The Imaginarium of Doctor Parnassus.

2010-05-31 • 13:21:55
Jag såg Heath Ledgers sista film igår. Han dog ju nämligen under inspelningarna av denna rulle vilket resulterade i att dom var tvugna att skriva om filmen lite grann och dessutom plocka in tre andra killar (Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrell - Ja, blyga namn) för att spela Ledgers karaktär i vissa scener.



Nu sitter jag här och kan inte bestämma mig om filmen var bra eller dålig. Dålig var den ju inte. Den var ganska välgjord, intressant, cool och underhållande. Men bra? Jag vet inte alltså. Någon som sett den som har någon åsikt? Det var ju coolt att se alla dessa stjärnor spela samma karaktär... Men samtidigt kändes storyn rätt klen och krystad... Och nästan lite FÖR konstig :)

Nej, nu började jag tänka för mkt på den här satans filmen. Haha.

Off to the gym :)

A Part of your mind
Postat av: kristin

jag tycker att den var bra, lite konstig bara. men de hade gjort den gryym med alla skådespelare som var samma person det var det som gjorde filmen typ.

2010-06-05 • 15:41:57

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0