Sommaren.

2010-05-30 • 13:53:06
På ett sätt kan jag verkligen älska den svenska sommaren. Jag älskar doften av nyklippt gräs som man känner när man går till mamma från tunnelbanestationen. Jag älskar de faktum att ett par i min ålder ligger ute på en gräsmatta i bara underkläder på en filt och solar. Jag älskar hur värmen och glädjen finns i luften. Folk är vänliga mot varann. Folk är harmoniska och glada. Solen, sommaren och värmen ger så mycket positiv energi till folk.

Jag är både glad och stolt över att jag tog intiativet att åka hem dessa två veckor. Det känns verkligen rätt mot både mig själv och min familj. Men två veckor känns verkligen lagom. Varken mer eller mindre hade känts aktuellt. Nu åker jag tillbaka på Lördag och OM jag längtar. Helt sjukt. För på Lördag börjar säsongen på allvar. Artisterna börjar spela. Beachpartys ska börja äga rum. Allt börjar liksom på riktigt! Och i samma veva som jag kommer ner kommer massvis med andra sköningar ner också. Robin, Dennis, Matt, Chris mfl...

Ladies and gentlemen, let the summer begin!

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0