Fy fan säger jag bara.

2010-01-11 • 13:15:33


Nu kommer det en TV-Serie. Den heter "The Jacksons - A family dynasty". Om jag har förstått det rätt ska den handlar om de fyra bröderna.. De som var i skuggan av Michael Jackson. Fy fan säger jag bara. Snacka om att mjölka cashen ur sin broders död. Ska dom försöka göra sig karriärer på sin brors död nu? Mjöööölka de sista cashen ur hans bortgång? Jag mår illa när jag hör om denna TV-Serie. Jag mår illa när jag ser bilden här över. Usch. Motbjudande.

Vad säger ni om det hela? Fin fullständigt logisk uppföljning på Jackson´s död eller motbjudande pengarkåthet hos hans bröder/familj?

A Part of your mind
Postat av: Anonym

Tycker som dig men kommer vara intressant att kolla på det. Frågan är ju om TV-serien görs endast för pengarna eller om det finns ett syfte..

2010-01-11 • 15:51:26
Postat av: Natan

Någonting fint vore om dem startade ett band med det namnet i MJ's ' ära! :D

2010-01-11 • 16:16:41

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0