HELG NU IGEN?!

2010-03-19 • 18:46:49
Jag har exakt inga noll zero nada planer för denna helg. Först tänkte jag börja med radioprogrammet denna helg men Alex kunde inte så vi har skjutit fram det till nästa helg. Fast nu är det dock också spikat. Nästa helg på Fredagen och Lördagen ska vi börja producera på allvar! Så det är ju skönt att vi har bestämt det nu :)

Men denna helg då? Ja, precis. Ingenting finns ju att göra. Helgen innan löning.. Alla är panka, tråkiga, otaggade och lama. Det är grått ute. Inte ens solen har förmått sig att skina idag. Vad ska man göra? HALLÅ!? Vad fan ska man göra denna jäval helg? Ge mig en plan god dammit! Jag blir så extremt smärtfullt jävla kuk-rastlös när jag bara sitter och inte gör nånting på helg. Det är precis sånt här jag inte klarar av!

Plus att jag känner mig typ lite sjuk. Har gjort det hela veckan. Känner mig typ lite svag, hängig och lite småsjuk... Så jag borde verkligen verkligen VERKLIGEN bara stanna hemma och göra exakt ingenting. Precis det jag är så jääävla bra på... Not :)

Well well, time will tell...

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0