Beslutsångest de lux.

2010-03-08 • 00:01:00
Just nu. Just här och nu. Det är helt enkelt för mkt i huvudet. Så många frågor. Så få svar. Alternativen finns där. Möjligheterna finns där. Allt finns där. Det handlar bara om att våga. Men ändå så står jag still och trampar vatten. Stå på dig Nemo. Våga se. Våga prova. Just nu står jag vid ett vägskäl. Och det är inte en fråga som behöver lösas... Det är fan ett par stycken. Ja eller nej? Här eller där? När? Våga för att vinna? Trygghet? Förlora? Fan. Allt bara snurrar. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad jag behöver. Jag vet inte vad jag borde. Vad jag dock vet är att mycket kommer ske framöver... Ni får se.

Livscoach sökes.

A Part of your mind
Postat av: June

Jag finns om du vill snacka, få tips eller bara skriva av dig om dina olika vägar i livet :)



Kram

2010-03-08 • 10:44:56
Postat av: CITTY FOR PRESIDENT

Jag kan agera lifecoach. Jag är relativt bra på att lösa andras problem - men ännu bättre på att dra på mig egna missöden.

2010-03-08 • 17:39:29
URL: http://cittyforpresident.blogspot.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0