Mitt 2009.

2010-01-08 • 17:17:23
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Jag hade en trekant. Och en fyrkant.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Flera bekanta faktiskt...

4. Dog någon som stod dig nära?
Hunden.. Tryne Lind :(

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien, England, Danmark, Norge, Finland, Estland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
En egen lagenhet.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Datum vet jag inte men dissen i Stsund kommer jag nog aldrig att glomma. Det var typ den 18e Juli tror jag.

8. Vad var din största framgång 2009?
Tiden på Førskolan...Samt all fantastisk respons från alla familjer.

9. Största misstaget?
Att jag åkte hem från Sunny Beach før en tjejs skull.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag sydde høger tumme i Sunny Beach.

11. Bästa köpet?
MJ Tatueringen. Faktiskt. Kanske inte snyggaste tatueringen in the world... Men bara att ha den
kænns æn idag så jævla rætt bara.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Krogen/Alkohol...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Tiden i Sunny Beach samt supporten jag fick från førældrar under
vinterns dagiskaos...

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Se efterføljande blogginlægg...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet faktiskt inte.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Trænat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Supit mindre och ætit mindre skitmat.

18. Hur tillbringar du julen?
En julklappsbojkott med familjen. Best christmas in years.

19. Blev du kär i år?
Jag tror det. Tyvarr.

20. Favoritprogram på TV?
How i met your mother!

21. Bästa boken du läste i år?
Jag hatar att läsa.

22. Största musikaliska upptäckten?
Lars Winnerbæck

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett busskort samt ett Kubbsett. Exciting, i know.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Vakna av en avsugning.

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Magenta. I 10 min. Så mkt pallade jag.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Definitivt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Destruktiv.

29. Vad fick dig att må bra?
Sunny Beach i sin helhet.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag blir sællan "sugen" på kændisar.

31. Vem saknade du?
Suck. Pass.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Detta år? Oj. Det ær många.. But i want to pick just one! Min chef i Sunny Beach. Dølle. Fantastisk individ.



Typ.

A Part of your mind
Postat av: Heidi

Den här fetsnor jag!

2010-01-12 • 20:24:56
URL: http://litenpyret.wordpress.com

A Part of Your Mind

Du heter

Komma ihåg dig?

E-mail

Blogg

Wooords


Trackback
RSS 2.0