Riktiga män minsann!

2010-05-02 • 12:50:14


Är det bara jag eller är inte årets Ladies Night-affish jävligt stilren? Det slog mig idag när jag gick på stan och såg den. Jag tycker den är jävligt fet alltså. Särskilt Möller och Brolle. Johnson och Stenmarck ser ju mest ut som dom brukar göra... Men Möller och Brolle ser jävligt coola ut faktiskt. Haha. Jag gillade den iaf! :) Sen om ni tycker den är ful som stryk, ja, det får stå för er :)

A Part of your mind
Postat av: Valentin

Kan du inte se humorn i att de var tvungna att slänga på Måns ett par gigantiska svarta glajjor? Undra hur tänket gick på den trendiga pr-byrån som skulle göra en sexig affisch.

"Vad ska vi ta oss till med den där småfeta, bleka killen till vänster" Ähh släng på ett par feta brillor på honom så ordnar det sig =)



Lixom det är så tydligt; brolle, andreas eller martin skulle aldrig ha brillor på sig "bara sådär", kul



-Åsikt stulen

2010-05-02 • 16:42:09
Postat av: Angelica

Stenmarck och Brolle är ju så jävla snygga.

2010-05-02 • 22:54:22
URL: http://anchis.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0