Hjääääääääälp!

2010-05-06 • 17:01:56
Om man har iPhone. Ligger kontakterna då på SIM-kortet eller på själva iPhonen? Och om dom nu ligger på iPhonen och man vill föra över dom till SIM-kortet (för att man ska byta telefon ett tag.. Som i mitt fall då över sommaren).. Hur gör man då?

Jag har hört att det inte är möjligt. Att kontakterna ligger på iPhonen och att man inte kan föra över dom till SIM-kortet men de verkar ju helt sjukt. Nån lösning måste de väl finnas? Vill ju fan inte bli av med alla mindra hundratals kontakter bara för att jag ska byta lur ett tag.. Då tar jag fan nästan hellre med mig iPhonen till Sunny.. Hur riskabelt det än nu må vara...

Någon som vet nån lösning?

A Part of your mind
Postat av: Din certifierade återförsäljare

Ska ju gå att koppla telefonen till din dator och synka in alla kontakter på burken. För att sedan ta tillbaka dem när du kommer hem.



Annars så finns det företag som jobbar med molntjänster som löser ditt problem. Men det kostar minst en hundring.

2010-05-06 • 17:05:35
Postat av: Anonym

Kolla appstore for gods sake!

2010-05-06 • 17:06:09
Postat av: Leo

För såna här frågor är det ju mig du ska vända dig till mongo. Hur som så är det enda jag vet du kan göra är att synka iphonen med outlook. Sedan via outlook föra över kontakterna till din andra lur med ett synkprogram (beror på tillverkaren på den "nya" luren).

2010-05-06 • 18:53:58
URL: http://leo.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite sent kanske...

zyb.com

2010-05-08 • 09:59:28

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0