Onsdag.

2010-01-27 • 16:15:45
Gymmade med lillebror igen i morse. Ställde klockan på 9. Man känner sig hurtig och duktig när man går upp tidigt på morgonen och gymmar. Som jag nämnt tidigare så ligger i princip all fokus på kondition och armar nu i början. Det är de viktigaste för mig. Få tillbaka min kondis som faktiskt (ja, tro det eller ej) var ganska bra en gång i tiden samt att få lite armmuskler att vara nöjd och stolt över.

Efter gymmet skickade min väldigt avlägsne biologiska (min mamma är adopterad för er som ej visste det) kusin ett sms till mig. 32åriga Jon från Gbg. Varför jag säger avlägse är för att jag bara träffat honom en gång tidigare. Mammas syster (som är hans mamma) dök upp först för bara typ 5-10 år sedan.. Innan dess var hon hemlig. Ja, alltså.. Det är en lång väldigt invecklad historia som vi inte behöver dra nu.. Men för att göra en lång historia kort så har jag iaf bara träffat Jon en gång tidigare.. Anyways! Han är iaf en underbar livsnjutare tillika evig ungkarl. Gillar honom skarpt! Han bjöd mig på en härlig lunch på en god kolgrill på Södermalm och sen visade jag honom staden lite grann. Nice.

Nu sitter jag hemma och inväntar syskon. Mamma, mina två bröder plus lillasyster ska käka middag här later on. Mammas specialitet; Fläskfilegryta med svamp and stuff.. Det blir säkert trevligt. En trevlig dag helt enkelt!

Idag är det Onsdag also known as Lill-Lördag. Hade jag varit fri från ångest, inte varit inne i en träningpariod samt haft pengar så hade jag festat idag. No doubt about it. Men idag blire ingen fest inte. Så det så.

Nu ska jag surfa in på Platsbanken och fortsätta kriga efter jobb...

Smell ya later

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0