Skam.

2010-01-12 • 18:52:22
Usch. Idag hatar jag mig själv som fan. Och det är inte för att jag känner mig allmänt misslyckad pga arbetslöshet och så like all day everyday nu för tiden.. Nej nej, det är utav en helt annan anledning. Jag sitter här och väntar på Paradise Hotell. Ja, det är sant. Jag skäms så jävla mkt. Detta hjärndöda pinsamma idiotprogram. Låg mig dock få försöka bortförklara mig först:

Jag var hemma hos E igår. Ja, vi har börjat umgås igen. Ingen av oss vet vart det kommer leda och vi stressar inte heller. Vi får helt enkelt se hur det blir. Vi trivs jävligt bra ihop och vill inte sluta ses. Let´s just leave it there. Nåväl, vart var jag? Ja, just det. Jag satt där hos henne igår.. Och när jag är där blir jag allt som oftast tvingad att se på Paradise Hotell med henne. För ja, hon är självklart precis likadan som alla andra tjejer i 18-20årsåldern när det kommer till TV-smak. Hon SKA se på Paradise Hotell....hmmm.....

På tal om det - Seriöst, ser ALLA tjejer på den skiten? Det känns lite som det.. Så fort skiten går på TV så löser alla statusuppdateringar ang programmet av varann på facebook.. allt tjatter om skandaler, deltagare och sex hit och dit...

Jaja, whatever... Tillbaka till det väsentliga i detta blogginlägg.. Igår så tyckte faktiskt jag, Nemo, att programmet var både ganska bra och lite smått underhållande. Ja. Det är sant. Snyft. Jag blev så arg på mig själv efteråt. Och jag lovade mig själv att aldrig mer se på det.


Ikväll klockan 22.00 är det dubbelavsnitt på Kanal 6 och jag kommer sitta bänkad. Ja! Fastän jag verkligen inte vill egentligen. Jag hatar ju skiten! Fan i helvette. Skjut mig någon. Jävla äckliga beroendeframkallande hjärndöda smörja!

Aaaarrrgggghhh! :(

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Det är bra jävla TV-underhållning, och jag är en kille.

Du kanske hört det förut, men jag säger det i alla fall, att du borde försöka vara med i det programmet.

Men man söker inte till det, utan de head-huntar runt på fester och frågar folk om dem vill vara med. Så om de frågar dig, svara ja!

2010-01-12 • 20:05:12
Postat av: Anonym

öh. jo, om nemo stället upp i paradis hotel lär han ju absolut få massa jobb efteråt och verkligen "ta tag i sitt liv" som han vill försöka göra jämt. bra förslag :))))))))))) :@



sen kan man visst söka på 6ans hemsida.

2010-01-12 • 23:01:10
Postat av: jossan

Jag är 18, tjej och avskyr Paradise Hotell. Såg första programmet och har inte sett mer efter det. Patetiskt skräp. (:



Men smaken är som baken, jag ville bara visa att inte ALLA tjejer mellan 18 - 20 ser på det.

Puss

2010-01-13 • 20:38:56
URL: http://malmboorg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, men om han vinner så får han 250 000kr.

Okej, det visste jag inte men som sagt, vissa är handplockade.

2010-01-13 • 20:39:31

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0