My babys!

2010-01-18 • 13:34:44
När jag gick runt på Värmdö i igår morse så träffade jag några av mina kids från förskolan! Först så lånade jag telefonen av en familj och fick då hälsa på deras underbara småttingar.. Sen sprang jag av en slump in i en annan familj vid busshållplatsen. Och detta var (också de av en slump) två av mina absoluta favoritkids på min avdelning på förskolan. Jag vet att jag man egentligen inte får favorisera kids men alla gör ju det ändå ;) sen om man säger det högt eller inte är ju en annan sak :) anyways.. riktigt mysigt att få träffa dom små igen! saknat dom mycket :) dom är så sjukt söta! bästa kidsen :) att se dom får en verkligen att längta efter egna barn själv.. men först måste jag kanske skaffa jobb, och lägenhet, och ett seriöst förhållande.. och mogna till mig liiiite grann. Då.. ja, då KANSKE :P

A Part of your mind
Postat av: Nadia

Hej Nemo,



Efter att du gått i söndags så vaknade Alexander till... Då började han att ropa "Nemo, Nemo, min Nemo" och vart lite ledsen när du gick...

Så har du vägarna förbi nån annan gång är du varmt välkommen in och hälsa på...

För barnen tycker om dig minst lika mkt som du tycker om dem...

Stor kram

2010-01-19 • 07:02:55

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0