Lördag.

2010-01-16 • 15:33:16
Det blev trots allt, efter mycket om och men, utgång igår. Någon som är förvånad? Nej, precis. Men det är bara det att jag blir så sjukt rastlös av att bara sitta hemma och göra ingenting.. Särskilt på en helgkväll.. Så när klockan slog 20.00 igår kväll och jag fortfarande inte hade några planer så fick jag panik. Jag tog bussen till Li och väl på plats där satt jag och tog några kalla med henne och hennes vänner. Trevligt indeed! Sen runt midnatt bar det av mot Nype. Återigen, någon som är förvånad? Nej, precis. Det är och andra sidan inte så konstigt att man alltid hamnar där då det är den enda klubben i Sthlm som faktiskt håller måttet.. I mina ögon iaf.

E var dessutom på Nype. Det var också självklart ett av skälen till att jag drog ut på krogen.. Och just dit. Jag ville överraska henne. Och det gjorde jag också minsann. Haha. På gott och ont. Lite kaoskväll igår kan man lugnt säga. Dock är allt löst nu så det var ingen fara.

Precis hemkommen från E. Och vad skämmer man bort sig med då? Min nya favoritbakismat! Fuck Pizza. Fuck Kebab. Fuck allt! This is the shizzle:




Vet ni vad jag ska göra ikväll förresten? Jag ska på en stoooor hemmafest på Värmdö. En gammal klasskamrat fyller år och har lyckats låna en stoooor villa. En villa med både bastu och pool a lá American Pie-style.. Och rykten säger att det kommer idiotmkt folk. Över 100 pers.. Men Nemo, är det verkligen så klokt att gå på en sådär stor hemmafest på Värmdö? Finns det inte fortfarande ganska många Nemohatare på värmdö? Hmm... Jo, det gör ju det.. Och tro mig. Jag har tänkt på det. Och ska jag vara helt ärlig så tänkte jag inte gå på festen först.. Och jag är fortfarande lite orolig. Orkar verkligen inte bråka. Orkar inge tjaffs. Vill bara dra dit och ha a good time. Men men, det löser sig nog. Känner så jävla många där så skulle de bli nå tjaffs så har jag sådan enorm uppbackning så det blir nog inga problem! Får vi hoppas iaf...


Nu? Bada badkar med levande ljus, skum och westlife i högtalarna :)

A Part of your mind
Postat av: robbah

vem e e

2010-01-17 • 20:45:18
URL: http://www.RecordCircus.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0