En ny tid.

2010-03-15 • 21:27:00
Jag har börjat kolla på TV ganska mkt på senare tid. Jag har aldrig varit en TV-kille egentligen men på senare tid har det bara blivit så. Det har nog dels att göra med all min tid med E. Tjejer kollar på TV och hon tvingade med mig en hel del på de... Men det har säkert också att göra med att jag inte har så mkt annat att göra i livet just nu... Bortsett från mina strö-jobbdagar och mitt gymmande.. Så då blir det automatiskt en hel del TV. Mina favoriter just nu är Svenska Hollywoodfruar, Boston Tea Party och Dating in the dark... Och två av dessa program går ikväll så man kan lugnt säga att det är en väldigt KLASSIG TV-kväll ikväll:

Nu: Svenska Hollywoodfruar
Sen: Boston Tea Party

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Boston Tea Party förstår jag att du ser på, men Svenska Hollywood fruar? Nån måtta får det väl ändå vara?

2010-03-15 • 23:24:20
Postat av: Nemo

Maria är ju så underbar! Jag sitter och skrattar åt hennes röst hela programmet. Den låter så sjuk och tillgjord :)

2010-03-15 • 23:28:51
URL: http://nemo.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0