Is this it?

2010-05-31 • 21:22:02
Jag har aldrig någonsin tidigare i hela mitt liv varit såhär skärrad, rädd, nervös och nojjig. Och då har jag ändå gått igenom det mesta i mitt liv. Jag har fan gått igenom eld och vatten. Alkoholism, droger, olyckor och dödsfall. Det vet ni som känner mig och ni som har följt denna blogg under en längre tid. Jag önskar verkligen att jag kunde skriva om det här i bloggen.. Så jag kunde få dela det med er. Mina älskade läsare. Så ni kunde få komma med stöd, tankar och kommentarer. Men det är dessvärre en omöjlighet. Vad jag dock kan säga är att jag sitter rejält jävla långt ner i skiten nu och ja... Håll era tummar bara. Det är egentligen det enda ni kan göra. Och ja, det skulle betyda mycket.

Fred & Kärlek mina vänner <3

A Part of your mind
Postat av: Anonym

är det sjukdom? könssjukdom? bör andra oroa sig?

2010-05-31 • 21:28:01
Postat av: Nemo

Nej. Inge sånt. Ingen annan behöver oroa sig. Bara jag.

2010-05-31 • 21:44:17
URL: http://nemo.blogg.se/
Postat av: Natan

Klart andra än du måste oroa sig.. Jag oroar mig!

2010-05-31 • 23:42:02
Postat av: Valentin

Vi är nog många som känner med nemo i detta. Men detta är inget som drabbar oss andra annat än genom nemos olycka...

2010-06-01 • 01:18:40
Postat av: Sara

jah hoppas pa det basta, och jag tror det kommer att losas sig. det maste losa sig. <3

2010-06-01 • 09:48:04
URL: http://apieceofsara.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0