Work work!

2010-03-15 • 21:32:13
Wuhu! Fick ett härligt samtal tidigare idag. Jobb HELA nästa vecka på en förskola här i hoodsen. Kul! Detta var en glad nyhet! Hoppas hoppas hoppas det är en lika härlig förskola som den jag var på förra veckan! Det hade ju verkligen varit hur jävla nice som helst :) Men det spelar egentligen mindre roll.. Är bara glad att jag fått lite jobb framöver! Jävligt välbehövligt med lite caaaaash!

Då kanske möjligheten att förverkliga vår Västkust-Roadtrip innan Sunny Beach faktiskt finns! Jag och mina resepolare har ju nämligen en vision om att göra Västkusten där i början av Maj innan vi åker till Oslo Flygplats den 8:e Maj... Vore ju faktiskt fett skoj att träffa alla vänner på den lite sämre sidan av Sverige. Finns ju faktiskt (tro de eller ej) trevliga människor på Västra sidan av Sverige! Så som i Helsingborg, Halmstad, Laholm, K-stad, Stenungssund, Göteborg etc etc etc...

Planering planering!

A Part of your mind
Postat av: Janna

Honey , du glömde skärhamn ! Jag ser fram imot eran västkustresa och snart blir de sthlm för mig :) !

2010-03-16 • 00:34:28

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0