It´s all about you.

2010-05-17 • 20:43:13
Jag har tidigare tänkt på dig som en fantasi. Som en dröm. Jag har tänkt på dig som från en annan värld. Som en vision. Jag har tänkt på dig som på låtsas. Ingenting har tidigare varit seriöst när det gäller dig egentligen. Allt har varit mest på driv och som en fling som man egentligen inte brytt sig så mkt om. Jag har helt enkelt vägrat förstå...

Jag har liksom aldrig vågat inse. Jag har snarare istället insett att du är.. Ja, vad säger man. Out of my league? När folk har frågat om dig så har jag mest suckat. Jag har skrattat bort allt och liksom... ja, det är svårt att förklara faktiskt.

Jag pratar alltid om hur makalöst vacker du är. Med i princip alla mina vänner. Det vet du. Det vet alla. Hur dina mörka ögon förtrollar mig. Hur din makalösa utstrålning fångar mig fullständigt. Hur ditt toksexiga leende alltid får mig galet knäsvag. Hur dina mjuka kyssar jämnt och ständigt trollbinder mig totalt. Hur du är just du. Och hur just det äter upp mig helt och hållet.

Nu händer något. Nu skriver du till mig. Du skriver om mig. Du messar mig. Du mailar mig. Du är helt plötsligt på riktigt. Allt det andra är inte längre aktuellt. Ingenting av det förflutna är längre relevant. Drömmen är på väg att bli verklighet och här sitter jag som ett fån med världhistoriens största beslutsångest. Jag lever i en dröm här nere trots att min riktiga dröm är hemma i Sverige. Men är du verkligen på riktigt? Är vi på riktigt? Jag vet inte. Vet du? Går det ens att svara på?




Har vi kanske nu fått pespektiv?
Har vi kanske nu börjat inse och förstå?
Kanske är/var denna resa nyttig för oss och våran relation?

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Men för fan, åk bara inte tillbaka till Sverige för att träffa henne, hon kommer vara kvar...

2010-05-17 • 22:02:00
Postat av: Valentin

Han kommer att göra en "nemo" i år igen, vänta å se bara =)

2010-05-17 • 22:36:34
Postat av: Anonym

Eller så skriver du om nått du gör där nere :P ? Finns gott om hoes i sunny

2010-05-17 • 22:40:50
Postat av: Robin

Gör du en "Nemo" i år igen blir jag fruktansvärt arg på dig! :)

2010-05-18 • 03:19:22
Postat av: a.

Hjärtat! Jag saknar dig, det vet du. Kom hem på en "rehabresa" en vecka och åk tillbaka som du själv föreslog, jag finns här.



Du har ju velat åka tillbaka Sunny länge! Gör det, var där, lev livet. Självklart vill jag ju att du ska vara här hemma med mig, men jag vill också att du ska göra det du vill, det du tycker känns bäst. <3

2010-05-18 • 09:25:39
Postat av: Anonym

men ska du ha ett till förhållande på riktigt? det har ju inte gått så bra på senaste, och du har ju själv sagt att du ska hitta dig själv först osv? ...?

2010-05-18 • 15:20:01
Postat av: Klara

Att "hitta sig själv" är ju oftast bara en bortförklaring till att ett förhållande egentligen är ganska dåligt, och jag tror inte att du, Nemo, behöver hitta dig själv .. Känns det rätt så gör det ju det, sen får man väl ta den risken att det kanske inte är det efter ett tag ändå.



Stanna där, vill hon ha dig sen, då väntar hon. :)

2010-05-18 • 18:53:56
Postat av: Patrik

Vette fan hur sugen jag hade varit på att "vänta" på en tjej som varit i Sunny Beach ett par månader dock...

Är ju inte tiden som är det jobbiga. Jag menar, det är ju inte direkt en volontärresa till Gambia för att vaccinera barn, om man säger så...



Klart som fan det är jobbigt så inihelvete om man nu gått och blivit kär veckorna innan Sunny Beach men inte så jävla mycket att göra åt saken.

2010-05-18 • 20:49:04
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

Jag vet absolut ingenting om charterresor, sunny beach eller liknande men jag vet en sak - det finns gott om sol, värme och alkohol i Stockholm och dessutom har du en tjej här som verkar sakna dig jävligt mycket. Så för att få tyst på er båda nu: Åk hem och träffa Amanda nu.

2010-05-18 • 20:57:39
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com
Postat av: jc

...och störst av allt är kärleken.

Vad annat är viktigt i livet...egentligen?

2010-05-18 • 21:27:45

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0