Veckans läsare!

2010-03-05 • 14:13:05
"Doktorn"

För denna individs många fina tips och förslag om arbeten på senaste tiden. Detta tyder på ett stort engagemang och ett gott hjärta och det värderar vi högt här i Nemos blogg. Doktorn har kommenterat min blogg under en ganska lång tid nu och alltid gått under samma namn vilket höjer mystiken och spänningen kring denna individ. Vem är denna figur? Ja, my friends. Det får vi kanske aldrig veta. En skön prick iaf helt enkelt! Kommer ofta med konstruktiv kritik också vilket självklart uppskattas väldigt mkt!

Patrik

Alltid när jag har någon seriös fråga här i bloggen så är Patrik en av dom få som faktiskt kommentarer och har något vettigt att säga. Med sitt riktiga namn också. Och det är fan häftigt. När en människa man aldrig har träffat faktiskt sätter sig in i ens sits och liv och försöker hjälpa. Jag värderar Patriks ord precis lika högt som om en av mina nära vänner skulle säga dom då han verkar vara en väldigt klok och påläst kille. Även han har ofta konstruktiva saker att påpeka titt som tätt vilket gör honom till en ännu mer uppskattad äsare.


Grattis till veckans läsare!


A Part of your mind
Postat av: Anonym

Patrik kanske får till det med dig på en sån där öldejt som han föreslog då

2010-03-06 • 14:03:28
Postat av: Patrik

Jag tackar och bockar :) känner igen mig i mycket av det som händer i ditt liv. Det är grymt intressant att läsa om, du skriver också målande och underhållande!

2010-03-07 • 19:16:34

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0