Training day.

2010-01-25 • 17:53:45
Pappa har förmodligen fixat gymmöjligheter för mig och mina småsyskon till ett mycket överkomligt pris. Det vore fint det. Ett helt okey gym också! Fick se bilder på det idag och allt fanns där som man behövde.. Nice! Familjegymmande tillsammans! Dom tre yngsta i syskonskaran då. Jag, Nelly och Natan. Fiint. Jag skulle vilja säga att vi alla 3 är ett ganska starkt behov av det just nu.. Träning.. Och det känns som att vi alla tre även att ganska motiverade och sugna på att faktiskt ta tag i det på riktigt också.. Eller hur småsyskon? Är vi inte det? Eller är jag helt ute och cyklar nu? :)

Anyways. Nu bär det iaf av ut till Värmdö för innebandy med storbrorsan och hans polare och sen efter det hem till E för mys och film. Myyyyyyyyyyys.



A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0