Svar på tal - Enjoy!

2010-03-16 • 21:34:41
Fråga: Trivs du med de rykte du har, som du rätt duktigt själv skapat? Har du aldrig funderingar på att faktiskt skippa ditt enormt omogna beteende och för en gång skull bete dig som 22-23?

Svar: Jo, självklart har jag funderat på det och jag funderar fortfarande på det dagligen. Sedan så inser jag att jag gör precis det jag tycker är roligast. Jag kanske inte är världens mest lyckade människa eller mogen och så... Men jag har roligt i mitt liv och det tycker jag är viktigast. Jag lever för dagen och har inte bråttom att växa upp. Vem är det som bestämt att man måste vara på ett sätt? Jag är 22 år och i mina öron är det fortfarande de åren som man ska ha som roligast. Om det gör mig till en omogen pinsamt fjant... Så fine! Mitt rykte har jag lärt mig att leva med så det är inget som stör mig längre.. Det störde mig grymt mycket i mina yngre år men nu när jag aldrig är på Värmdö längre (där det är som värst) så stör det mig inte alls längre. De människor som jag tycker om och de människor som jag BRYR mig om vad de tycker om mig - Deras åsikt bryr jag mig om! Och det räcker för mig :)


Fråga: Tror du att du kommer hitta DEN kvinnan, som du vill ha för resten av ditt liv? Och när du väl gör de, tror du att hon kommer acceptera att du knullat över 100 brudar innan henne? Finns det tjejer som är bekväma me sånt tror du?

Svar: Ja, jag tror att jag kommer hitta the one. Och när jag gör det så tror jag inte hon kommer bry sig om att jag legat med över 100 stycken. Mina tidigare flickvänner har inte brytt sig om mitt magic number. Varför? För att dom varit förälskade i mig och då tänker man inte på sånt. Kärleken är blind! Och om jag nu inte hittar min the one så kommer jag ändå vilja gifta mig och ha många barn. Det är en stor dröm för mig. Jag har alltid velat ha många barn relativt ung... Så om jag inte hittar min livs kärlek så tänker jag skaffa många barn med någon god vän/ett gammalt ragg som letar samma lösning som jag. Ja, tro mig.. Såna tjejer finns faktiskt.


Fråga: Vilka bloggar följer du? Vad är du minst respektive mest nöjd med med din personlighet och ditt utseende?

Svar: Hmm... Ska jag vara helt ärligt så kan jag inte säga att jag följer någon sådär hängivet. Fast dom jag kollar åtminstone dagligen är nog Alex Schulmans, Emils, Haakes, Leos och Amandas. Av olika skäl skulle man nog kunna säga. Fast ingen av dom intresserar mig sådär jättemkt faktiskt.. Så om någon sa åt mig att sluta följa dom så skulle de inte precis vara något problem för mig. Det är brist på bra bloggar i Sverige just nu skulle jag säga!

Mitt utseende.. Jag gillar att jag är lång. Jag gillar mina ögon lite grann. Ja, det är väl det. Jag gillar inte min hållning. Jag gillar inte min hy. Jag avskyr mitt stora huvud. Jag gillar inte min kropp i sig. Den är osnygg och jag känner mig allt som oftast rätt degig. Därför jag tränar frenetiskt för att rätta till det till sommaren.

Min personlighet.. Jag gillar hur jag får folk att skratta. Jag är en väldigt glad, egen, oblyg, galen och spontan person vilket folk uppskattar. Jag berör ofta människor, på gott och ont. Jag har bra kontakt med mina känslor och är inte rädd för att visa det. En annan god egenskap som jag besitter, som jag ofta fått höra, är att jag får tjejer att känna sig speciella. Det får jag nästan alltid höra när folk förklarar varför dom faller för mig... Min charm, sociala kompetens och att jag får dom att känna sig speciella.

Vad jag dock är mindre nöjd med är att jag har grymt svårt att förlora. Jag har svårt att acceptera när jag har fel. Jag har också väldigt sviktande självförtroende/självkänsla vilket gör att jag ofta är väääldigt osäker på mig själv. Jag kan även ofta ta till små vita lögner för att smita undan från saker. Jag kan nog också snacka en hel del skit. Jag är ganska lättretad och tar åt mig väldigt lätt av kritik.. Till och med när det inte är kritik riktat åt mig så tar jag åt mig. Det är ganska extremt faktiskt. Det har nog att göra med min bristande självkänsla... Som jag för den delen också måste jobba på :) Sen är jag ju sjukt omogen och så också.. Men det visste ni ju redan :)


Fråga:
Vem är det bästa ligget du någonsin haft?
Saknar du någon gång att "stadga" dig ordentligt, med jobb, flickvän, lägenhet och allt vad det innebär...?
Hur charmar man dig på krogen?


Svar: Bästa ligget? Det är jävligt svårt att säga faktiskt. Just beroende på att jag vet inte om du menar "bästa sexlivet jag haft med en tjej" eller bästa one night stand? Men ja du... Vi gör det enkelt för oss. Vem har jag bäst sex med? Jag skulle säga Izza.

Jag kan sakna det ibland. Självklart. Men jag tänker att det finns en tid för det med. Jag vill ha allt det där, absolut.. Men inte nu.

Haha. Oj. Alltså... Det är nog inte så svårt. Men jag är inte precis en sån som du kan prata omkull. Jag måste vara attraherad av dig... Det spelar ingen roll om du är rolig, smart eller så... Har du inte looksen så är det fan nästintill kört alltså. Ja, kalla mig ytlig men så är fallet. Men om du ska försöka? Tjaaa... Ge mig en jävligt vass komplimang. Det brukar räcka jääävligt långt :)


Fråga: Hur många har du exakt haft sex med? Och vilka är dina vanligaste raggningsrepliker? Har du några?

Vad skulle du nöja dig med för jobb att jobba heltid med dem närmaste 5 åren, vart går gränsen?


Svar: Jag har legat med 102 stycken tror jag. Inte riktigt säker men jag tror det. Min repliker? Alltså, jag har inga såna. Jag tror inte på sånt. Grejen är att när jag dricker så brukar jag gå från noll självförtroende till SKITMKT självförtroende på en sekund. Det är nog en av anledningarna till varför jag dricker så mkt också.. Den där sköna självförtroendeboozten man får av det. Så när jag är ute brukar jag bara gå fram till tjejer och börja casual-surra lite.. Och om sanningen ska fram så brukar det funka rätt bra :) Jag är ganska socialt begåvad så prata har jag inte så svårt för.

Jobb? Allt utom snabbmatskedjor typ...


Fråga: vilka/hur många hade du sex med när du gick på universitetet? lärare tror jag du gick.. Alltså i klassen eller kanske i skolan med någon

Svar: Jag hade sex med två tjejer i min klass då. Sara och Klara.


Fråga: Vad betyder namn såsom Sixten, Sture, Sune, Tord och Sverker för dig?

Har du någon gång fantiserat om att bli sexuellt tillfredställd av en man?


Svar: Betyder? Inte mkt. Men jag tänker direkt på Oliver när jag hör dom :) Fråga mig inte varför.

Fantiserat? Ja. Det tror jag alla killar har. Men det är en jävla skillnad mellan thinking and doing.


Fråga: Om jag förstått saken rätt fick Leo de jobb du sökte i en butik? Sen dess har man inte sätt hans namn här i bloggen så mkt, har detta påverkat eran vänskap på något sätt?
Hoppas du inte tar illa upp men när jag läste de funderade jag lite, å jag själv hade nog blivit minst sagt galet bitter! tack för en super blogg!


Svar: Tusen tack för de varma orden! Ja, Leo och jag sökte samma jobb och han fick det. Detta skrev jag också om i bloggen. Vi hade en svacka efter det.. Där vi inte umgicks eller hördes på nästan en månad. Det stämmer. Mest eftersom jag är barnslig och inte klarade av det bara. Vi är nu vänner igen och jag skulle säga att allt är som vanligt mellan oss nu igen :) Det är också JÄVLIGT skönt bör även tilläggas!


Fråga: Hej Nemo
Vad vill du bli när du blir "stor"?
Hur ser din karriärplanering ut för att nå målet?


Svar: Min stora yrkesdröm är att bli radiopratare. Tänk att få ha sin egen radioshow! Wow! Dock tror jag att jag pratar alldeles för snabbt och otydligt för att bli det...Tyvärr. Förutom det så har jag egentligen inga drömmar och visioner för tillfället. Tråkigt men sant.


Fråga: Om du fick välja på att jobba som promoter i sunny hela ditt liv, eller aldrig mer åka dit eller till något annat ställe och jobba, vad hade du valt?
hur ser din drömkvinna ut?
vad är det absolut mest avtändande en tjej kan göra?


Svar: Haha, fan vilken konstig fråga. Min plan är inte att åka dit i många år till.. Egentligen tänkte jag inte åka dit i år ens. Som jag också sagt så hade jag aldrig åkt dit om jag hade tex jobb, lägenhet och tjej här hemma. Nu åker jag mest dit eftersom jag har exakt INGENTING att stanna hemma för.. Förhoppningsvis är situationen annorlunda nästa år.. Då har jag förhoppningsvis saker att stanna hemma för :)

Min drömkvinna? Hon ska vara modig, glad, ärlig, rolig, smart och fantastiskt vacker! Jag vet... Aim for the stars. Haha :)

Oj, det finns mkt. Tjejer som är tråkiga. Tjejer som tar noll initiativ. Tjejer som luktar illa. Tjejer som inte rakat sig på länge. Tjejer med för bra självförtroende. Tjejer som är dryga. Tjejer som är för på. Tjejer som är pantade. Mkt kan tända av mig...Tro mig!


Fråga: om du var tvungen att välja mellan att suga av Leo eller bli påsatt av Alex, vad hade du valt?

Svar: Jag skulle aldrig få in Leos kuk i munnen (TROTS min stora mun, ja, då fattar ni hur stor balle han har) så jag måste nog välja alternativ 2 då dessvärre...Haha :) Stackars Alex som har bögfobi också! Haha :)


Fråga: har du haft sex med en tjej som är riktigt slapp? alltså att du nästan inte kännde något alls? Och har du varit med någon tjej som är riktigt tajt, så att det nästan inte gick ha sex :)?

Svar: Ja, det har hänt. Men grejen är att om tjejen är slapp.. Så är det oftast pga att hon är sjukt våt.. Vilket bara betyder att hon är sjukt kåt. Så det där med att det finns tajtare och slappare tjejer.. Det är mest en myt. Eller självklart stämmer det liiite men inte alls i samma mån som killar vill få det att låta som. Det är inte så kul att knulla med fööör våta/slappa tjejer för då känns det ju knappt. Då känns det typ som att svinga en gurka i globen.. Ja, ni förstår.. inte så soft med andra ord :) Då föredrar man ju hellre någon svintajt såklart.. Då man får kriga lite för att få in den. Det låter hemskt och brutalt kanske.. Men det stämmer ju så :)

Fråga: - Vart gick du gymnasiet? Vad är ditt bästa tips till en som går gymnasiet nu, inom studier mm?

- Du har inte funderat på att bli skribent/journalist? Du skriver så bra.

- Hur många år yngre är den yngsta du har haft sex med/hur många år äldre är den äldsta?


Svar: Jag gick VTG Media Text på Värmdö. Skitkass skola men ganska kul linje. Pluggade typ ingenting under hela gymnasietiden men fick ändå inte underkänt i något ämne! Score! Tips? Nej, men sry, då frågar du fel människa.

Jo, jag har funderat på det många gånger. Men jag tror jag stavar fel för mkt för det. Jag har en ganska speciell slarvig svenska som inte skulle hålla för sånt dessvärre... Min svenska är säkert skön och lätt att läsa.. Men skulle aldrig hålla på "högre" nivå.. Även om det låter sjukt kul!

Jag har haft sex med en tjej född 1993 och två tjejer födda 1980.


Fråga: Är det sant att "Gayen" är Djurgårdare? spyr

Svar: Ja, tyvärr.. Och ja, jag spyr också på det. Han får fan kamma sig!


Fråga: Är du inte rädd för att få sparken igen pga din blogg nu när det äntligen verkat ha lösa sig med arbete för din del igen?

Svar: Sparken från?


Fråga: På en skala 1-10, hur trött blir du på alla idiotfrågor dom ställs?`

Svar: 10.. Ännu mer trött på att alla frågor handlar om sex. Skulle gärna svara på annat också :)


Fråga: Jag är lite inne på samma sak som någon annan där uppe. Hur ser riktlinjerna för bloggen ut nu? Har dem ändrats något sedan tomultet efter dalstugan? Det är ju fortfarande mycket sex och fylla på bloggen menar jag =)

Svar: Det stämmer bra och du har en poäng. Men just nu är jag "arbetslös" så då behöver jag inte tänka mig för så mkt.. Plus att jag gjort så att bloggen inte går att hitta på google och sånt längre så det är nog lugnare nu. Men om jag skaffar mig ett riktigt jobb framöver så ska jag nog skärpa mig lite.. Alternativt lösenordsskydda bloggen också :)


Fråga: Hur mycket bänkar du?

Du får ju jävligt mycket credd för att du skriver bra. Hur går tankarna kring att vidareutveckla ditt skrivande? Finns dom öht?


Svar: Jag har aldrig bänkat! Men jag lovar att göra det precis innan jag drar till Sunny... Och då ska jag ge dig ett svar ;-)

Jag skulle vilja skriva på en proffsigare nivå liksom.. Men vet inte riktigt vilken sorts nivå. Vad jag vill göra med mitt skrivande.. Det är svårt. Kanske får räcka med memoarer när jag ligger på dödsbädden :)


Fråga: Känner du att du måste överkompensera något med att ligga med så många tjejer?

Hur tror du det kommer gå om 10 år om du hittar en kvinna som du verkligen gillar och så får hon reda på att du har legat med över 200~ tjejer?


Svar: Det var ett jävla tjat om hur många jag har legat med! Haha.. faktum är att jag har många vänner som legat med fler än mig. Jag tycker inte ens det är särskilt många liksom! Visst... Ni kanske finner det är äckligt och slampigt. Fine. Men jag kan inte roför att jag tycker det är kul. Jag festar mycket (eller jag har festat mycket) och fest leder ofta till sex... Iaf för min del. Så är det bara. Och jag tror verkligen inte det kommer skapa några problem för mig i framtida relationer.


Fråga: Har du några riktiga vänner? Nu menar jag inte folk du säsongade med i sunny och gillar att festa med utan folk du verkligen kan lita på att komma till dig när du som mest behöver det? De som verkar vara dina närmsta vänner har jag hört tala illa om dig ett flertal gånger.

Svar: Oj, den där frågan var faktiskt riktigt elak. När jag först läste den så blev jag ganska ledsen.. Så om det var ditt mål med frågan så lyckades du. Men jag ska ge dig ett svar. Jag förstår vad du menar. Jag har nog många "fejkvänner". Men jag har också några äkta vänner.. Två bra exempel på det är Gayen och Leo. Dessa två har jag känt i 15 år. Vi har haft svackor, bråk och sånt.. Men vi har alltid hittat tillbaka till varann. Dessa två har jag mer eller mindre alltid stått sjukt nära och jag är säker på att jag kommer göra det livet ut också. Jag tvivlar inte en sekund på att dom pratat mkt skit om mig.. Då jag också pratar skit om dom ibland. Det är så med relationer.. Det går upp och ner. Alla människor har bra och dåliga sidor.. Och jag är säkert en sjukt krävande människa att vara polare med. Så jag klandrar dom verkligen inte om dom pratat skit om mig :)


Fråga: Skulle du kunna dejta/vara tillsammans med en tjej som var tjock? Gärna motivering till svaret

Svar: Nej. Motvering: Hon är tjock.


Fråga: Hur många Vodka, Sprite, Sweet&Sour ska du dricka i sommar?

Svar: 10.000 stycken :)


Fråga:
kommenterar du din egen blogg ibland fast med ett annat namn än nemo? fråga mig inte varför, men ibland har jag fått den känslan när jag läst vissa kommentarer..typ nån tjej som skrivit nånting så har jag tänkt hmmmmmzz det där är bergis nemo som leker poppis i sin egen blogg, men jag e säkert ute o cyklar??

Svar: Haha! Bra och rolig fråga! Ja, det har hänt att jag kommenterat min egen blogg utan att signera med mitt eget namn. Dock har jag aldrig kommenterat med någon annans namn. När jag gjort detta så har jag gjort det anonymt.. Och det bör tilläggas att det bara hänt typ 5 ggr på 5 år :)


Fråga: Jag som vaknade upp med en sjuk Sunny-feeling i morse undrar sjääälvklart hur en perfekt dag i Sunny ut för dig. Morgon till morgon. Vem hänger du med, vad gör du?

Svar: Haha! Robin-gubben! En perfekt dag? Jag ska berätta om en perfekt dag för dig. En perfekt dag som faktiskt redan har hänt oss! För denna dag ägde nämligen rum tillsammans med dig sommaren 2009. Först smäller vi ett fett säsongsrekord på cross. Vi dunkar ut 250 biljetter till Basshunter och cheferna dregglar över oss av nöjdhet.. Efter det drar vi hem och fixar oss. Sen drar vi till klubben och blir svinpackade. Där hookar vi först två brudar som vi drar hem med och har 4kant med... Sen efter det drar vi tillbaka till klubben nöjda och belåtna! Men inte nog med det! För väl på klubben igen så hittar vi sen en till babe som gillar vad hon ser... Så henne drar vi OCKSÅ hem och har trekant med! Sen när vi är klara med det så avrundar vi denna fantastiska kväll med att bevittna Basshunter-konserten live på Den Glade Viking :) Inte en jättejobbig kväll med andra ord va? :)


Fråga:
Du har ju krossat en del hjärtan skulle jag gissa...
Men vem krossade DITT hjärta? Berätta lite om de


Svar: Emelie krossade mitt hjärta. Nu talar jag inte om Emelie som jag gjorde slut med här om veckan utan Emelie som var turist i Sunny Beach förra sommaren. Emelie som jag lämnade Sunny Beach för då. Emelie som jag flög till Göteborg för. Emelie som dissade mig när jag väl flygit till Göteborg... Om någon människa krossat mitt hjärta någon gång så skulle jag nog säga att det var hon. Det är inte vanligt att folk gör det men ack så nyttigt skulle jag nog tro. Då fick jag känna lite på min egen medicin som min mor så vackert uttrycke sig... Tack Mamma :)


Fråga: Vem är den snyggaste tjejen du känner? Vem är den snyggaste tjejen du varit med?

Svar: Amanda Garshasebi på båda frågorna.


Fråga:
Hur ser du på dödsstraff? Är du drogliberal?

Efter att ha läst din blogg något år har jag fått uppfattningen om att din pappa är nykter missbrukare, har det aldrig slagit dig att du kanske är på väg åt samma håll?

Hur mycket dricker du en vanlig utekväll? Cirka i cl sprit.


Svar: Dödsstraff? Jag är kluven alltså.. Jag kan fan inte svara på den frågan. Jag tror jag är emot dödsstraff men är inte säker. Svår fråga. Droger? Jag har provat vissa saker men nej, det är inget jag sysslar med. Varför förstöra kroppen mer än nödvändligt liksom? Alkohol räcker bra.

Ja, min pappa är nykter alkoholistnarkoman. Jo, självklart har det slagit mig. Jag är livrädd för det.. Vad mer finns det att säga om det?

Det är omöjligt att svara på i cl.. Men det är definitivt mer än du eller någon av dina vänner klarar av...






A Part of your mind
Postat av: ida

hur kul hade det inte varit om du och robin haft en egen radioshow, fy fan va spårat :D :D den hade nog förgyllt min dag varenda dag :)

2010-03-16 • 22:47:56
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/
Postat av: en tjej

Du gillar ju musik och såå....

http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4



sista 1,5 minutrarna är heeeelt fantastiska...så jävla begåvad.

2010-03-17 • 03:45:52
Postat av: sofia

Hur gick det med din norska kompisa du träffa i sunny beach som råka ut för en bilolycka?



Hon var så söt.



Har hon blogg?

2010-03-17 • 09:37:39
Postat av: Sara

Fan vad jag älskar detta:



Fråga: Skulle du kunna dejta/vara tillsammans med en tjej som var tjock? Gärna motivering till svaret



Svar: Nej. Motvering: Hon är tjock.

2010-03-17 • 11:31:36
URL: http://apieceofsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klockrena svar :)

2010-03-17 • 13:54:12
Postat av: Anonym

Amanda är ju inte alls snygg! Isabel är ju helt klart den snyggaste du varit med!

2010-03-17 • 14:23:43
Postat av: Oliver

Amanda är jam.

2010-03-17 • 16:19:14
Postat av: Anonym

Visa en bild på både Amanda och Isabel så får alla 200+ rösta så får vi se vem som verkligen är jam.

2010-03-17 • 19:02:07
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

Amanda är sjukt snygg. Den som säger något annat har från och med nu en förbannelse över sig.

2010-03-18 • 19:58:12
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com
Postat av: Soffis

Har läst din blogg ett bra tag nu och du är riktigt jävla bra! tror du skulle passa asbra som radiopratare så satsa på det! Jag har en fråga: På dig verkar det som att åldern spelar stor roll i ett förhållande eller vilka man hänger med. Vad är det som stör dig? Om tjejen är skitskön, snygg och mogen men råkar vara 17 - 18 bast.. är det fortfarande ett problem då?



keep up the good work!

2010-03-21 • 12:58:02

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0