Söndag.

2010-06-13 • 10:41:45
Hej, hej, hallå dagboken!

Shit, jag är helt besatt av Rihanna-featen på Eminems nya platta. Är den inte makalöst bra? Herreminskapare :)

Haake har fått sparken. Anledningar jag inte tänker gå in på här officiellt av respekt till honom.. Men nu sitter vi här utan supervicor. Utan närmsta chef. Haha. Jävlar vilket spårat år alltså. 4 pers har fått sparken hittils.. 4 rätt tunga pjäser med mkt rutin. Bara Svenskar också.. Sammanträffande? Jag vette fan. Folk disskuterar kring att det är ett danskfavoriserande i crewet.. Eftersom ALLA bossar är danska och ja, det är ju en dansk klubb. Hoppas det inte är på detta sätt. Hoppas vi bara inbillar oss...

Idag kommer Frida Madsen och Linda Wallin Ström! Skönt med lite fler bekanta svenska vänner till crewet. Välbehövligt när så många får sparken hela tiden.


Jag har drömt mkt mardrömmar senaste nätterna. Hade feta panikångesten när jag vaknade igår morse. Drömde en otrolig jobbig och sådär sjukt verklig dröm. Jag drömde att jag låg döende i min säng. Och hela min familj fanns där vid min dödsbädd. Alla utom pappa. Han var på middag med sin flickvän istället. Hatet, rädslan, sorgen och skräcken jag kände när jag vaknade var fan sjuk. Så påtaglig. Så jobbigt var det. Ja, mkt hjärnspöken alltså.

Och ja, värmeböljan består. Det är så varmt nu på dagtid att man måste dricka hela tiden. Vatten föreslår folk men vi säsongare dricker sprit istället.. Vilket gör att man blir rätt dum i huvudet. Haha. Jag måste fan börja dricka mer vatten. Iaf på dagtid. Men alkohol är ju så mkt godare och roligare :) Jag är brun som en liten pepparkaka nu. Det är fan de enda positiva med värmen...


A Part of your mind
Postat av: Anonym

Skriv!

2010-06-17 • 01:55:48

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0