Min Fredag Kväll...

2010-01-23 • 17:36:09
Märklig kväll igår kan man säga. Jag började med att shoppa lite.. Lite av det såg ni i föregående blogginlägg. Sen drog jag en snabbsolning på Söder. Sen bar det av hem till Högdalen där Alex efter en stund också gjorde mig sällskap.

Efter några kalla tog vi sedan bussen som vi trodde skulle ta oss in till stan.. För det var rätt siffra på bussen. Men efter en stund märker vi att vi inte närmar oss staden.. Snarare tvärt om. Då förstår vi att vi åkt åt fel håll.. Så väl framme i Farsta Strand väntar vi in Tuben som TILL SLUT tar oss till staden. Haha :)

I stan möter vi upp 18årsligan. Ja, lilla Carolina Silk fyllde 18 år i Onsdags och jag hade lovat att fixa en skön utgång för henne denna Fredag. Och det gjorde jag. Vi började på Citykrog där vi drack billig alkohol. Öl + Jäger = 60 kr = NICE! Sen drog vi till Hirshen i vanlig klassiskt 18årsanda och väl på plats där beställde vi in ett skönt paket innehållande 10 öl och 10 shots och sen var kvällen igång!

Mycket dans och trevlig stämning gjorde denna kväll mer än helt okej :)

A Part of your mind

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0