Saturday night live!

2010-01-23 • 18:11:28
Se där! Spontan helt plötslig inflyttningsfest på Värmdö på schemat. Kul! Sprang in i Heidi på Konsum idag och hon gav mig och Gayen en inbjudan. Hennes nära vän Kattis har flyttat.. Kattis är visserligen jag och Gayen bara bekanta med men ändå. Det blir säkert trevligt. Lite catching up med gamla vänner och bekanta. Hoppas på mycket trevligt folk och inga idioter! Det bästa? Hemmet hon skaffat ligger i fucking jävla Siggesta.. Typ längst ut på Värmdö. Nice som faan. Ja. Absolut. Eller vänta? Njaeee... Anyways! Nu tar jag första bästa buss ut till Gayen för mobbat tragiskt ensamt förkrök i hans rum!

Ha en mysig Lördagkväll mina vänner!





Gayen & Jag hösten 2008

A Part of your mind
Postat av: Angelica

Se här - en "kompis" i liknande sits som din, kanske du redan sett den http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6474543.ab



Ha det gott!

PS. Valter pratade om dig flera dgr efter vi setts.

2010-01-24 • 18:23:52

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0