken. Känn på det. Då blir det ganska mycket Rang liksom. Skapligt påfrestande liksom. Jag har inget otalt med honom nu idag. Har egentligen inget emot honom... Jag har bett om ursäkt för det som hände i programmet och nu idag är vi varken vänner eller ovänner. Men ja, ni förstår säkert hur jag menar iaf. Jag hoppas ni förstår iaf.

Vad tycker ni annars om gårdagens avsnitt? Håller serien fortsatt hög klass? Vem av tjejerna är skönast? Vem tror ni blir den nästa som får ligga i huset efter mig? Ja, jag vet. Dom är lite torra... Men tro mig. Fler människor än jag kommer ha sex i huset. Vänta ni bara :)

Hoppas ni gillade gårdagens avsnitt!


A Part of your mind
Postat av: W

Jag förstår!



När kommer det en bild på nya frillan?



Ha det grymt i Göteborg, snygg-nemo!

2010-09-23 • 14:19:10
Postat av: Malin

Klockrent avsnitt igår! Du visade vilken skön person du är! Helt klart skägg!

2010-09-23 • 14:21:08
Postat av: Anonym

Alla tjejerna verkar ju vara riktigt tråkiga. En av dom är ju helt dum i huvet klagar på allt och alla vad gör hon ens där? hur orka ni ens lyssna på henne 100 gånger jobbigare en Rang av de man kan avgöra från teven i alla fall.

2010-09-23 • 14:23:58
Postat av: Cilla

Jockeboi verkar inte störa sig så mkt på Rang som du? Han har tom skrivit ut att han ångrar sitt beteende och att han skäms för det han gjorde mot Rang. Jag hoppas personligen inte att Rang kommer tillbaka, han är för mkt. Men hellre han än Erika- usch! Svar på dina frågor:

Om serien håller fortsatt högklass?? HAHA klass?? Det är ju egentligen bara ren skittv, förnedringstv av er själva. Men ja, det är lika kul som de förra!

Jag gillar Miss Cami bäst av brudarna. Erika är mest blåst. Å hur sminkar den andra blondinen sig egentligen?? :-O

Jag tror Jocke ligger näst...

2010-09-23 • 14:27:39
Postat av: Anonym

så skönt att människan försvann, ut med erika också så kanske det går att titta på!

2010-09-23 • 14:33:16
Postat av: sara

Haha jag tycker rang verkar vara en skön snubbe :P. Även om han säger jävligt blåsta saker i programmet.

2010-09-23 • 14:36:13
Postat av: helena

Rang gör jäkligt bra tv och han är rolig att titta på men kan tänka mig att en sån människa blir för mycket i längden, men igår tyckte ja lite synd om honom faktiskt.

serien kommer nog fortfarande hålla sin såkallade klass ;) men det hade varit kul om någon ny kille kom in nu istället.. alltid kul med nytt o färsk kött ;) haha

skönaste tjejen är lätt dj nathalie hon verkar vara den som snackar minst skit och hon bjuder på sig liksom :)

nästa som får ligga tycker jag MÅSTE vara James :)

han skulle förtjäna det tycker jag :)

ha en toppen dag/helg! puss

2010-09-23 • 14:43:18
URL: http://fullavliv.blogg.se/
Postat av: Annie Linnéa Ståhl

haha i know I did :D

2010-09-23 • 14:58:24
URL: http://weyoume.blogg.se/
Postat av: Anonym

jocke & emelie ligger i nästa :) :) :) :) :) :)

2010-09-23 • 15:36:17
Postat av: Emelie

Varför tror alla att jag & Jocke ligger med varandra !? :) haha

2010-09-23 • 16:14:41
URL: http://emelie05.blogg.se/
Postat av: Lala

Jag tyckte Erica skulle åkt hem ist för Rang men samtidigt blev det lite lugnare och man fick se mer av er andra innan var det mest Rang.

Jag tror James kommer ligga här näst!!!!

Pogrammet är verkligen hur underhållande som helst längtar till nästa onsdaaaaaaaaaaaaaaag.

Håller verkligen första klass!!

2010-09-23 • 16:23:43
Postat av: Lala

btw jag tycker Miss Cami är bäst av tjejerna för hon verkar så himla snäll och ha bra värderingar.

2010-09-23 • 16:24:30
Postat av: Lotta

Tycker ni skötte det hela illa igår. Men, ni ska iaf ha cred för att ni står för & erkänner era misstag. Kan förstå att Rang kan bli för mkt, men man beter sig bara inte på det viset. För övrigt tycker jag att du verkar vara en skön snubbe som står för den du är, rakt av!

Ogillar Erica skarpt, vilken människa. Den vettigaste av tjejerna tycks vara Miss Cami, hon var den enda som skötte "grejen med Rang" snyggt.



Ser fram emot att fortsätta förfasas av era galenskaper! ^^,

2010-09-23 • 19:24:51
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: Matilda

hatar rang sjukt mycket. Blev asglad när han lämnade programmet.

2010-09-23 • 20:12:55
Postat av: caroline

tyckte så synd om Rang under gårdagens avsnitt, men miss Cami växte mycket i mina ögon.. Hon är verkligen ödmjuk.



Maskinen kommer ligga i nästa avsnitt ;) Jockiboi kommer vara otrogen mot sin tjej med Emelie. O du kommer såklart ligga i varje avsnitt, med fler blondiner. Det är vad jag tror ;)

2010-09-23 • 20:48:06
Postat av: elvira !

men neeeeej, rang måste komma tillbaka ! :'o

2010-09-23 • 21:13:43
Postat av: Denise - BLOPPIS!

Riktigt pinsamt program!

2010-09-24 • 17:11:57
URL: http://danajs.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0