Världens genom tiderna bästa låt.

2010-05-20 • 18:07:41

Jag har lyssnat på brutalt mycket musik i mina dagar. Musik har alltid vara omkring mig. Konstant i alla år 24/7. Jag har lyssnat (ibland mot min vilja) på Elvis, Cash, Beatles, Michael och ja. Allt möjligt "legendariskt" ni kan tänka er. Det finns decennier av makalöst musikskapande. Det finns låtar som folk dör för. Det finns så mkt kärlek för musiken idag. Men i ärlighetens namn så finns det bara en enda låt som ständigt kan beröra mig.. År efter år. Man tröttnar på musik. Det gör man. Men denna låt. Det går inte att tröttna. Det är nästan 10 år sedan den släpptes och den är lika makalöst bra idag som då. Det är en sådan text, känsla och inlevelse i hela produktionen så att det är helt makalöst. Lyssna bara. Smacka på högtalarna på maximun, kolla videon och lyssna på texten. Då måste ni inse. Inser ni inte då har ni noll med musik att göra. Då kan ni ärligt talat inte kalla er själva musikälskare. För detta mina vänner, detta är något i en klass för sig. Ord kan inte beskriva.


A Part of your mind
Postat av: nelly

sjukt att jag lyssnat på den på repeat senaste dagarna o läste detta nu.. SYSTER-BROR-KONTAKT

2010-05-20 • 18:48:12
Postat av: Anonym

Hur går det med the nemo show ?

2010-05-20 • 20:37:42

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0