Perspektiv på Mariatorget.

2010-03-04 • 13:10:20
On my way to the gym precis så mötte jag en uteliggare. Han var en väldigt trasig, sargad och nedgången individ. Han bad mig artigt med raspig hes stämma om några kronor till mat. Eftersom jag inte äger några kronor så valde jag istället att ge mannen en banan. En oöppnad fräsh banan. Mannen fnyste, sa irriterad "Hade du inget bättre att komma med?" och vände sedan på klacken och gick raskt iväg.. Jag blev fan chockad. Alltså, vad fan hände egentligen?

Kan någon förklara detta för mig?

A Part of your mind
Postat av: Valentin

Det hemska är ju att om någon i sverige tigger matpengar så är det inte mat som dem vill ha. Vi har sociala nätverk i det här landet som kan hjälpa till med mat! Ingen behöver svälta i sverige. När folk tigger så är det sprit eller knark som gäller. Vilket oxå är jävligt softa saker att sätta i sig!

2010-03-04 • 14:15:41
Postat av: ida

haha skön uteliggare :) lite fin i kanten :)

2010-03-04 • 17:33:25
URL: http://vilkenbrud.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0