Hur kunde det bli såhär?

2010-06-01 • 10:17:41
Jag gjorde allt igår för att lägga fokus på annat. Jag gymmade fan två gånger. Jag promenerade runt i stan i min ensamhet och bara glodde på människor. Jag lunchade med pappa. Jag gick på bio. ENSAM. Ja, jag såg "Youth in revolt" helt själv. Det var väl kanske inte den bästa film jag sett. Hade verkligen högre förväntningar då det är "Supersugen"-gänget som ligger bakom denna film också. Men jag tror fan inte jag skrattade en enda gång. Fnittrade till ett par 3 ggr kanske.. Men inte mer. Kanske berodde de på hur jag mår. Kanske berodde de på filmens kvalité. Hard to tell. Jag försöker verkligen tänka på annat. Jag försöker att hitta på saker. Hela tiden. Men ändå är det bara ett enda ord som infinner sig i min hjärna. Ett enda ord som bara dunkar hårdare och hårdare inom mig för var minut som går...



Rädsla.

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Emo-Nemo, ryck upp'rig.

2010-06-01 • 13:48:08
Postat av: Matilda

Varför kan du inte berätta vad det är? Kan du inte berätta vad det har att göra med - nånting du gjort? sjukdom? en vän? kärlek? Man blir ju orolig!

2010-06-01 • 17:29:19
Postat av: Fille

FÄNGELSE?

2010-06-02 • 14:47:31

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0