Film och svullkväll...

2010-01-21 • 22:42:24
Jag och Alex är nu lite mer än halvvägs igenom en filmkväll i klassiskt "oss"-anda.. Vi har sänkt en feeet oblyg tacosmiddag, 200 gram apelsinkrokant, 200 gram fazer mariannekaramell-chokladkaka, 250 gram estrella less fat chips och sist men inte minst 3.5 liter coca cola. Japp, det är sant. Vi har tryckt i oss allt detta ikväll. Vi har samarbetat ner skiten i våra magsäckar! Haha. Fråga mig fan inte hur vi fick i oss all skit men nu är det gjort iaf.. Och det känns jävligt bra ska jag säga er! Två filmer har vi hunnit med också. Först såg vi "I love you, man" och hur jävla skön var inte den? JÄVLIGT skön! Fan vilken klockren rulle! Om ni inte sett den så SE den. Sen efter den så såg vi en gammal klassiker - Forrest Gump. Oblyg rulle. Nu har vi en film kvar att beta av, Johnny Depps "Public Enemy". Så det är det vi ska sysselsätta oss med nu :)

A Part of your mind
Postat av: Emelie

haha försökte ni kompletera chokladen med less fat chips? ;)

2010-01-21 • 22:54:19
URL: http://emishame.blogspot.com
Postat av: Anonym

gud, vad säger det om mig egentligen, att jag inte ens tycker det verkar mycket? jag skulle LÄTT kunna smäka i mig den där mängden ENSAM, släng in en skål dipp också! okej, ge mig några timmar och ingen mat den dagen men seriöst.. enkel match. har faktiskt en påse les fat här bredvid och ska strax iväg och blanda dippen...



mvh syster, smalast i familjen.

2010-01-22 • 14:14:53
URL: http://nejly.blogg.se/

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0