Äntligen lite jobb! :)

2010-03-11 • 16:54:48
Dom ringde i morse från en förskola här i mina hoods... Dom hade många sjuka och behövde hjälp. Så jag drog dit. Tim-vikarie-anställd som jag är. Det var fan en härlig förskola! Allt var nytt, modernt och fräsh. Mina kollegor var sympatiska, varma och väldigt välkomnande. Jag gillade det skarpt.. Och dom verkade verkligen gilla mig. Både barnen och de vuxna. Iaf tillräckligt för att dom skulle be mig komma tillbaka i morgon igen :) Så jag kör där i morgon med. Där skulle jag lätt kunna tänka mig att knega en del fram till Sunny Beach.. Hoppas dom har många sjuka i personalen framöver också ;-) Sjukt skönt i vilket fall att finally jobba lite!

Nu? Gröt & sen möta upp Gayen på Gymmet.
Ikväll? No idea :)

A Part of your mind
Postat av: Patrik

Du ser vad lite jobb och en inbokad sommar gör på humöret. Tycker det är lustigt att folk har några åsikter om att säsonga i Sunny Beach, jag menar du är ju bara 22, passa på nu medan man kan.

2010-03-11 • 20:39:59
Postat av: Anonym

Antar att du inte vill, men du skulle inte vilja säga vart man kan anmäla sig till sånt där på vikariepoolen?



Vore hur snällt som helst!!

2010-03-11 • 21:03:48
Postat av: ANNNAAAH ♥

va kul!

2010-03-11 • 21:41:43
URL: http://annnaaah.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0