Born and raised.

2010-09-05 • 19:43:28
Min mamma hävdar att det är hennes "fel" att jag är som jag är med mitt bekräftelsebehov och min uppmärksamhetskrävande personlighet. Att hon inte gav mig tillräckligt med uppmärksamhet när jag var liten. Men vem kan iofs klandra henne? 6 barn skulle hon ta hand om medans pappa var en missbrukande musiker. Hon hade fullt upp minst sagt så jag klandrar henne inte för fem öre idag. Och faktum är att tror jag hon har en jävla bra poäng i vad hon säger. Uppmärksamhet som liten behöver barn. Man behöver få veta att man finns till. Man behöver omvårdnad, tillsyn och kärlek. Annars blir man... Som jag.

Sen en annan anledning till mitt eviga ständiga bekräftelseletande kan ju vara mitt ironiska namn Nemo. Ja, jag är döpt till Nemo som betyder "Ingen" på latin. Tack mamma?


Anyways... Har ni haft en bra helg? I had! Glassiga glidarkvällen på Grand Hotell i Fredags, Toklugn kväll igår med god mat och Enrourage och sen sist men inte minst Innebandysuccén idag.. Svårt att klaga får man väl säga :)


Bytheway! NRJ-Intervjun med mig är nu spikad. Övermorgon Tisdag klockan 11.00. Don´t miss out! The Voice-Intervjun blir dock i sin tur först nästa vecka istället! Just so you know! :)



Brassar upp lite bilder från den senaste tiden på my loved ones:



Leo, Gayen, märklig mörk man och Oliver. Nivå22 <3



Pose-kungarna Leo och Nemo kan än :)



Bruno, Sara, Pia-Bettan och Johnjohn. Eller så är det bara Sara med tre randoms jag inte känner :)



Alex och jag har en tendens att älska att sjunga och dansa när vi dricker. Detta är ett levande bevis på det. Alexander the artist!



Min Frida-babe samt Saras högra hand Mickan :)



Vad förklarar Gayen här? Den som visste det. Förmodligen full och lycklig. Förhoppnignsvis iaf!



Sötare än dessa är ju svårt att vara? Tack för veckan sist Danneboy och Fridis! <3



Bildrace på bloggkungarna Nemo och Emil! Emil drog en shot innan sista bilden.. Who can tell?



Och nej. Jag tänker varken skämmas eller ta livet av mig för att jag gillar Olas nya singels B-sida (!). Den är jävligt nice vill jag påstå. Särskilt refrängen!




Och dig saknar jag som bara den... <3

A Part of your mind
Postat av: Schebban

skönt med lite bilder! :) berätta vilka alla är? Leo, Gayen och Emil känner vi som läst bloggen länge igen ju.. men vilka är dessa andra?

2010-09-05 • 19:52:05
Postat av: emil

Kan inte du snälla ta dom tre sista bilderna där jag är med, och printa ut dom på fyratusen papper så att jag kan tapetsera min lägenhet med dom? Särskilt den sista bilden där jag är så himla nykter. Den ska jag skicka runt till varenda tjej på Facebook... inte en trosa kommer vara torr efter det.

2010-09-05 • 21:27:15
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Valentin

Bild och text från din blogg har fått mig att se över mitt utseende och beteende. Jag saknar att vara den i gänget med lite stil... Nu är jag bara han som är otrevlig och spyr ofta.

2010-09-05 • 21:56:24
Postat av: Doktorn

Härliga bilder! Ni verkar vara ett härligt gäng!

2010-09-05 • 22:14:38
Postat av: Nemo

Sagt och gjort Schebban!

2010-09-05 • 22:14:58
URL: http://nemo.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0