Tack?

2010-03-31 • 18:49:19
Taaaack älskare läsare. 56 kommentarer och hur många klokare blev jag efter jag läst igenom alla? Inte jättemkt va? Snarare bara ÄNNU mer beslutsångest än innan. Hmm.. Nåväl. Något jag kanske borde räknat med också å andra sidan. Känns som jag avvaktar med att ta ett beslut.. Åtminstone några dagar/veckor...

Känns som om allt verkligen beror på jobbet dock. Pratade lite mer med lillchefen idag och vi hade en fortsatt trevlig och bra dialog. Vi skulle prata vidare efter Påsk och det lät som att en del skulle bestämmas då angående hela personalen, mig själv och egentligen hela förskolan. Spännande. Jag håller er självklart uppdaterade.

A Part of your mind
Postat av: Jess

dax att inta Helsingborg på lördag :)

2010-03-31 • 20:21:19

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0