Update del 2.

2010-05-14 • 11:11:15
Hej igen mina nära och kära!

Först och främst ska jag bjuda på sommarens låt so far. Det är denna låt som alla flippar till. Jag vet, inte ALLS min musiksmak egentligen men när den kommer så kan fan till och med jag inte låta bli att flippa på dancefloor. Sjukt jazzig låt alltså! Så ni som ska jobba/semestra här i sommar... Learn to love it:




En vecka i Sunny Beach och slitenheten lyser faktiskt hittils med sin frånvaro. Främst för att jag faktiskt lyckats ta de relativt lugnt två kvällar. Ja, jag! Nemo! Sjukt, jag vet. Men ja, relativt lugnt i Sunny Beach-mått mätt är när man inte ligger på golvet och drunkar i sina egna spyor typ. Nej, inte ordagrant men ja, ni förstår :) Jag känner mig hyfsat pigg, fräsh och soft liksom. Har till och med gymmat här borta som jag lovade... Till er som tvivlade - In your face! :)

Ikväll är det säsongens första Staff-Party! Och ja, ni som följt min blogg hyfsat väl tidigare vet vad det handlar om. Säsongens överlägset roligaste dagar. Dagarna då vi gör saker som Aquapark och andra saker. Hemlig aktivitet i morron sägs de men om jag får gissa så blire väl Vattenscooter eller något sånt. Rykten säger det iaf. :)

Ett annat exempel på Staffdays vi haft från förra säsongen är när cheferna helt plötsligt helt spontant på morgonmötet sa att vi istället för att jobba denna dagen skulle ha Staffparty. För att vi såg lite trötta och omotiverade ut på att sälja. Så då fick vi istället 6000 Leva (36.000 svenska kronor) att spendera på mat och dricka under hela dagen. Blyga är dom.. Fattiga också.. Inte mkt va?

Sen i morgon äger årets första Pub Crawl rum. Eftersom vi bara är 5 promoters på plats nu så lär vi alla få jobba på den. Lär väl bli typ 30 pers i detta Pub Crawl..Haha, men jaja, det blir nog bra. Det blir vad vi gör det till.

I morgon anländer även sköna namn som Sebbelito, Skev-Alex, Robin Nilsson, Micke Eklund mfl.. Skönt med flera bekanta ansikten!

Sen öppnar även Den Glade Viking på Söndag. Min klubb. Världens bästa nattklubb. Då jääävlar börjar det minsann på riktigt. På allvar. No offense till att promota Valhalla (Den Glade Vikings förkröksställe) men det känns ändå lite fattigt. Det är ju Viking man brinner för! Klubben i mitt hjärta :)

Hotellfrågan är krånglig för er som undrar. Som det ser ut nu kommer vi få byta flera ggr denna sommar. Inga hotellägare vill ha med Den Glade Viking-staffet att göra då vi grisar så mkt. Haha. Så trots att cheferna betalar hotellägaren hundra tusentals kronor så är det ett jävla jobb att hitta något hotell som är villiga att behålla oss som gäster. Haha. Komiskt :)



Och ja, jag saknar dig och tänker på dig.
Flera gånger.
Varje dag.


A Part of your mind
Postat av: a.

missing y to honey <3

2010-05-14 • 15:20:44
Postat av: Valentin

AAAwww =)

2010-05-14 • 16:59:25

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0