DAGS FÖR PREMIÄR!

2010-09-08 • 14:38:46
Okej. Today is the day! IDAG GÄLLER DET! Och vet ni vad? Vi hjälps väl åt med den sista marknadsföringen? Ni är väl bakom mig med det här? Ja men det är ju klart! Skriv om det i era bloggar, dela på era facebooksidor, dela eller bjud in till både "Kungarna av Tylösand"-gruppen samt min egen grupp "Tylösand-Nemo". Gör allt som ni orkar helt enkelt! Uppskattar ödmjukast all hjälp och reklam som ni orkar med. Tusen tack på förhand!

Kungarna av Tylösand´s Facebookgrupp finner ni HÄR!

Min egna Facebook-fansida (jag vet...pinsamt) finner ni HÄR!



Klockan 22.00 på Kanal 5 ikväll smäller det!


Expressen gjorde en liten inför-premiären-intervju med mig igår som ni hittar i dagens upplaga HÄR!

Såg att Gessles grinande har kommit ut nu också. Var väl bara en tidsfråga. Jävlar va den killen va bajsnödig där borta alltså. Buuuhuuuu.. Folk festar och är galna på min turistort! Jag är 50 år, konservativ, tråkig, snål och gråhårig och tycker sånt är hemskt opassande! Särskilt i en ort som Tylösand där man inte ska festa och spåra... Eller vänta lite.. Jaha, joho, Just ja! Tylösand ÄR just ett sånt ställe där man ska just göra dessa grejor! Har du glömt de Farfar Gessle? Snark alltså! Läs om hans snyftande HÄR!

Fan. Har börjat bli igenkänd nu mer och mer för var dag som går. Igår hände det flera gånger. Och serien har inte börjat gå än! Så jävla sjuk känsla.. Men samtidigt så jävla roligt! Jag blir så smickrad på något sätt. Don´t ask me why.. Men ja. Det är iaf jävligt roligt! Speciellt på något sätt!

And for your notice; Jag heter Nemo Hedén. INTE Nemo Hedrén som Expressen envisas med att skriva. Får fan skägg. Jävla strul. Ska det vara så svårt? Skägg. Jaja, har påminnt dom nu iaf so problem should be solved by now :)


Later on ska jag samla ihop armén, laga en god middag och avnjuta premiären tillsammans med mina närmsta! Hoppas ni tycker detta är lika roligt och spännade som jag tycker! Posta gärna era kommentarer/tankar/synpunkter angående programmet efteråt här! Tar gärna del av dom!

Enjoy my friends!





Ps. Och ja, jag skäms fortfarande lika mkt för mitt slickande runt munnen när jag blir blowad. Fattar inte vad jag höll på med. Minns det inte ens. Inte jättenykter.. Försök bara ignorera det. Haha. ds.

A Part of your mind
Postat av: ska kolla ikväll

undrar bara...fick ni någon form av ersättning av kanal 5 för att vara med eller åkte ni bara dit o fick gratis boende/dricka? Om inte. Fatta vilka stålar o all mediebevakning femman får av det här!

2010-09-08 • 15:38:23
Postat av: Anonym

inte skriva illa om expressen, håll sams med tidningarna.

2010-09-08 • 16:19:40
Postat av: Leo

Vart skrev han illa om Expressen?

2010-09-08 • 17:19:48
Postat av: Sean

Fan" Det är ju bara 8 avsnitt, det ska ju vara som Paradise Hotel Danmark - 64 jävla avsnitt, dag efter dag!

2010-09-08 • 17:43:54
Postat av: Bella

Sjukt skön kille. Kul att du känner Kim med =) (gojje)

2010-09-08 • 22:41:52
URL: http://www.scenbloggen.com/izabellesand
Postat av: Nea

Grymt. Du är du. DET är grymt!

Längtar som fan till nästa vecka ;)

pussen

2010-09-08 • 23:01:59
Postat av: Drake

O min värld så får inte så fula killar som dig knulla brudar gratis.. Det e bara att höja på hatten .. Helt makalöst

2010-09-08 • 23:45:32
Postat av: Patrik

Ett par saker:

* Skönt ansiktsuttryck du får efter att Rang hört dig säga att du inte gillar honom.

* Alex Schulman har ju lite fel angående att du ligger med allt som har puls. Rang försökte ju sätta dig i bubbelpoolen men lyckades inte.

* Hon från Sundsvall(Natalie?) - Tråkig som FAN! Hoppas det bättrar sig...

* Hoppas det händer MER roliga saker, känns som ibland är det lite som vilken skön sommarfest som helst...

* Du verkade ändå den med rätt inställning för det här programmet :)

2010-09-09 • 00:17:49
Postat av: elin

haha drömprogram ju!

2010-09-09 • 00:36:55
Postat av: anna

Har du varit med i småstjärnorna? En söt liten kille som sjöng beatles och skakade av sig peruken. Om det nu var du...varför i hela fridens namn minns jag detta, haha!

2010-09-09 • 00:38:45
Postat av: Anonym

hahah det var han anna

2010-09-09 • 01:25:28
Postat av: Realisten

Hahah fy fan nemo va underbart... Läs kommentarerna på kanal5.se alla bittra kristna människor (och fosiler) har nu gjort sin röst hörd! Äntligen får folk se hur verkligheten ser ut. (Vare sig man vill elr inte). Jag kan garantera att du kommer att få det tufft ett tag, du kommer att bli hatad och älskad och det får du nu leva med. Försök att strunta i kritiken du får, det är många som är emot dig men vi är lika många som är med dig. Live your life love your life.

2010-09-09 • 01:51:27
Postat av: Anonym

Trodde verkligen inte du kunde sjunka så lågt. Fy fan vad vidrig du är.

2010-09-09 • 10:59:15
Postat av: Zlatten

Okeeeej... Var det allt? Fy förihelvete vilket tråkigt program.

Jag vill ha tillbaka en timme av mitt liv, genast.

Ingen handling, uselt castat med tragiska, trasiga människor utan självbild och närbilder på BAJS!



Tycker helt ärligt synd om dej för du måste ha blivit lurad in i det här.

Jag hoppas att du slipper alla problem som jag anar runt hörnet. Tänk dej för när du är ute i svängen, för risken finns att någon snubbe är ute efter dej bara för det som kommer fram i programmet. Svartsjuka killar är inget att leka med, har du otur så är vederbörande inte frisk i huvet och sådana är helt oberäkneliga och kan få för sej vad som helst.



Så försök att ha med dej en vuxen om du går ut.

2010-09-10 • 01:38:41

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0